Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2021 Het is ook maar waar je je aan ergert. Fantastisch toch dat dat soort teams nu uitzicht hebben op Europees voetbal. Het moet natuurlijk niet te gek worden, maar het is echt niet erg als er vanuit elk land gewoon een deelnemer in de groepsfase kan zitten. Daarnaast is de kwaliteit van de UCL echt niet zo laag, zitten genoeg ploegen in die anders in de EL waren uitgekomen. Ook voor landen als Nederland en België levert dit nu gewoon leuke extra potten op, en is er daadwerkelijk wat naast de competitie (behalve als je Anderlecht heet dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 9 minuten geleden zei Tim': Afgeven op een competitie waar jouw club te slecht voor is om aan deel te nemen, sterk hoor Eeh maar Utreg is gewoon titelkandidaat hoor. Die zijn beter dan Feyenoord en gaan het PSV en Ajax gewoon lastig maken . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Het idee van Europees voetbal zou toch ook moeten zijn dat teams uit Gibraltar die 1e of 2e worden een kans hebben? Of zullen we de nummer 14 van Engeland ook maar structureel Europees laten spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Eeh maar Utreg is gewoon titelkandidaat hoor. Die zijn beter dan Feyenoord en gaan het PSV en Ajax gewoon lastig maken . Sterker nog Ajax word door Utreg niet eens meer gezien als titelkandidaat, slechte kleedkamer sfeer, spelen al tijden slecht voetbal. Wat betreft de mogelijke lotingen voor de Nederlandse clubs moet iedere club toch wel kunnen overwinteren met een gezonde dosis geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zeg boys, als jullie nu massaal in elk topic op elke scheet van die gast gaan reageren dan heeft het niet zo gigantisch veel nut dat ik hem op de negeerlijst heb gezet natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Pot 1 AS Roma, Tottenham Hotspur, FC Basel, FC Kopenhagen, Slavia Praag, AA Gent, AZ en LASK Linz. Pot 2Feyenoord, FK Qarabag, Maccabi Tel Aviv, PAOK Saloniki, Stade Rennes, Partizan Belgrado en CFR Cluj, Zorya Luhansk. Pot 3 Union Berlin, CSKA Sofia, Vitesse, Slovan Bratislava, Jablonec, Alashkert, Flora Talinn, Kairat Almaty. Pot 4 Omonia Nicosia, Lincoln Red Imps, Randers, Anorthosis Famagusta, HJK Helsinki, Maccabi Haifa, Bodø Glimt, NS Mura. Voor Feyenoord/ de stad Rotterdam/ de hele mensheid is het wellicht beter als het Spurs balletje of heel warm of heel koud is. Ik zou ze graag lopen omdat ik een B elftal verwacht maar dat wordt echt knokken. Al komen er waarschijnlijk geen Engelsen deze kant op. Hoe is Gent op dit moment? Andere clubs uit pot 1 zijn gewoon beter dan Feyenoord denk ik. Pot 3 liever niet Union Berlin. Verder zou dat moeten lukken denk ik. Pot 4 wil ik echt Lincoln Red Imps zoals ik al zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 7 minuten geleden zei PJHoutman: Zeg boys, als jullie nu massaal in elk topic op elke scheet van die gast gaan reageren dan heeft het niet zo gigantisch veel nut dat ik hem op de negeerlijst heb gezet natuurlijk Opzich worden zijn posts beter hoor. Ik heb hem toch al zeker 3 dagen geen gekke dingen zien posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei Arezo: Pot 1 AS Roma, Tottenham Hotspur, FC Basel, FC Kopenhagen, Slavia Praag, AA Gent, AZ en LASK Linz. Pot 2Feyenoord, FK Qarabag, Maccabi Tel Aviv, PAOK Saloniki, Stade Rennes, Partizan Belgrado en CFR Cluj, Zorya Luhansk. Pot 3 Union Berlin, CSKA Sofia, Vitesse, Slovan Bratislava, Jablonec, Alashkert, Flora Talinn, Kairat Almaty. Pot 4 Omonia Nicosia, Lincoln Red Imps, Randers, Anorthosis Famagusta, HJK Helsinki, Maccabi Haifa, Bodø Glimt, NS Mura. Voor Feyenoord/ de stad Rotterdam/ de hele mensheid is het wellicht beter als het Spurs balletje of heel warm of heel koud is. Ik zou ze graag lopen omdat ik een B elftal verwacht maar dat wordt echt knokken. Al komen er waarschijnlijk geen Engelsen deze kant op. Hoe is Gent op dit moment? Andere clubs uit pot 1 zijn gewoon beter dan Feyenoord denk ik. Pot 3 liever niet Union Berlin. Verder zou dat moeten lukken denk ik. Pot 4 wil ik echt Lincoln Red Imps zoals ik al