Chimpa Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Het blijft vooralsnog spannend op vrijwel elke vlak. Bedankt voor de zes punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Lekker, die 7 punten. Zo klimmen we weer wat. Bovenin Congo van de troon gestoten. Persoonlijk ben ik daar niet rouwig om, maar het blijft erg spannend daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Op 22-1-2021 om 18:09 zei komodo25: Met 1 van die 2 ben ik het eens Ik kon weten dat dit niet over mij ging Thanks @ivago voor de 7 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 En weer geen punten. Gaat niet erg lekker zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Die Fransie mag meer fouten maken. Sta opeens aan kop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Bedankt voor de mooie punten,terug wat hoger geklommen,maar alles staat dicht op elkaar. Kan alle kanten uit,leuk dat het terug spannend is aan de top ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Geen punten en nu de eerste plaats kwijt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Aan de wc-muur bij Lange Frans ‘Als we wisten wat we deden, heette het geen onderzoek.’ Stemronde 13/19: Wales Kom er maar weer in Frans, ik denk niet dat je ooit je mond houdt over een inzending. ‘Klopt, bedankt man. Ik laat me zeker niet muilkorven, want er is weer genoeg gaande in de wereld. Een rattenrace gaan ze het zo over hebben, die mannen uit Wales. Een prachtige metafoor natuurlijk voor de naderende verkiezingen in ons land. De hele tijd blijft het zogenaamd spannend, maar van een rattenplaag kom je nooit af en aan het einde staat er weer een rat op de hoogste trede. Verdelgen is een oplossing, maar dat is misschien niet zo goed voor mijn nachtrust, snap je.’ Wales doet dit jaar mee met een band die al ruim twee decennia actief is: Skindred. De heavymetalgroep rondom frontman Benji Webbe ontstond in Newport en is zeer geliefd vanwege de energieke én kwalitatieve liveshows. Een nummer dat live regelmatig wordt gespeeld, is Rat Race, afkomstig van het album Roots Rock Riot, de tweede studioplaat van de groep. Houd je vast voor een stuk stevige muziek! De punten van Wales MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Godver, alle concurrenten pakke punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Oei, pijnlijke ronde voor zowel de Congolezen als de Engelsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Het was wel heel spannend bovenin, totdat Australië ineens 10 punten pakte Dank voor de 4 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Ennn, we zijn weer bijna laatste met een prima nummertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Een hattrick aan 12 punters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 En weer niets. Drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Weer mooi 7 punten erbij, linkerrijtje komt dichter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Wel twee puntjes, maar Australië gaat ervandoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 Teug weer dichter bij de rechterrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2021 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #32 Aan de wc-muur bij Lange Frans ‘Ik ben is iets ondraaglijk voor de wereld van de journalistiek en de wereld van de clichés. Ik ben een realist.’ Stemronde 14/19: Engeland ‘Waarschijnlijk weten niet veel mensen wat een anathema is, zeker onze vaderlandse pers niet, dus laat mij jullie een schokkende onthulling geven. Heel lang geleden was het een gift aan een godheid, als dank voor bewezen gunsten of om de gebeden kracht bij te zetten. De katholieken kregen er uiteindelijk andere gedachten bij. Wie een anathese kreeg, werd vervloekt en verketterd. In de ogen van de fanatici moest je geëxcommuniceerd worden. Wederom een bewijs dat iets onschuldigs en aardigs door het kwaad – dit keer dat uit Rome – tot iets negatiefs wordt omgebogen.’ Voor de inzending van Engeland gaat we naar Liverpool, want daar vond Anathema zijn oorsprong. In 1990 begonnen Vincent en Daniel Cavenagh, samen met enkele anderen, de band Pagan Angel. Naarmate de muziek zich ontwikkelde werd de huidige naam aangenomen. Dat er sprake is van ontwikkeling, mag immers duidelijk zijn. In het begin van de muzikale reis mocht Anathema mee in het voorprogramma van Cannibal Corpse; niet de band waar je de Engelsen momenteel direct mee zou vergelijken, zeker niet na het horen van Untouchable (part 1). De punten van Engeland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs 25 februari 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 De punten van Engeland maken dat bovenaan alles wat dichter bij mekaar kruipt, mooi zo. Met de drie puntjes bij blijft mijn Italiaanse inzending stationair, daar kan ik mee leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Weer slechts 1 punt valt toch tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Ik sta 4e??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Eerst m’n land inpikken en vervolgens geen punten geven. Dat wordt hertenbiefstuk vanavond als diner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Fransie zit weer eens te klootviolen met de punten. Niks ten nadele van mijn aaptastische vriend @Chimpa maar die punten voor de Finnen zijn toch echt voor een land dat een stukkie westelijker ligt bestemd. Maar goed, het zij Fransie vergeven. Finland... IJsland... what's the difference. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2021 Ik snap er geen ruk meer van. Onlangs voor de zekerheid alles nogmaals doorlopen. Poging 3 dan maar straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten