Hakai Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Waar is Gent mee bezig ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Wat een trieste competitie ook. Zelfs Anderlecht wint er met 0-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 41 minuten geleden zei RubenS2: Wat een trieste competitie ook. Zelfs Anderlecht wint er met 0-3 Ze zitten nog niet in het toernooi he. Dus die flaters komen nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Gboho leuk spelertje bij Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 2-2 wel een enorme domper. Team leek na 60 minuten leeg. Bazoer speelde goede, rare wissel. Bij rust moet je 3/4-0 voorstaan. 1-2 was trouwens wel erg gniepig afgemaakt zeg. Ga zonder verwachtingen het seizoen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Anderlecht eruit tegen Vitesse. En dan durf je jezelf een topclub noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 56 minuten geleden zei RubenS2: Anderlecht eruit tegen Vitesse. En dan durf je jezelf een topclub noemen Durven ze dat nog? Heel slechte wedstrijd van Anderlecht trouwens. Enkel Harwood-Bellis speelde goed en Zirkzee liet soms even zijn klasse zien. Rafaelov was zo slecht dat het leek of hij zijn schoenen verkeerd om aan had. Ik dacht na de laatste 2 competitiewedstrijden en het begin van de eerste wedstrijd tegen Vitesse even dat ze de goede balans in de tactiek hadden gevonden met een soort 4-4-2, maar dat blijkt toch niet. 'In youth we trust' is ook al volledig overboord gegooid daar. Enkel om de bank warm te houden gebruiken ze eigen jeugdspelers. Er stond er nog 1 in de basis, maar die is ook al 22 en heeft het minste talent van allemaal (Amuzu). Als het niet Kompany was, dan hadden ze hem al 5x ontslagen in de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Portugal met de huidige standen twee clubs kwijt in Europa. Vooral kwestie dat Partizan volhoudt tegen Santa Clara (2-1 agg.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei Noudke: Portugal met de huidige standen twee clubs kwijt in Europa. Vooral kwestie dat Partizan volhoudt tegen Santa Clara (2-1 agg.). En dan gaan die gasten uit Lissabon ook nog eens 2x helemaal scheel getikt worden door Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: En dan gaan die gasten uit Lissabon ook nog eens 2x helemaal scheel getikt worden door Ajax En als dat al niet erg genoeg is: FC Porto in de poule des voetbalverkrachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: En dan gaan die gasten uit Lissabon ook nog eens 2x helemaal scheel getikt worden door Ajax Ik ga dit screenshotten en je mentionen bij minder dan 4 punten in 2 duels tegen Sporting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Mooiste van de avond is dat Lincol Red Imps door naar de groepsfase is. Voetbal zit daar toch in de lift. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 18 minuten geleden zei FlyD: Durven ze dat nog? Heel slechte wedstrijd van Anderlecht trouwens. Enkel Harwood-Bellis speelde goed en Zirkzee liet soms even zijn klasse zien. Rafaelov was zo slecht dat het leek of hij zijn schoenen verkeerd om aan had. Ik dacht na de laatste 2 competitiewedstrijden en het begin van de eerste wedstrijd tegen Vitesse even dat ze de goede balans in de tactiek hadden gevonden met een soort 4-4-2, maar dat blijkt toch niet. 'In youth we trust' is ook al volledig overboord gegooid daar. Enkel om de bank warm te houden gebruiken ze eigen jeugdspelers. Er stond er nog 1 in de basis, maar die is ook al 22 en heeft het minste talent van allemaal (Amuzu). Als het niet Kompany was, dan hadden ze hem al 5x ontslagen in de laatste jaren. Helemaal waar, waarbij die laatste zin er bovenuit steekt. Als Club-supporter heb ik er (uiteraard) wat leedvermaak mee, maar in Europa had ik ze toch graag iets zien presteren (voor het Belgische voetbal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik ga dit screenshotten en je mentionen bij minder dan 4 punten in 2 duels tegen Sporting #sarcasme Maar prima. Zou een geweldig resultaat zijn als we 4 punten pakken tegen de ploeg uit pot 1. Zijn in mijn ogen nog steeds niet de favoriet om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: #sarcasme Maar prima. Zou een geweldig resultaat zijn als we 4 punten pakken tegen de ploeg uit pot 1. Zijn in mijn ogen nog steeds niet de favoriet om door te gaan. Sorry niet persoonlijk maar Ajax fans en sarcasme is nog moelijker voor mij dan gewoon sarcasme ansich. Jullie hebben historie van grootspraak over tegenstanders ''scheel tikken'' en ''oprollen'' maar vooruit dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 4 minuten geleden zei Stefanos: Mooiste van de avond is dat Lincol Red Imps door naar de groepsfase is. Voetbal zit daar toch in de lift. Zeker waar. Met drie miljoen startpremie kopen zij de hele competitie op denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Hoppaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Zojuist zei Vitesse88: Hoppaaaaaa Gefeliciteerd man, was een mooie pot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei Vitesse88: Hoppaaaaaa Lekker maat!! Gefeliciteerd zeg!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Ik kan echt niet wachten op de potindeling. Die club uit Gibraltar wil ik sowieso wel loten met Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) Ben echt een groot fan van de Conference League. Het is gewoon logisch dat er nog een toernooi bij komt waardoor ook de kleinste landen weer wat extra groeien terwijl het voor clubs als Vitesse, Feyenoord en AZ een realistische uitdaging is om te overwinteren. Ook goed dat het voor AZ niet gelijk voorbij is omdat ze 1 lullig doelpuntje teveel incasseerden tegen Celtic. En zoals Arezo zegt, ook heel benieuwd wat voor ploegen de Nederlandse club gaan treffen nu 26 augustus 2021 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 9 hours ago, Arezo said: Ik kan echt niet wachten op de potindeling. Die club uit Gibraltar wil ik sowieso wel loten met Feyenoord. Er is een club uit Gibraltar gekwalificeerd? Dit is waarom ik het de UEFA Plumbers League noem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei Pharrell: Er is een club uit Gibraltar gekwalificeerd? Dit is waarom ik het de UEFA Plumbers League noem Waarvan akte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minutes ago, timpy00 said: Waarvan akte. Waarom is dit akte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 27 minuten geleden zei Pharrell: Er is een club uit Gibraltar gekwalificeerd? Dit is waarom ik het de UEFA Plumbers League noem Afgeven op een competitie waar jouw club te slecht voor is om aan deel te nemen, sterk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten