Jump to content

[IDS] [FM2019] Senne Rossi > Cagliari

Scoiattolo
 Share

Recommended Posts

Rossi blijft zich fanatiek inzetten voor verschillende goede doelen, terwijl ook Coventry het gelukkig goed blijft doen met toch weer een hoofdprijs. Verder weet hij ook wel wat te doen met Minnesota dat defensief nog wel wat versterking kan gebruiken.

BcoN7E7.png

60wPzzU.png

hFdKvw5.png

Bedankt voor de reacties iedereen! Tegen de schenen schoppen is voor Rossi een bijberoep en iets dat hij nooit zal verleren. Het enige jammere aan stoppen met de Rode Duivels is dat Rossi geen mooie T-shirts zoals dit exemplaar kan dragen tijdens de WK 2018-wedstrijden.

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25 @True_Legend @rich ruzzian @Titan @RubenS2

* Liever geen mention bij elke update? Geen probleem, dan haal ik je uit bovenstaand lijstje

** Een screen aanvragen is altijd mogelijk.

Gepost (edited)

Mijn excuses voor het lage posttempo, maar door bepaalde omstandigheden (niet veel tijd, irritante hooikoorts) kon ik niet sneller posten. Ik ga vanaf nu proberen om één update per twee dagen te posten.

WeGte6B.png

uFtk0X9.png

xqySsb7.pngQIxXqq4.gifG47Fd9e.png

XeYVMGL.png

LAPTOP > Swiftnote-posts van Rossi

Spoiler

r3zegOe.png

SMARTPHONE > Berichten en gemiste oproep

Spoiler

3jbUZPl.png

TABLET > Eindstand MLS-seizoen 2017 & recent gescoute spelers (Schotland)

Spoiler

bzLleVP.png

Ter info: in 't echt eindigde Minnesota op de 9de plek met 36 punten en een doelsaldo van -23.

h5s1OUr.png

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: EEN ZWARTE DAG

VJEGrAM.png

Bedankt voor de reacties iedereen! Het overzicht van de kampioenen is met uitzondering van Engeland de realiteit, dus ik heb niets van FM 2017 overgenomen. Als ik dan in de toekomst wil weten waar Feyenoord bijvoorbeeld is geëindigd in het seizoen 2016/2017, dan kan ik Wikipedia gebruiken en moet ik mijn illegale versie van FM 2017 niet opstarten. Ik ga waarschijnlijk zelfs FM 2017 verwijderen na het scoutingsavontuur, want als ik zin heb in een managementspel, dan verkies ik (heel) oude games zoals CM 97/98, USM 98 en FM 2011.

Ik heb voor de scoutingsopdrachten de volgende landen (met x-aantal competities) ingeladen: Engeland (3), Schotland (2), Italië (3), Frankrijk (2), Duitsland (1), Spanje (1), België (1), Nederland (1) en V.S. (1). Daarnaast heb ik ook vanwege de Ghanese kennis van Rossi ook alle Ghanezen in het spel toegevoegd aan de database-opties.

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25 @True_Legend @rich ruzzian @Titan @RubenS2

* Liever geen mention bij elke update? Geen probleem, dan haal ik je uit bovenstaand lijstje

Edited by Scoiattolo

Minnesota heeft het seizoen in ieder geval mooi kunnen beëindigen maar het randnieuws zorgt in ieder geval voor een cliffhanger. De geïnteresseerde clubs leken me niet meteen een juiste match voor Rossi.

Ik blijf het knap vinden hoe je in de updates die zich in 2017 afspelen ook de realiteit meeneemt, zoals het gruwelijke nieuws dat Trump er nog altijd president is :D Daarnaast blijft Senne zijn werk uitstekend doen, al lijkt het er nu op dat er op privégebied iets aan de hand is wat boven de sportieve belangen uitgaat!

In de volgende update het slechte nieuws van Rossi's zoon, maar eerst het heel slechte en droevige nieuws uit Ghana ...

y5BMfc2.png

FM 2011 - fiche en biografie

Spoiler

x5PgQn7.png

yxNoOzJ.png

Tribute - Ajax TV

Spoiler

Tribute - Doelpunten voor Ghana en Coventry (2008-2016)

Spoiler

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: 23 DECEMBER 2017

VJEGrAM.png

Bedankt voor de reacties iedereen!

Een update die me even met de voeten op de grond zet en een bepaalde tristesse over me heen doet vallen. En dat zegt eigenlijk alles over deze update. Knap werk en tevens een mooi eerbetoon. 

Yakubu in zijn topvorm bij Ajax was op dat moment een van de sterkste spelers op de Nederlandse (en Europese) velden. Uitermate triest dat hij op zo'n jonge leeftijd gestorven is. Een schitterende, gepaste update!

WeGte6B.png

VV2xBI8.png

LAPTOP > Swiftnote-posts van Rossi

Spoiler

mE0IOWQ.png

TABLET > recent gescoute spelers (gefilterd op nationaliteit: Ghana)

Spoiler

F5QRPjo.png

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: 1 APRIL 2018

VJEGrAM.png

Wederom bedankt voor de reacties iedereen! Ik moest een update maken over Yakubu en het feit dat hij veel te vroeg is overleden. Hij is de speler met wie Rossi de sterkste band heeft. Hij zat vaak in de Ghanese selectie en was één van Rossi's eerste aankopen bij Coventry. Daarnaast heb ik hem ook laten meetrainen bij US Cremonese (ex-club van Rossi) in de aanloop naar het WK 2010, zoals je hier kunt zien.

• Scoiattolo changed the title to [IDS] [FM2019] Senne Rossi > Cagliari
  • Marius unpinned this topic