delichris Gepost March 30 Share Gepost March 30 4 minuten geleden zei MNie: Deden zij het daar ook ja? Dan kan het natuurlijk nog niet, maar boontje komt om zijn loontje is het dan wel. Ik had het gelezen dat dit in de heenwedstrijd ook gebeurde door de Egyptenaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost March 30 Share Gepost March 30 14 minuten geleden zei PJHoutman: Zweden was er bij in 2018. Zlatan was toen echter ‘gestopt’ als international. Excuus, verkeerd bestandje open. Was van 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 30 Share Gepost March 30 Mo-Salah-taking-a-penalty-for-Egypt-with-laser-pointers-in-his-eyes-earlier-today_2.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost March 31 Share Gepost March 31 Jullie nog wensen voor specifieke groep? Loting WK Qatar 2022 - Alles over de loting voor het WK (voetbalexperience.nl) Qatar - Nederland - Polen - Canada zou imo wel leuk zijn, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 31 Share Gepost March 31 Brazilië, Nederland, Marokko, Canada Zou ik een mooie poule vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 31 Share Gepost March 31 Qatar, Nederland, Zuid-Korea, Ecuador. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 31 Share Gepost March 31 Engeland, Nederland, Marokko, Canada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost March 31 Share Gepost March 31 Ik hoop op de openingswedstrijd... Mogelijk meteen Qatar 0-4 op het broekje geven. (Duitsland mag ook...) balletjes zijn vast heet, ik bedoel Qatar Ligt in de woestijn. Anders vind ik Brazilië, Zuid Korea en Ghana wel mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 1 Share Gepost April 1 Welke hete balletjes moeten vanavond gepakt worden volgens de FIFA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 1 Share Gepost April 1 Je gaat toch niet serieus hopen op Qatar.. Dat is wel een beetje sneu, hoor. Je wil toch gewoon leuke potten zien. Laat Qatar maar lekker in een kutpoule zitten die je dan gewoon kan vermijden. Ik wil wel België, Nederland, Polen en Wales/Oekraïne/Schotland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 1 Share Gepost April 1 5 minuten geleden zei Socrates: Je gaat toch niet serieus hopen op Qatar.. Dat is wel een beetje sneu, hoor. Je wil toch gewoon leuke potten zien. Laat Qatar maar lekker in een kutpoule zitten die je dan gewoon kan vermijden. Ik wil wel België, Nederland, Polen en Wales/Oekraïne/Schotland. Dat zal lastig gaan, aangezien er maar 2 Europese landen maximaal bij elkaar kunnen. Ik hoop zelf inderdaad ook niet op Qatar. Sowieso die landen uit Midden-Oosten vind ik maar meh. Hoeft van mij niet zo. Beter gewoon wat middenmoters, waarbij je kans hebt om door te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 1 Share Gepost April 1 Ah, lekker is dat. Dan krijg je toch wel een kutpoule. Koos voor België omdat ik ze dan niet in een andere poule hoef te zien, nul interesse in. Engeland ook niet zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 1 Share Gepost April 1 3 uur geleden zei MisterX: Welke hete balletjes moeten vanavond gepakt worden volgens de FIFA? Volgens mij waren de balletjes warm genoeg voor Nederland om geen sterke tegenstanders te loten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 2 Share Gepost April 2 Ik stapte gister halverwege in, maaar hoe werden de poules gekozen? Ik zag namelijk steeds dat de poule opeens bekend was en daarna nog een balletje voor de positie in de poule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 2 Share Gepost April 2 (edited) 1 uur geleden zei Chiemel: Ik stapte gister halverwege in, maaar hoe werden de poules gekozen? Ik zag namelijk steeds dat de poule opeens bekend was en daarna nog een balletje voor de positie in de poule. Alleen landen uit Europa konden met z'n tweeën in één poule volgens mij. Op de achtergrond de computer die uitrekende in welke poules zo'n team dan nog kon. Edited April 2 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 2 Share Gepost April 2 Ik vind dat jullie wel kritisch zijn, ik vind zowel de poule van Nederland als de andere poules bijna allemaal wel heel leuk. Heb er zin in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 2 Share Gepost April 2 (edited) Vind het ook wel een leuke exotische poule hoor. Pittig zou ik hem niet noemen, want dan zouden er geen niet-pittige poules bestaan geloof ik. Edited April 2 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 4 Share Gepost April 4 Op 2-4-2022 om 18:43 zei Chiemel: Vind het ook wel een leuke exotische poule hoor. Pittig zou ik hem niet noemen, want dan zouden er geen niet-pittige poules bestaan geloof ik. Als we deze poule niet overleven stel ik voor dat al onze internationals stoppen met voetballen en Nederland nooit meer interlands speelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts