hjs Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Toch weer een puntje erbij. Hoe close kan het zijn voor plaats drie. Aangezien ik zelf nog punten moet uitdelen zal ik er niet op moeten hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2021 MU Wereldsongfestival #32 De blik van Aad ‘Maart roert zijn staart, het is een van de spreekwoorden die ik al klein Aadje op de basisschool moest leren. Het had iets met het weer te maken. Ik moest al snel aan voetbal denken. Dit is de maand waar veel beslist gaat worden, maar nog niet alles helder is, want april doet dan weer wat ‘ie wil. Nu ik toch in metaforen en uitdrukkingen aan het spreken ben, kan ik de lijn gerust doortrekken naar het songfestival. Dat is namelijk echt aan zijn staart toegekomen. Nog een paar ploegen, excuus, ik bedoel landen, zijn in de race voor de titel, en we hebben nog vier speelrondes te gaan. Kan er eigenlijk iemand degraderen? Daar is het ongemeen spannend, daar onderin. Stemronde 16/19: Duitsland Op naar de oosterburen, op naar Duitsland, waar M. Byrd deze editie de muzikale noten verzorgd. De artiest won in 2020 de Krach + Getöse-muziekprijs, een soort wedstrijd voor artiesten die in of rondom Hamburg wonen. Met zijn indiepop deed M. Byrd het dus alleraardigst en een debuutsingle kon dus niet uitblijven. Het werd Mountain, geschreven tijdens een veldtocht door Europa, om de indiestatus nog eens te onderstrepen. De sound van deze song wordt vergeleken met Tom Petty, Sufjan Stevens en The War On Drugs. Eerst maar eens dit songfestival winnen, dan praten we wel verder. Tijd voor de Duitsers! De punten van Duitsland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Leuk om één ronde niet laatste gestaan te hebben, weet ik eens hoe dat voelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 3e plek Thanks Mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2021 Griekenland is ook zeer content! We hoeven geen miljarden uit Duitsland, tien punten zijn prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Oei, geen punten uit een hoek waar ik ze wel verwacht had. Pijnlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 0 punten, ik moet er weer even aan wennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Geen grote puntenaantallen, maar toch de koppositie min of meer versterkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Dit wordt nog een heel spannende strijd om plaats 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Een onverwachtte 12-punter! Wunderbar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Zoals altijd geen punten hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Dankzij de punten van Congo blijft het linkerrijtje mogelijk. Duitsland vond mijn inzending dan weer maar niks... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Kansloos. Volgende editie toch weer mijn eigen voorkeur kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Een rondje zero getrakteerd gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Één punt, maar Ierland dendert er met volle vaart overheen. Dan maar met Zuid-Afrika en Canada uitvechten wie de rode lantaarn mag opeisen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2021 MU Wereldsongfestival #32 De blik van Aad ‘Je hebt altijd personen die overal terecht kunnen, omdat ze ooit, in een ver verleden een aansprekend resultaat hebben gehaald. Ik noem geen namen, maar jullie kunnen je vast wel een trainer herinneren die in België iets leuks heeft gedaan voor de eeuwwisseling en zichzelf nog altijd als een orakel zien. Hoe ik hier op kom? Nou, we zien dat Australië het weer goed doet, en dat had ik zelf niet verwacht. Want weet je, die hebben nog niet zo lang geleden gewonnen. Blijkbaar is er nu dus geen sprake van vergane glorie. Of het moet nog verdraaid hard misgaan in de komende drie rondes...’ Stemronde 17/19: IJsland We gaan weer eens naar een eiland toe; het verre IJsland om precies te zijn. De elektronische muziek van Samaris – niet te verwarren met een Griekse spits – wordt sinds januari 2011 gemaakt. Nog niet zo lang geleden vierde deze driekoppige band dus hun tienjarig jubileum. Reeds staan er vier studioalbums op de plank en kijken de heren ook trots naar de twee EP’s die ernaast staan. Áslaug Rún Magnúsdóttir Þórður, Kári Steinþórsson en Jófríður Ákadóttir kwamen in 2013 met het eerste album, genaamd Samaris. Aan originaliteit geen gebrek. Van die plaat stamt ook hun eerste officiële single, Góða tungl, een nummer over de goede maan. De punten van IJsland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Kijkende naar dat Chimpa nog moet lijkt Australië me gevlogen Toch bedankt voor de punten! Podium is in zicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 1 punt in de laatste 7 rondes...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Kijk, dat zijn nog eens 12 hele welkome punten. Dank daarvoor! Nu weer volop verwikkeld in de strijd om een podiumplek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Wordt nu wel ongekend spannend bovenin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Dank u voor de 7 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 1 uur geleden zei Titan: .gif Is Aadje straks ook de weg kwijt met punten uitdelen? Krijgen we een week na de uitslag te horen dat hij niet goed geteld had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 10 punten. Daarmee doe ik nog mee bovenin. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Opnieuw geen punten helaas. Hopen op die laatste twee om toch nog wat op te schuiven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten