Platina32 Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Je hebt ook geen punten aan Canada gegeven, dus dat moet ook nog even rechtgezet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Dank u wel voor de punten. Blijft spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 12 punten Merci Grote Vriendelijke Ree! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Dienstmededeling Na aanhoudende vertrouwensbreuken rondom het werk van Lange Frans is besloten de rapper niet langer de verantwoordelijkheid te laten dragen voor het mededelen van de punten. De presentator leek baldiep in de complottheorieën te zitten en daardoor zijn er onvergeeflijke fouten ontstaan. Een pijnlijk brevet van onvermogen viel het festival schandelijk ten deel. Aangezien Frans uiteraard ook in dit besluit een complot zag, hebben we groot geschut ingezet om hem van het podium te verwijderen – zojuist is hij met een Duits busje opgehaald door het presentatieduo van de afgelopen editie. Het restant van dit songfestival zal worden gepresenteerd door Aad de Mos, die gedurende zijn carrière al meerdere keren heeft bewezen de juiste persoon te zijn voor een interimklusje. Stemronde 15/19: Frankrijk We naderen het einde van dit festival en de spanning in de top is nog altijd om te snijden. Welke invloed gaan de Fransen hebben op dit gevecht om de titel? De muziek uit Frankrijk komt dit jaar van The Pirouettes, die om onduidelijke reden een Engels lidwoord hebben gekozen bij een verder Franstalige bandnaam. Leo Bear Creek en Vickie Chérie startten deze muzikale samenwerking in 2011 in Annecy. Overigens werkte het tweetal in die tijd niet alleen muzikaal samen, ook tussen de lakens werd het ritme verzorgd. In 2019 kwam een einde aan de liefdesrelatie, wat Creek en Chérie commercieel wisten uit te buiten om met hun daaropvolgende muziek en clips er naar te verwijzen. Als muzikanten zijn ze nog altijd samen. We gaan luisteren naar L'escalier, afkomstig van het The Pirouettes’ eerst album Carrément, carrément uit 2016. De punten van Frankrijk MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Net wanneer er ontelbare woordgrappen te maken zijn, neemt Aadje het over Jammer van de 0 punten, overwinning ver weg nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 We zakken helaas steeds verder weg. Kan Aad wel goed de punten tellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Nope, laatste plek komt erg dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 6x 0 punten, 4x 12 punten, het zegt genoeg over mijn nummer 2e, ongelofelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 7 punten dank u wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 PUNTEN! Laat Aad trouwens niet de punten tellen, hè! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Beste zAadronde direct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Een puntje. Dat is beter dan niets, maar erg veel schiet ik er ook niet mee op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Wederom bedankt voor de appreciatie. Blijft verrassend goed gaan,maar alles ligt dicht op elkaar,je kan zomaar ineens naar beneden tuimelen. Mijn editie is alvast geslaagd,niks verwacht meer gekregen dan verwacht dus. Nu hoop ik wel dat ik in het linkerrijtje kan stand houden natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Weer wat bij gesprokkeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 De blik van Aad ‘De wereld is hard, dat weten we al langer. Wie in het voetbal niet presteert, moet plaatsmaken. Zelf was ik er nooit zo rouwig om. Ik zei altijd maar zo: zorg voor een duidelijk contract voor het geval je wordt gezakt. In de voetbalwereld werkt het op die manier, dus waarom in de songfestivalwereld niet anders? Frans leverde niet waarvoor hij werd aangenomen. Een spits die niet scoort zet je toch ook op de bank of in de etalage? Een doelman die geen ballen kan vangen stuur je toch ook op balletles? Ik ben trots dat ik het stokje over heb mogen nemen en ik denk niet dat de organisatie financieel in staat is mij de laan uit te sturen.’ Stemronde 16/19: Congo Oké, de muziek die we straks gaan horen komt oorspronkelijk niet uit Congo, maar is opgenomen in het Verenigd Koninkrijk, de thuisbasis van Jordan Mackampa. De roots van deze singer-songwriter liggen echter in Centraal-Afrika. Mackampa is een artiest die de maatschappijkritiek niet schuwt en met zijn teksten tegen het ‘spoken word’ aanschurkt. Muzikaal staat hij echter veel dichter tot soul, zoals die van Marin Gaye of Bill Withers, om maar eens twee grootheden te noemen. What am I? vraagt hij zich af in het nummer dat volstaat met vragen. Toch blijft de grootste vraag: waar gaan de punten van Congo naartoe? De punten van Congo MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Weer geen punten helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Hoogst geplaatste land wat weer niets krijgt. Moet zelf ook nog punten geven, dus kunnen ook zomaar naar het rechterrijtje nog gaan. Volgende editie maar eens wat serieuzer kijken naar een goede inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Ik ga het podium halen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Wat een strijd om de 3e plek zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Met nog drie stemrondes te gaan 20 punten achter op de koploper. Dat gaat hem dus niet meer worden. Desondanks inderdaad wel een mooie strijd om het brons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Helaas niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Weer een tienpunter en nu iets sterker op kop, maar er is nog een lange weg te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Gewoon laatste :D. Nog nooit helemaal laatste geëindigd geloof ik, laatste edities wel te vaak in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Eindelijk niet meer laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 Congo heeft zichzelf bepaald geen goede dienst gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten