Jump to content

[IDS] [FM2019] Senne Rossi > Cagliari

Scoiattolo
 Share

Recommended Posts

vKjckQg.png

QCa4jor.png

LAPTOP > Swiftnote-posts van Rossi

Spoiler

Vo41lOG.png

TABLET > Seizoensoverzicht (World Football Magazine)

Spoiler

CTFD3Gy.png

yQhVISy.png

SMARTPHONE > Tribute Ernie Hunt (© covonthebox)

Spoiler

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: ROSSI TEKENT EEN CONTRACT BIJ ...

VJEGrAM.png

Bedankt voor de reacties iedereen!

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25 @True_Legend @rich ruzzian @Titan @RubenS2 @Emmerich.

* Liever geen mention bij elke update? Geen probleem, dan haal ik je uit bovenstaand lijstje

** Een screen aanvragen is altijd mogelijk.

iRhYpKl.jpg

Deze wallpaper diende als startpunt voor de achtergrond; ik kan zoiets moois niet zelf maken.

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: PRESENTATIE CAGLIARI CALCIO

VJEGrAM.png

Bedankt voor de reacties iedereen! Ik dacht dat ik te veel info had gegeven op het bureau met de vlag van Sardinië (die in het logo van Cagliari zit) en het boek over Riva (hij speelde maar voor twee clubs), maar dat was blijkbaar niet het geval.

@Fantasy @Niejo101 @TeamWesil @Mordurette @Marius @Svenpunt @JordiW.  @Going up @V-Traxx @Lupus. @delichris @ElMarcos @komodo25 @True_Legend @rich ruzzian @Titan @RubenS2 @Emmerich.

* Liever geen mention bij elke update? Geen probleem, dan haal ik je uit bovenstaand lijstje

• Scoiattolo changed the title to [IDS] [FM2019] Senne Rossi > Cagliari

9ulRqj5.png

Klik op de update voor een filmpje met mooie beelden van Cagliari (© Flycam)

Stafoverzicht na aanstelling Rossi (ben ik vorige keer vergeten te posten)

Spoiler

KeTpVr4.png

VJEGrAM.png

VOLGEND DEEL: NIEUWTJES IN JULI

VJEGrAM.png

Wederom bedankt voor de reacties iedereen!

Er zijn in ieder geval minder aardige plaatsen om te vertoeven. De grootste successen van de club liggen ondertussen al een tijdje achter ons. Hopelijk kan Rossi helpen om deze tijden terug te laten herleven. Opvallend ook wel dat hij de enige niet-Italiaan is tussen de andere stafleden.

Dat is een heerlijke omgeving om in te werken zeg, wist niet dat die omgeving er zo mooi uit ziet. Hopelijk kan je het succes van het seizoen 1969/1970 evenaren, dat zou toch wel een mooie prestatie zijn.