Jump to content

[FM21] Raad de Speler

Recommended Posts

We pakken dit simpele concept weer op waar we vorig jaar gebleven waren. De enige vraag is: wie o wie is onderstaande speler? Je kunt gewoon hieronder reageren. Hebben we op een bepaald moment een juist antwoord, dan gaan we door met de volgende. Simpeler kan eigenlijk niet. Let's begin!

01.png.fbf2013cec656c6b79bc2c46b78ceb4d.png

P.S. Opzoeken in FM kunnen we natuurlijk niet verbieden, maar waarom zou je in hemelsnaam zo triest zijn. Gewoon lekker raden :D

• Replies 981
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En dat is nummer twee! Opnieuw gaat het punt naar @Mordurette. Joe Gomez is het juiste antwoord!     Next:   Stand: Mordurette - 2 (Džeko, Gomez) @Rube

Nu staat het juiste antwoord er wel tussen. Puntje voor @Mordurette, want we zochten inderdaad naar Edin Džeko!     Volgende:   Stand: Mordurette - 1 (Džeko)  

Een EK is natuurlijk pas ná het seizoen, dus bijna een puntje aftrek vanwege die opmerking  Het punt gaat naar @FlyD. We zochten naar Phil Foden!  

Posted Images

10 uur geleden zei Rossini':

Icardi en Immobile vind ik mooie gokjes. Ik denk eigenlijk dat het die laatste is.

Maar ik ga nog voor Harry Kane.

Immobile heeft volgens mij een veel hogere afwerking en zonder bal, dus die kan het in mijn ogen niet zijn :)