Vitesse88 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Wat een shit show joh, ben er wel klaar mee. Lees dat ze wellicht zelfs na 31 december mogen spelen. Waar zijn regels voor als je ze toch niet volgt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Kortom, Vitessen wint vanavond. Vervolgens doen ze tussen Rennes en Spurs handjeklap en Vitesse ligt eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 58 minuten geleden zei ElMarcos: Kortom, Vitessen wint vanavond. Vervolgens doen ze tussen Rennes en Spurs handjeklap en Vitesse ligt eruit? Waarom zou Rennes met Spurs doorwillen? Spurs is gewoon een kanshebber als ze met een A team spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Zojuist zei Vitesse88: Waarom zou Rennes met Spurs doorwillen? Spurs is gewoon een kanshebber als ze met een A team spelen. Rennes is al door als eerste in de groep en hoeven dus niet zo nodig meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Centjes? Sowieso, die gaan echt niet nog een keer met een goed team helemaal naar Londen, als ze al geplaatst zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 50 minuten geleden zei ElMarcos: Rennes is al door als eerste in de groep en hoeven dus niet zo nodig meer? Hij bedoelt denk ik dat Rennes eigenlijk nu Spurs kan uitschakelen en zelf meer kans heeft om ver te komen met Vitesse in het toernooi dan met Spurs. Gezien Spurs waarschijnlijk wel zijn sterkste team opstelt mochten ze in bijvoorbeeld de halve finale komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 15 minuten geleden zei timpy00: Hij bedoelt denk ik dat Rennes eigenlijk nu Spurs kan uitschakelen en zelf meer kans heeft om ver te komen met Vitesse in het toernooi dan met Spurs. Gezien Spurs waarschijnlijk wel zijn sterkste team opstelt mochten ze in bijvoorbeeld de halve finale komen. Weet ik, maar ze zijn nu geplaatst en hebben nu ook de mogelijkheid om dan spelers te sparen in een toch al druk jaar. Dus de vraag is of zij nu volle bak gaan met de kans in het verre verschiet dat Spurs wellicht met hun sterkste elftal nog een keer tegen Rennes uit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 1 uur geleden zei ElMarcos: Rennes is al door als eerste in de groep en hoeven dus niet zo nodig meer? Zeker waar maar ze willen van de Spurs winnen. Fans waren niet zo blij met Spurs in Frankrijk en ze hadden een nare smaak na de thuispot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Als Rennes wil je natuurlijk winnen van Spurs maar ja ALS je al door bent.... Maar ja je moet dit weekend in de Ligue 1 tegen Nice thuis, de nummer 4 en je staat zelf 2e in de Ligue 1.... Die gaan vast wel spelers als Doku en of Sulemaan vanavond rusten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Zojuist zei Kyrill: Als Rennes wil je natuurlijk winnen van Spurs maar ja ALS je al door bent.... Maar ja je moet dit weekend in de Ligue 1 tegen Nice thuis, de nummer 4 en je staat zelf 2e in de Ligue 1.... Die gaan vast wel spelers als Doku en of Sulemaan vanavond rusten.... De gehele selectie heeft rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Zojuist zei delichris: De gehele selectie heeft rust. Dat geloof ik best maar dat vind ik beetje overdreven.... 5-9 man rust zal meer dan zat zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Dat vindt de rest hier ook overdreven, daar gaat het net om. Westrijd is uitgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Dat geloof ik best maar dat vind ik beetje overdreven.... 5-9 man rust zal meer dan zat zijn... De wedstrijd gaat niet door, maar had je vast nog niet meegekregen. Daarom zeg ik ook dat de gehele selectie rust krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Oh jeej, duidelijk. Hevige sneeuwval net als bij Atalanta- Villareal gisteren? Gelukkig is het nu iig ruim op tijd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Oh jeej, duidelijk. Hevige sneeuwval net als bij Atalanta- Villareal gisteren? Gelukkig is het nu iig ruim op tijd.... Nee Corona bij Tottenham 8 spelers en 5 staffleden voor zover ik weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 1 minuut geleden zei delichris: Nee Corona bij Tottenham 8 spelers en 5 staffleden voor zover ik weet. Ja dat hoorde ik gisteren ook al idd bij Zenit-Chelsea. Maar toen leek het iig nog niet uitgesteld te worden. Maar dan ga ik voor nu ook maar vanuit Spurs ook dit weekend geen PL speelt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Zojuist zei Kyrill: Ja dat hoorde ik gisteren ook al idd bij Zenit-Chelsea. Maar toen leek het iig nog niet uitgesteld te worden. Maar dan ga ik voor nu ook maar vanuit Spurs ook dit weekend geen PL speelt... Daar lijkt het wel op inderdaad. Die geruchten zijn er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Vitesse zegt nu dat er een 'onwenselijke situatie' is ontstaan, ipv met de vuist op de tafel te slaan. Typisch Nederlands polderen dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 PSV, Fenerbahce, Sparta Prague, Leicester, Marseille en Celtic straks erbij in de Conference League. Niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Hee, hoe is het hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Ajax in de achtste finales van de CL en geen enkele ploeg in de EL. Zegt ook wel weer genoeg over niveau Eredivisie. En dan is dit eigenlijk nog een relatief goed seizoen. Maar wel beter voor de puntjes dat PSV nu Conference speelt. Samen met Feyenoord nog best kans om het tot een halve finale ofzo te schoppen met wat geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Fuck the Spurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 2 uur geleden zei Chiemel: PSV, Fenerbahce, Sparta Prague, Leicester, Marseille en Celtic straks erbij in de Conference League. Niet verkeerd. Die gaan normaal gezien ook allemaal die tussenronde winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2021 Auteur Share Geplaatst 9 december 2021 Zonde van die laatste tegengoal bij Vitesse. Nu heeft Spurs genoeg aan een overwinning, anders hadden ze er 2 moeten maken, wat de kans op een gelijkspel ook weer had vergroot. In ieder geval een oke uitgangspositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Zonde dat de 2e helft zo rommelig is. Slechte wissels ook. Maar Vitesse heeft z’n plicht gedaan. 10 punten in deze poule, krankzinnig. Wat dat betreft erg trots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten