Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

Het is ook maar waar je je aan ergert. Fantastisch toch dat dat soort teams nu uitzicht hebben op Europees voetbal. Het moet natuurlijk niet te gek worden, maar het is echt niet erg als er vanuit elk land gewoon een deelnemer in de groepsfase kan zitten. Daarnaast is de kwaliteit van de UCL echt niet zo laag, zitten genoeg ploegen in die anders in de EL waren uitgekomen. Ook voor landen als Nederland en België levert dit nu gewoon leuke extra potten op, en is er daadwerkelijk wat naast de competitie (behalve als je Anderlecht heet dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Eeh maar Utreg is gewoon titelkandidaat hoor. Die zijn beter dan Feyenoord en gaan het PSV en Ajax gewoon lastig maken . 

Sterker nog Ajax word door Utreg niet eens meer gezien als titelkandidaat, slechte kleedkamer sfeer, spelen al tijden slecht voetbal.

Wat betreft de mogelijke lotingen voor de Nederlandse clubs moet iedere club toch wel kunnen overwinteren met een gezonde dosis geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pot 1
AS Roma, Tottenham Hotspur, FC Basel, FC Kopenhagen, Slavia Praag, AA Gent, AZ en LASK Linz.

Pot 2
Feyenoord, FK Qarabag, Maccabi Tel Aviv, PAOK Saloniki, Stade Rennes, Partizan Belgrado en CFR Cluj, Zorya Luhansk.

Pot 3
Union Berlin, CSKA Sofia, Vitesse, Slovan Bratislava, Jablonec, Alashkert, Flora Talinn, Kairat Almaty.

Pot 4
Omonia Nicosia, Lincoln Red Imps, Randers, Anorthosis Famagusta, HJK Helsinki, Maccabi Haifa, Bodø Glimt, NS Mura.

Voor Feyenoord/ de stad Rotterdam/ de hele mensheid is het wellicht beter als het Spurs balletje of heel warm of heel koud is. Ik zou ze graag lopen omdat ik een B elftal verwacht maar dat wordt echt knokken. Al komen er waarschijnlijk geen Engelsen deze kant op. Hoe is Gent op dit moment? Andere clubs uit pot 1 zijn gewoon beter dan Feyenoord denk ik. Pot 3 liever niet Union Berlin. Verder zou dat moeten lukken denk ik. Pot 4 wil ik echt Lincoln Red Imps zoals ik al zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Zeg boys, als jullie nu massaal in elk topic op elke scheet van die gast gaan reageren dan heeft het niet zo gigantisch veel nut dat ik hem op de negeerlijst heb gezet natuurlijk ;c 

Opzich worden zijn posts beter hoor. Ik heb hem toch al zeker 3 dagen geen gekke dingen zien posten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Pot 1
AS Roma, Tottenham Hotspur, FC Basel, FC Kopenhagen, Slavia Praag, AA Gent, AZ en LASK Linz.

Pot 2
Feyenoord, FK Qarabag, Maccabi Tel Aviv, PAOK Saloniki, Stade Rennes, Partizan Belgrado en CFR Cluj, Zorya Luhansk.

Pot 3
Union Berlin, CSKA Sofia, Vitesse, Slovan Bratislava, Jablonec, Alashkert, Flora Talinn, Kairat Almaty.

Pot 4
Omonia Nicosia, Lincoln Red Imps, Randers, Anorthosis Famagusta, HJK Helsinki, Maccabi Haifa, Bodø Glimt, NS Mura.

Voor Feyenoord/ de stad Rotterdam/ de hele mensheid is het wellicht beter als het Spurs balletje of heel warm of heel koud is. Ik zou ze graag lopen omdat ik een B elftal verwacht maar dat wordt echt knokken. Al komen er waarschijnlijk geen Engelsen deze kant op. Hoe is Gent op dit moment? Andere clubs uit pot 1 zijn gewoon beter dan Feyenoord denk ik. Pot 3 liever niet Union Berlin. Verder zou dat moeten lukken denk ik. Pot 4 wil ik echt Lincoln Red Imps zoals ik al zei.

AA Gent is de competitie in België slecht begonnen. Hein Vanhaezenbrouck is daar trainer en ze hebben weer (te) veel gehandeld in de zomer. Op dit moment schat ik Feyenoord (veel) sterker in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ heeft altijd goede lotingen en gaan ook meestal door in dit soort groepen. 

Feyenoord gaat het serieus moeilijk krijgen. Berlin is gewoon lastig en Slavia zet je niet zomaar aan de kant. Denk dat Maccabi ook de moeilijkste is uit pot 4.

Vitesse heeft een lastige loting, maar als je als Nederland Frankrijk voorbij wilt, dan hoort Vitesse te winnen van Rennes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Durf met jou voor tien euro te wedden dat AZ geen 18 punten gaat halen.

Dat zit er inderdaad dik in :D

Overigens is Maccabi Haifa blijkbaar ook de kampioen van Israel. Ook niet te onderschatten voor een club als Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Pharrell:

Zo zo, kan niet wachten op Linoln (Gibraltar) te zien in de grote UEFA Plumbers League

Yo dude we weten je volwassen mening inmiddels wel en dat daarbij hoort dat je een toernooi niet bij de naam wilt noemen.

Maar goed, als je het allemaal kut vind dan blijft uit het topic en kijk je op donderdag niet. Vergeet ook niet FC Utrecht een mail te sturen dat ze zich uitschrijven op het moment dat ze dit jaar vierde worden of play offs hiervoor spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, timpy00 said:

Yo dude we weten je volwassen mening inmiddels wel en dat daarbij hoort dat je een toernooi niet bij de naam wilt noemen.

Maar goed, als je het allemaal kut vind dan blijft uit het topic en kijk je op donderdag niet. Vergeet ook niet FC Utrecht een mail te sturen dat ze zich uitschrijven op het moment dat ze dit jaar vierde worden of play offs hiervoor spelen.

Ik bekijk het positief. 6x in 3 maanden een comedyshow van voetballende lootgieters op tv. En ik blijf in dit topic omdat ik dit serieus gewoon dom vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites