hjs Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Proficiat aan @Fabian.met de winst. Bedankt voor de organisatie @Titan Ik kijk al uit naar de volgende editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Overzicht MU Worldvisionsongfestival #32: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 2 uur geleden zei Chimpa: Overzicht MU Worldvisionsongfestival #32: Waar sta ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Doe jij eigenlijk ook de volgende week @Titan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Doe jij eigenlijk ook de volgende week @Titan? Volgende week heb ik nog niet heel veel te doen, hoezo? Uhm, neem het gerust over als je zin hebt hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 8 minuten geleden zei Titan: Volgende week heb ik nog niet heel veel te doen, hoezo? Uhm, neem het gerust over als je zin hebt hoor! week = weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 2 uur geleden zei Satyr: Waar sta ik? Je staat er tussen toch? Of bedoel je wat anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 2 minuten geleden zei Chimpa: Je staat er tussen toch? Of bedoel je wat anders? Nee, ik was even blind gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Maar anyway, ik zal de nieuwe vanavond openen! @Titan Houd uw inzendingen dus in de aanslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 7 uur geleden zei Chimpa: Overzicht MU Worldvisionsongfestival #32: Heb je toevallig ook weer een bijgewerkte versie van alle inzendingen per land? Vond ik altijd erg handig en zorgt er ook voor dat we origineel blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 5 minuten geleden zei Fabian.: Heb je toevallig ook weer een bijgewerkte versie van alle inzendingen per land? Vond ik altijd erg handig en zorgt er ook voor dat we origineel blijven In de nog-te-delen Excel bestand kan je o.a. filteren op land. Zodra #33 online staat zal ik kijken hoe ik dit bestand het beste kan delen (tenzij iemand al goede suggestie heeft?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 5 minuten geleden zei Chimpa: In de nog-te-delen Excel bestand kan je o.a. filteren op land. Zodra #33 online staat zal ik kijken hoe ik dit bestand het beste kan delen (tenzij iemand al goede suggestie heeft?). Ligt er beetje aan wat je wil. Je zou het kunnen converteren naar een google spreadsheet en die delen (maar dan maak je volgens mij ook je mail-adres bekend) Of je uploadt hem gewoon op het forum als bijlage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 1 uur geleden zei Chimpa: In de nog-te-delen Excel bestand kan je o.a. filteren op land. Zodra #33 online staat zal ik kijken hoe ik dit bestand het beste kan delen (tenzij iemand al goede suggestie heeft?). Ah dat zou top zijn. Zoals Erwin al aangaf, als bijlage kan het gewoon bij een post op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Bedankt voor de organisatie @Titan. Gefeliciteerd met de overwinning @Fabian. . Nog mooi even 8 punten waardoor ik 1e ben geworden ( van het rechter rijtje ) Op zich niet heel verkeerd maar had stiekem wel op iets meer gehoopt. Helaas is de muzieksmaak van de meeste helaas niet zo goed hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten