Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei RubenS2:

Anderlecht eruit tegen Vitesse. En dan durf je jezelf een topclub noemen ;e

Durven ze dat nog? :D

Heel slechte wedstrijd van Anderlecht trouwens. Enkel Harwood-Bellis speelde goed en Zirkzee liet soms even zijn klasse zien. Rafaelov was zo slecht dat het leek of hij zijn schoenen verkeerd om aan had. Ik dacht na de laatste 2 competitiewedstrijden en het begin van de eerste wedstrijd tegen Vitesse even dat ze de goede balans in de tactiek hadden gevonden met een soort 4-4-2, maar dat blijkt toch niet.

'In youth we trust' is ook al volledig overboord gegooid daar. Enkel om de bank warm te houden gebruiken ze eigen jeugdspelers. Er stond er nog 1 in de basis, maar die is ook al 22 en heeft het minste talent van allemaal (Amuzu).

Als het niet Kompany was, dan hadden ze hem al 5x ontslagen in de laatste jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei FlyD:

Durven ze dat nog? :D

Heel slechte wedstrijd van Anderlecht trouwens. Enkel Harwood-Bellis speelde goed en Zirkzee liet soms even zijn klasse zien. Rafaelov was zo slecht dat het leek of hij zijn schoenen verkeerd om aan had. Ik dacht na de laatste 2 competitiewedstrijden en het begin van de eerste wedstrijd tegen Vitesse even dat ze de goede balans in de tactiek hadden gevonden met een soort 4-4-2, maar dat blijkt toch niet.

'In youth we trust' is ook al volledig overboord gegooid daar. Enkel om de bank warm te houden gebruiken ze eigen jeugdspelers. Er stond er nog 1 in de basis, maar die is ook al 22 en heeft het minste talent van allemaal (Amuzu).

Als het niet Kompany was, dan hadden ze hem al 5x ontslagen in de laatste jaren.

Helemaal waar, waarbij die laatste zin er bovenuit steekt. Als Club-supporter heb ik er (uiteraard) wat leedvermaak mee, maar in Europa had ik ze toch graag iets zien presteren (voor het Belgische voetbal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ga dit screenshotten en je mentionen bij minder dan 4 punten in 2 duels tegen Sporting ;c:classic_ninja:

#sarcasme 

Maar prima. Zou een geweldig resultaat zijn als we 4 punten pakken tegen de ploeg uit pot 1. Zijn in mijn ogen nog steeds niet de favoriet om door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

#sarcasme 

Maar prima. Zou een geweldig resultaat zijn als we 4 punten pakken tegen de ploeg uit pot 1. Zijn in mijn ogen nog steeds niet de favoriet om door te gaan.

Sorry niet persoonlijk maar Ajax fans en sarcasme is nog moelijker voor mij dan gewoon sarcasme ansich. Jullie hebben historie van grootspraak over tegenstanders ''scheel tikken'' en ''oprollen'' maar vooruit dan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben echt een groot fan van de Conference League. Het is gewoon logisch dat er nog een toernooi bij komt waardoor ook de kleinste landen weer wat extra groeien terwijl het voor clubs als Vitesse, Feyenoord en AZ een realistische uitdaging is om te overwinteren. Ook goed dat het voor AZ niet gelijk voorbij is omdat ze 1 lullig doelpuntje teveel incasseerden tegen Celtic. 

En zoals Arezo zegt, ook heel benieuwd wat voor ploegen de Nederlandse club gaan treffen nu 

bewerkt door Hakai
Link naar opmerking
Deel via andere websites