Jump to content

WK 2022 [Kwalificatie]

Rogier.
 Share

Recommended Posts

4 minuten geleden zei MNie:

Deden zij het daar ook ja? Dan kan het natuurlijk nog niet, maar boontje komt om zijn loontje is het dan wel.

Ik had het gelezen dat dit in de heenwedstrijd ook gebeurde door de Egyptenaren.

Ik hoop op de openingswedstrijd... Mogelijk meteen Qatar 0-4 op het broekje geven. (Duitsland mag ook...) balletjes zijn vast heet, ik bedoel Qatar Ligt in de woestijn. 

Anders vind ik Brazilië, Zuid Korea en Ghana wel mooi. 

Je gaat toch niet serieus hopen op Qatar.. Dat is wel een beetje sneu, hoor. Je wil toch gewoon leuke potten zien. Laat Qatar maar lekker in een kutpoule zitten die je dan gewoon kan vermijden. 

Ik wil wel België, Nederland, Polen en Wales/Oekraïne/Schotland.

5 minuten geleden zei Socrates:

Je gaat toch niet serieus hopen op Qatar.. Dat is wel een beetje sneu, hoor. Je wil toch gewoon leuke potten zien. Laat Qatar maar lekker in een kutpoule zitten die je dan gewoon kan vermijden. 

Ik wil wel België, Nederland, Polen en Wales/Oekraïne/Schotland.

Dat zal lastig gaan, aangezien er maar 2 Europese landen maximaal bij elkaar kunnen.

Ik hoop zelf inderdaad ook niet op Qatar. Sowieso die landen uit Midden-Oosten vind ik maar meh. Hoeft van mij niet zo. Beter gewoon wat middenmoters, waarbij je kans hebt om door te gaan.

3 uur geleden zei MisterX:

Welke hete balletjes moeten vanavond gepakt worden volgens de FIFA? ;c 

Volgens mij waren de balletjes warm genoeg voor Nederland om geen sterke tegenstanders te loten. 

1 uur geleden zei Chiemel:

Ik stapte gister halverwege in, maaar hoe werden de poules gekozen? Ik zag namelijk steeds dat de poule opeens bekend was en daarna nog een balletje voor de positie in de poule. 

Alleen landen uit Europa konden met z'n tweeën in één poule volgens mij. Op de achtergrond de computer die uitrekende in welke poules zo'n team dan nog kon. 

Edited by MetalMichael

Op 2-4-2022 om 18:43 zei Chiemel:

Vind het ook wel een leuke exotische poule hoor. Pittig zou ik hem niet noemen, want dan zouden er geen niet-pittige poules bestaan geloof ik. 

Als we deze poule niet overleven stel ik voor dat al onze internationals stoppen met voetballen en Nederland nooit meer interlands speelt.