Jump to content

Conference League [2021/2022]

Rogier.
 Share

Recommended Posts

35 minuten geleden zei Pharrell:

Ik bekijk het positief. 6x in 3 maanden een comedyshow van voetballende lootgieters op tv. En ik blijf in dit topic omdat ik dit serieus gewoon dom vind.

Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden.

Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. 

35 minuten geleden zei Vitesse88:

Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden.

Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. 

Zoals die wedstrijd tegen Differdange 03 bedoel je?

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vitesse speelt wel echt een bizarre wedstrijd.

Eerste rode kaart van spurs en vitesse oliedom. Rode kaart van Schubert is wel schandalig in mijn ogen. Als ze winnen van Mura hebben ze laatste wedstrijd gewoon nog steeds kans, dat is in deze poule al een prestatie opzich.

Mooie awayday gehad, behoorlijk kapot :-D

Denk dat Vitesse trots kan zijn, weet niet of een punt er echt in zat maar de walk-over die het leek te worden bleef gelukkig uit. Italiaanse scheidsrechter was het ook volledig kwijt in de 2e helft. Jammer, kwam niet goede van de pot.

• 3 weeks later...