zei. AA Gent is de competitie in België slecht begonnen. Hein Vanhaezenbrouck is daar trainer en ze hebben weer (te) veel gehandeld in de zomer. Op dit moment schat ik Feyenoord (veel) sterker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Kom maar door met Spurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Nihat Kaveci die de loting doet. Die is gewoon getransformeerd in zo'n standaard dikke Turk van de plaatselijke kebab zaak. Ik dacht even dat Adil van de Tempel (in Haarlem, heerlijk) de loting deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Wel matig dat je alleen een Europa League ticket krijgt als je wint. Dat moet natuurlijk gewoon Champions League ticket zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Vitesse bij Tottenham & Stade Rennes Dagdag. Zit Feyenoord ook niet echt mee met Union Berlin. 27 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 RIP Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 AZ CFR Cluj (ROE) Jablonec (TSJ) Randers FC (DEN) Slavia Praag (TSJ) FEYENOORD Union Berlin (Dui) Maccabi Haifa (ISR) Tottenham Hotspur (ENG) Stade Rennes (FRA) VITESSE Mura (SLO) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Als AZ niet overleefd kun je net zo goed niet meer meedoen aan Europese toernooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 AZ heeft altijd goede lotingen en gaan ook meestal door in dit soort groepen. Feyenoord gaat het serieus moeilijk krijgen. Berlin is gewoon lastig en Slavia zet je niet zomaar aan de kant. Denk dat Maccabi ook de moeilijkste is uit pot 4. Vitesse heeft een lastige loting, maar als je als Nederland Frankrijk voorbij wilt, dan hoort Vitesse te winnen van Rennes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Alles minder dan 18 punten voor AZ is een schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Durf met jou voor tien euro te wedden dat AZ geen 18 punten gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zo zo, kan niet wachten op Linoln (Gibraltar) te zien in de grote UEFA Plumbers League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 8 minuten geleden zei Thierryvane: Durf met jou voor tien euro te wedden dat AZ geen 18 punten gaat halen. Dat zit er inderdaad dik in Overigens is Maccabi Haifa blijkbaar ook de kampioen van Israel. Ook niet te onderschatten voor een club als Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Just now, 007mark said: Dat zit er inderdaad dik in Overigens is Maccabi Haifa blijkbaar ook de kampioen van Israel. Ook niet te onderschatten voor een club als Feyenoord. Feyenoord ontsnapt nooit aan de neuzen Spoiler Grapje natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 5 minuten geleden zei Pharrell: Zo zo, kan niet wachten op Linoln (Gibraltar) te zien in de grote UEFA Plumbers League Yo dude we weten je volwassen mening inmiddels wel en dat daarbij hoort dat je een toernooi niet bij de naam wilt noemen. Maar goed, als je het allemaal kut vind dan blijft uit het topic en kijk je op donderdag niet. Vergeet ook niet FC Utrecht een mail te sturen dat ze zich uitschrijven op het moment dat ze dit jaar vierde worden of play offs hiervoor spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Just now, timpy00 said: Yo dude we weten je volwassen mening inmiddels wel en dat daarbij hoort dat je een toernooi niet bij de naam wilt noemen. Maar goed, als je het allemaal kut vind dan blijft uit het topic en kijk je op donderdag niet. Vergeet ook niet FC Utrecht een mail te sturen dat ze zich uitschrijven op het moment dat ze dit jaar vierde worden of play offs hiervoor spelen. Ik bekijk het positief. 6x in 3 maanden een comedyshow van voetballende lootgieters op tv. En ik blijf in dit topic omdat ik dit serieus gewoon dom vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 En deze competitie brengt ook voor jouw FC Utrecht veel meer Europese mogelijkheden wanneer ze een Europees ticket bemachtigen. Zowel sportief als financieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Cluj is de kampioen van Roemenië, dat zullen dan toch stiekem geen koekenbakkers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten