Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Pharrell:

Ik bekijk het positief. 6x in 3 maanden een comedyshow van voetballende lootgieters op tv. En ik blijf in dit topic omdat ik dit serieus gewoon dom vind.

Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden.

Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Vitesse88:

Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden.

Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. 

Zoals die wedstrijd tegen Differdange 03 bedoel je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse speelt wel echt een bizarre wedstrijd.

Eerste rode kaart van spurs en vitesse oliedom. Rode kaart van Schubert is wel schandalig in mijn ogen. Als ze winnen van Mura hebben ze laatste wedstrijd gewoon nog steeds kans, dat is in deze poule al een prestatie opzich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie awayday gehad, behoorlijk kapot :-D

Denk dat Vitesse trots kan zijn, weet niet of een punt er echt in zat maar de walk-over die het leek te worden bleef gelukkig uit. Italiaanse scheidsrechter was het ook volledig kwijt in de 2e helft. Jammer, kwam niet goede van de pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tottenham uitstel slaat nergens op natuurlijk. Zou hetzelfde gebeuren als dit bij Vitesse was gebeurt? En bij Lincoln Red Imps? Gewoon met een B elftal spelen dus en anders reglementair 3-0 nederlaag in mijn ogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees dat de Spurs zelf de stekker uit de pot heeft getrokken. Uefa heeft dit niet beslist. Rennes vroeg vanmiddag of het doorging. Spurs zei ja. Rennes naar Londen gevlogen, pot afgelast ;e Mag hopen dat de uefa ze een reglementaire 0-3 heeft, grafclub. En wanneer willen ze dit voor 31 december spelen. Spurs heeft 6 potten gepland staan en Rennes heeft over 2 weken winterstop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse moet nu een miljoenenclaim leggen, in mijn ogen. Tenzij het regelementair 3-0 voor Rennais wordt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd. Of gewoon 11 fans opstellen? Of het onder 19 elftal, volgens mij is dat allemaal gewoon legaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites