Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 35 minuten geleden zei Pharrell: Ik bekijk het positief. 6x in 3 maanden een comedyshow van voetballende lootgieters op tv. En ik blijf in dit topic omdat ik dit serieus gewoon dom vind. Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden. Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 35 minuten geleden zei Vitesse88: Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden. Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. Zoals die wedstrijd tegen Differdange 03 bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Belangrijk begin. Had 4/5-0 moeten zijn. Mura echt een gemiddelde KKD ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Keepertje bij Lazio heeft geld ingezet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 Gaat weer lekker bij Marseille Galatasaray. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Lekker Vitesse, volhouden aub. Straf dat arrogante kut Spurs maar goed af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) Dat Roma dan joh, haha Wordt ff ingemaakt door FC Botheim, 3 goals en 3 asissts die vent. 21 oktober 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 @Marius ze hebben je novelle gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Goh wat lekker zeg Enige minpunt is dat het maar bij 1-0 gebleven is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 11 uur geleden zei delichris: @Marius ze hebben je novelle gelezen. Glansprestatie. Kon een glimlach toch wel niet onderdrukken toen ik het zag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 12 uur geleden zei cimbomcu: Lekker Vitesse, volhouden aub. Straf dat arrogante kut Spurs maar goed af. Waarom precies arrogant? Omdat ze met een B/C-ploeg naar Arnhem komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Waarom precies arrogant? Omdat ze met een B/C-ploeg naar Arnhem komen? Onder andere ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 7 uur geleden zei Marius: Glansprestatie. Kon een glimlach toch wel niet onderdrukken toen ik het zag Kunnen we Mourinho inmiddels omdopen in; The Not So Special One? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Vitesse speelt wel echt een bizarre wedstrijd. Eerste rode kaart van spurs en vitesse oliedom. Rode kaart van Schubert is wel schandalig in mijn ogen. Als ze winnen van Mura hebben ze laatste wedstrijd gewoon nog steeds kans, dat is in deze poule al een prestatie opzich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Mooie awayday gehad, behoorlijk kapot Denk dat Vitesse trots kan zijn, weet niet of een punt er echt in zat maar de walk-over die het leek te worden bleef gelukkig uit. Italiaanse scheidsrechter was het ook volledig kwijt in de 2e helft. Jammer, kwam niet goede van de pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Trip Spurs was mooi, deze was beter. En nog een puntje mee naar huis ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Tottenham uitstel slaat nergens op natuurlijk. Zou hetzelfde gebeuren als dit bij Vitesse was gebeurt? En bij Lincoln Red Imps? Gewoon met een B elftal spelen dus en anders reglementair 3-0 nederlaag in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Las op VI dat twee andere clubs daar eerder in het toernooi een reglementaire nederlaag voor kregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Lees dat de Spurs zelf de stekker uit de pot heeft getrokken. Uefa heeft dit niet beslist. Rennes vroeg vanmiddag of het doorging. Spurs zei ja. Rennes naar Londen gevlogen, pot afgelast Mag hopen dat de uefa ze een reglementaire 0-3 heeft, grafclub. En wanneer willen ze dit voor 31 december spelen. Spurs heeft 6 potten gepland staan en Rennes heeft over 2 weken winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 december 2021 Auteur Share Geplaatst 9 december 2021 Spurs kan het helemaal niet afgelasten. Als Rennes gewoon op komt dagen, maar Spurs niet, is het gegarandeerd een reglementaire 3-0. Tenzij de UEFA iets doet, maar de regels zijn wel heel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Tottenham speelt sowieso al dit hele toernooi met een B- of C-elftal, dan kunnen ze dat vanavond ook wel doen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Net binnen: Rennes meldt dat er gewoon gespeeld gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Ook meer dan terecht dat ze wel spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Laatste nieuws is dat het toch niet door gaat. Wat een potje maken ze er van bij de UEFA en Tottenham. Jammer dat Vitesse daar de dupe van de gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Vitesse moet nu een miljoenenclaim leggen, in mijn ogen. Tenzij het regelementair 3-0 voor Rennais wordt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd. Of gewoon 11 fans opstellen? Of het onder 19 elftal, volgens mij is dat allemaal gewoon legaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten