Jump to content

Overrated

MetalMichael
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Bolderbast:

Zeg dan gewoon dat je popmuziek haat. 

Mwah, afgaande van de muziek die ik beluister, luister ik behoorlijk veel popmuziek, wellicht meer dan de gemiddelde gebruiker op dit forum. Alleen dan wel totaal andere popmuziek dan dat we op de radio te horen krijgen.

8iEQuxs.png

Waar ik de laatste 365 dagen het meest naar beluisterd heb. Er staat toch wel de dosis pop tussen.

Edited by Laki

Op 30-8-2021 om 22:52 zei aron24:

Hoe kan dit nummer in godsnaam op één staan in de hitlijst van Nederland? Ik snap het oprecht niet.

Als streams worden meegenomen, snap ik het wel. Inmiddels een vaste naam op de afspeellijst wanneer we met vrienden bij elkaar zijn. Grote voordeel: iedereen kent de tekst na één keer luisteren ;c Maar goed is zeker anders ja.

30 minuten geleden zei Laki:

Mwah, afgaande van de muziek die ik beluister, luister ik behoorlijk veel popmuziek, wellicht meer dan de gemiddelde gebruiker op dit forum. Alleen dan wel totaal andere popmuziek dan dat we op de radio te horen krijgen.

8iEQuxs.png

Waar ik de laatste 365 dagen het meest naar beluisterd heb. Er staat toch wel de dosis pop tussen.

Ik denk dat we dan een totaal andere definitie van popmuziek hebben, want hier zie ik alleen maar alternatieve muziek (op Charli XCX na) staan. Zelfs Radiohead is in mijn optiek geen popmuziek.

1 uur geleden zei Bolderbast:

Ik denk dat we dan een totaal andere definitie van popmuziek hebben, want hier zie ik alleen maar alternatieve muziek (op Charli XCX na) staan. Zelfs Radiohead is in mijn optiek geen popmuziek.

Grimes is popmuziek. Yeule is popmuziek. Radiohead is samen met Slowdive het minst verwant aan popmuziek. Ik luister uiteraard niet uitsluitend popmuziek, maar ik hoor graag popmuziek, alleen de juiste en de goede popmuziek, en die draaien ze niet op de radio.

Van Charli XCX luister ik ook enkel het album how i'm feeling now. Wellicht het beste album van het decennium dat nu aan de gang is, tot nu toe.

hSmXSGP.png

Op i finally understand na vind ik alles super aan dit album. Elk liedje doet het gewoon.

Edited by Laki

18 minuten geleden zei Laki:

maar ik hoor graag popmuziek, alleen de juiste en de goede popmuziek, en die draaien ze niet op de radio.

Ga je nou de Socrates uithangen :classic_biggrin:

IK vind dat MIJN smaak de juiste is en de rest is dus niet goed.

Popmuziek is ook niet mijn ding, maar als ik aan het darten ben, dan staat dat vaak op in een cafe. Het stoort me verder ook niet, op de 'Famke Louise' stroming na.