Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

Een eerste kleine update van de coëfficienten:

Austria Wien - Breidablik 1-1

Rapid Wien - Sparta Praag 2-1

KuPS - Vorksla 2-2

PFC Sochi - Keshla 3-0

Gelukkig spelen de teams uit Oostenrijk en Oekraine die nu zijn ingestroomd in de Conference League ook gelijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Een eerste kleine update van de coëfficienten:

Austria Wien - Breidablik 1-1

Rapid Wien - Sparta Praag 2-1

KuPS - Vorksla 2-2

PFC Sochi - Keshla 3-0

Gelukkig spelen de teams uit Oostenrijk en Oekraine die nu zijn ingestroomd in de Conference League ook gelijk ;c

Ik mis wel een beetje de Portugese update. Zij wonnen gisteren wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ik mis wel een beetje de Portugese update. Zij wonnen gisteren wel.

Daar staan we nog zo ver achter, dus heeft voorlopig nog weinig zin imo.

55 minuten geleden zei PJHoutman:

Vorskla. Helaas.

Spoiled the party :classic_sad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparta Praag - Rapid Wien 2-0

Breidablik - Austria Wien 2-1

Vorskla - KuPS 2-2 (KuPS door na verlening)

Keshla - PFC Sochi 2-4

Oekraine en Oostenrijk zijn hun eerste ploeg al kwijt in de Conference League.

Volgende week komt er wel een wat meer uigebreide update met Nederland, Rusland, Schotland, Oekraine en Oostenrijk.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd naar Vitesse vanavond. Vorig jaar  best een interessante ploeg. Nu eigenlijk niets van hun voorbereiding meegekregen, behalve dat Tannane het weer voor elkaar heeft gekregen om nog meer overgewicht te hebben dan afgelopen seizoen. Weten vaak wel leuke spelertjes overal weg te halen en nu aan Letsch de taak om echt te laten zien dat hij een goede trainer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal jonge gasten transfervrij of per huur weten te strikken. Benieuwd of daar wat aardigs bij blijkt te zitten. 

Baden Frederiksen zou nog weleens een schot in de roos kunnen blijken. Staat onder contract bij Juve en heeft het vorig seizoen goed gedaan in Oostenrijk. 

Zwaarlijvige Tannane is wel erg jammer ja. Ik ben bloedserieus als ik zeg dat die jongen het talent voor minimaal Ajax en misschien nog wel hoger (top Frankrijk, subtop Spanje) heeft, maar een echte prof met een goede kop erop is het toch niet echt he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen op een mooie avond voor Nederlands voetbal. Bij Vitesse ook benieuwd naar die spits inderdaad.

En hoop stiekem (tegen beter weten in) dat Feyenoord het vanavond al beslist. Volgende week starten de selectietrainingen namelijk weer, dus ben ik de donderdagavonden niet meer vrij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guus Til begint wel een beetje de Siem de Jong/Davy Klaassen van Feyenoord te worden. Kan niet zo goed voetballen, maar krijgt toch met grote regelmaat een bal tegen zijn slof aan.

Ten Hag zou hem een draufganger noemen. Heb je sowieso wel veel van in Nederland. De Wit natuurlijk draufganger nummer één.

Link naar opmerking
Deel via andere websites