Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden zei ElMarcos:

Rennes is al door als eerste in de groep en hoeven dus niet zo nodig meer? 

Hij bedoelt denk ik dat Rennes eigenlijk nu Spurs kan uitschakelen en zelf meer kans heeft om ver te komen met Vitesse in het toernooi dan met Spurs. Gezien Spurs waarschijnlijk wel zijn sterkste team opstelt mochten ze in bijvoorbeeld de halve finale komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei timpy00:

Hij bedoelt denk ik dat Rennes eigenlijk nu Spurs kan uitschakelen en zelf meer kans heeft om ver te komen met Vitesse in het toernooi dan met Spurs. Gezien Spurs waarschijnlijk wel zijn sterkste team opstelt mochten ze in bijvoorbeeld de halve finale komen.

Weet ik, maar ze zijn nu geplaatst en hebben nu ook de mogelijkheid om dan spelers te sparen in een toch al druk jaar. Dus de vraag is of zij nu volle bak gaan met de kans in het verre verschiet dat Spurs wellicht met hun sterkste elftal nog een keer tegen Rennes uit komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Rennes wil je natuurlijk winnen van Spurs maar ja ALS je al door bent.... Maar ja je moet dit weekend in de Ligue 1 tegen Nice thuis, de nummer 4 en je staat zelf 2e in de Ligue 1....

Die gaan vast wel spelers als Doku en of Sulemaan vanavond rusten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Als Rennes wil je natuurlijk winnen van Spurs maar ja ALS je al door bent.... Maar ja je moet dit weekend in de Ligue 1 tegen Nice thuis, de nummer 4 en je staat zelf 2e in de Ligue 1....

Die gaan vast wel spelers als Doku en of Sulemaan vanavond rusten....

De gehele selectie heeft rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Nee Corona bij Tottenham 8 spelers en 5 staffleden voor zover ik weet.

Ja dat hoorde ik gisteren ook al idd bij Zenit-Chelsea. Maar toen leek het iig nog niet uitgesteld te worden. Maar dan ga ik voor nu ook maar vanuit Spurs ook dit weekend geen PL speelt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Ja dat hoorde ik gisteren ook al idd bij Zenit-Chelsea. Maar toen leek het iig nog niet uitgesteld te worden. Maar dan ga ik voor nu ook maar vanuit Spurs ook dit weekend geen PL speelt...

Daar lijkt het wel op inderdaad. Die geruchten zijn er wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax in de achtste finales van de CL en geen enkele ploeg in de EL. Zegt ook wel weer genoeg over niveau Eredivisie. En dan is dit eigenlijk nog een relatief goed seizoen.

Maar wel beter voor de puntjes dat PSV nu Conference speelt. Samen met Feyenoord nog best kans om het tot een halve finale ofzo te schoppen met wat geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites