Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo, 

Sinds een lange tijd toch weer gestart met een game in Football manager 2021. Ik zit inmiddels in het 2e seizoen met Feyenoord en in het eerste seizoen overtuigend kampioen geworden. Ik merk dat de Nederlandse competitie "te" makkelijk is en daarom wil ik mij richten op Europa. Maar hoe doe ik dat? Hoe kan de club zo ontwikkelen dat er jaarlijks overwinterd wordt en dat de beste spelers voor veel worden verkocht of willen blijven ? De training en jeugd faciliteiten worden uitgebreid en de club heeft de stadion gekocht en ik heb een aantal jeugdspelers doorgeschoven naar het eerste. Ik speel met de Klopps yellow wall tactiek. 

Geplaatst

Hele goede vraag dit! Je hebt sowieso al een goede start gemaakt met het uitbreiden van je trainings- en jeugdfaciliteiten.

Verder is vooral reputatie belangrijk en de enige manier om reputatie te verbeteren is door het winnen van prijzen. Wanneer jij als team meer prijzen wint, wordt de reputatie uiteindelijk beter. Hoe verder je in de Champions League komt, hoe meer invloed dit heeft op je reputatie. Hoe hoger je clubreputatie is, hoe meer je spelers ook uiteindelijk waard zullen zijn.

Over het algemeen moet je de hele club dus door ontwikkelen naar een echte topclub. Daar komt dus ook bij kijken dat je zorgt voor de best mogelijke trainersstaf, scouts en medische staf. Ga samenwerkingsverbanden aan met clubs uit andere continenten om je naamsbekendheid te vergroten. 

Hiervoor hebben we ook eventueel wat gidsen staan op onze homepage! 

Samenwerkingsverbanden

5 sterren training

Ontwikkelen van talenten uit eigen opleiding

Ik hoop dat je een beetje geholpen bent met dit antwoord, anders laat het maar weten!