Jump to content

[IDS] [FM2019] Senne Rossi > Cagliari

Recommended Posts

Leuk interview, al had ik er niet meteen rekening mee gehouden dat je de handdoek in de ring zou gooien. Zeer benieuwd wat de nieuwe uitdaging zal worden. Mooie shout out naar Stijn ook, respect!

• Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Deze wallpaper diende als startpunt voor de achtergrond; ik kan zoiets moois niet zelf maken.   VOLGEND DEEL: PRESENTATIE CAGLIARI CALCIO   Bedankt voor de reacties ie

SELECTIE GROTE LANDEN & COVENTRY'S EK-GANGERS       VOLGEND DEEL: SPANJE - BELGIË (GROEPSFASE, SPEELDAG 1)      

LAPTOP > Swiftnote-posts van Rossi   SMARTPHONE > Goal Agyemang-Badu in liefdadigheidswedstrijd   TABLET > Tussenstand MLS-seizoen 2017 & scoutingsopdracht (defens

Interessante ontwikkeling dit. Stoppen op een hoogtepunt is nooit verkeerd natuurlijk. Het verhaal van Stijn had ik al eens meegekregen ja, mooie toevoeging! Ben zeer benieuwd waarvoor Senne als uithangbord gaat dienen, en hoe dat aan een job in de voetballerij gekoppeld gaat worden...

Ms5WXum.png

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: ROSSI TEKENT BIJ ...

ws162LO.png

Bedankt voor de reacties iedereen!

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25

* Liever geen mention bij elke update? Geen probleem, dan haal ik je uit bovenstaand lijstje

** Een screen aanvragen is altijd mogelijk.

Mooie opties voor Rossi. Hij heeft het maar voor het uitkiezen. Op het eerste zicht lijkt zijn voorkeur echter niet naar één van deze landen te gaan, al kan hij natuurlijk ook gewoon zand in ieders ogen strooien. Zeer benieuwd in ieder geval waar hij tekent.

psK4ZB5.png

Minnesota-fiche Rossi

Spoiler

bbksDyj.png

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: REACTIES OP KOMST ROSSI

ws162LO.png

Bedankt voor de reacties iedereen! Het wordt geen Engeland, Italië of Spanje, maar wel een job bij Minnesota (met zijn bureau in Coventry als uitvalsbasis). Na het EK heb ik bij die landen gesolliciteerd en, als ik mij niet vergis (het solliciteren gebeurde al in 2017), kon ik beginnen bij Italië en Spanje. Ik wilde na België ofwel iets helemaal anders ofwel een uitdaging en dan zijn toplanden zoals Engeland en Spanje geen opties.

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25

* Liever geen mention bij elke update? Geen probleem, dan haal ik je uit bovenstaand lijstje

Ik was van plan om zaterdag deze reacties op de komst van Rossi te posten, maar door onvoorziene omstandigheden is dat niet gelukt. Daarom heb ik besloten om een nieuwe update maken in de updatestijl die ik zal gebruiken voor de komende twee seizoenen.

oKg3eUi.png

ndwfx5z.png

LAPTOP > Reacties op aanstelling Rossi via Twitter

Spoiler

GMnSx6g.png

TABLET > Fiche Minnesota Utd

Spoiler

yiOINeJ.png

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: 12 AUGUSTUS 2016

ws162LO.png

Bedankt voor de reacties iedereen! Zoals jullie kunnen zien in de bovenstaande update, ga ik het bureau van Rossi als startpunt gebruiken. Die aanpak verschilt van de aanpak toen Rossi werkzaam was als Chief Scout bij Coventry City. Toen maakte ik per maand gebruik van planningen, verslagen en lijstjes. Het laatstgenoemde zal je als enige van die drie zien passeren, maar dat zal slechts af en toe gebeuren. Doordat ik de komende twee seizoen bekijk als een overgangsperiode, ga ik om de zoveel maanden een update posten.

Ik ga Minnesota niet op de achtergrond managen, Niejo101. Ik ga gebruikmaken van de echte uitslagen van de club, maar ik ga die ietwat wijzigen door middel van de scouting. Als de club mijn scoutingsadvies volgt en een speler aantrekt, dan zal die speler invloed hebben op de resultaten. Een aanvallende verbetering kan bijvoorbeeld leiden tot een doelpunt meer in de eerste thuiswedstrijd, wat mogelijk een 1-0 nederlaag omzet in een 1-1 gelijkspel.

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25 @True_Legend @rich ruzzian

Edited by Scoiattolo

Wat een heerlijke update man! Aan creativiteit echt geen gebrek bij jou. Heel erg mooi om dit in mekaar te zetten en er steeds zo veel tijd in te steken. Laat het echte werk nu maar komen. Ben zeer benieuwd naar de eerste scoutingsverslagen van Rossi.

• Scoiattolo changed the title to [IDS] [FM2019] Senne Rossi > Cagliari
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic