Djurovski Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Deze stukjes zijn wel echt fantastisch Thanks voor de updates Titan! Hier nog puntloos, al verbaast me dat nog niet extreem veel.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Wow,sneller van de nul af dan verwacht en hoe Hartelijk dank aan Zeus,ben blij dat zijne majestueuze goddelijkheid mijn inzending kon appreciëren . Ook leuk dat het lijstje niet alfabetisch wordt afgewerkt. Als ik het systeem door heb,ben ik de laatste die punten uitdeelt @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2021 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #32 Het land dat meedeed aan de oorlog in Irak Omdat ik stond te rappen in m’n trainingspak Het land van wappie zijn, een krantje kopen is te duur De granen van mijn cirkels staan nog in de schuur Het land van rellen tussen popo’s en systems overload Maar wanneer Akwasi spreekt iedereen zich er’an stoort Het land van Wim-Lex en die gekke Maxima Die gasten laten ons mooi in ons hempie staan Ah. Stemronde 3/19: Canada Vanuit de VS trekken we noordwaarts, waar opnieuw een gevestigde artiest staat te wachten. Frans? ‘Yes, dankjewel, daar zijn we weer! Opnieuw een artiest met een duister randje. Is het jullie al eens opgevallen dat Gino Vannelli eigenlijk een anagram is van iets wat veel dieper in ons machtssysteem geworteld zit dan je voor mogelijk houdt? Invalnon: geil. Precies, en er is niemand die het opvalt. Wederom een sluitend bewijs dat de gevestigde orde, of het nou op politiek gebied is of op religieus gebied, maar op één heidense zaak uit is. Open jullie ogen! Uh.’ De in 1952 Gino Vannelli draagt een naam waarvan je direct denkt: dit is verzonnen een artiestennaam. Niets is minder waar: hij droeg deze naam al vanaf zijn geboorte. Misschien dat zijn ouders vermoedden dat er een groot artiest geboren was? Hoe dan ook, al vanaf zijn zeventiende levensjaar is hij actief in de muziek en schurkt hij met zijn nummers tegen de (soft) rock en soul aan. Met 21 albums – de laatste dateert uit 2019 – mag gerust gesteld worden dat het hier een ervaren zanger betreft. Eén van zijn albums is overigens de opname van een live optreden op het North Sea Jazz Festival in 2002. People Gotta Move is het nummer dat tijdens dit WSF wordt ingestart; een titel naar het hart van Lange Frans. Uitgebracht in 1974 maakt dit het oudste nummer van deze editie. De punten van Canada MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs @hjs: Lange Frans waardeert je denkwijze; pluspuntje in zijn Boek Van Grote Waarheden! 4 februari 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Yes, punten! Danku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Hehe wauw, volgens mij heb ik nog nooit alleen laatste gestaan. Misschien moet Lange Frans daar maar eens wat aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Helaas geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 5 punten! Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2021 3 minuten geleden zei Erwin.: Hehe wauw, volgens mij heb ik nog nooit alleen laatste gestaan. Misschien moet Lange Frans daar maar eens wat aan doen. 1 minuut geleden zei nasje92: 5 punten! Dank Foutje! Lange Frans had te veel naar de schaapjes gekeken en per ongeluk Zuid-Afrika vijf punten toegekend in plaats van Nederland. De knokploeg kan zoeken naar een schuilkelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Slechts 1 punt, dus de koppositie af moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Op 31-1-2021 om 13:10 zei Platina32: Ingestuurd! Ik vond het een redelijke editie, maar ik heb er zelden één meegemaakt waar het verschil tussen bagger en top zo groot was. Ongeveer de helft van de inzendingen vond ik niet om aan te horen en de helft vond ik verrassend positief, met een paar leuke uitschieters. Hoop niet dat ik hieronder viel, maar simpelweg net geen punten kreeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 5 minuten geleden zei Rogier.: Hoop niet dat ik hieronder viel, maar simpelweg net geen punten kreeg Jij was 13e op mijn lijstje, haha. Niet het slechtste, maar het kon me ook niet echt bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Dank voor 8! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Boven alle verwachtingen in momenteel op het podium,zal er nog wel vanaf donderen. Hartelijk dank voor de 3 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Kijk, weer 6 hele mooie puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 1 uur geleden zei Titan: Foutje! Lange Frans had te veel naar de schaapjes gekeken en per ongeluk Zuid-Afrika vijf punten toegekend in plaats van Nederland. De knokploeg kan zoeken naar een schuilkelder. Potverdomme. Heb gehoord dat Jean-Claude Lacote zich nog ergens in Zuid - Afrika bevindt. Eens kijken of ik hem kan contacten;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Zowaar laatste, dan kan het alleen maar beteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Zag het heel somber in zeker gezien het nummer wat ingezonden was maar 10 heerlijke punten hoor. Dank u dank u Updates blijven overigens een genot om te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 @Platina32 waar is die liefde gebleven? 15 punten na drie rondes. Heb absoluut slechtere openingsrondes gekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 1 uur geleden zei Grote Ree: @Platina32 waar is die liefde gebleven? 15 punten na drie rondes. Heb absoluut slechtere openingsrondes gekend. Haha, sorry, ik vond het een zeer slechte inzending. Ik heb Engeland op de vijtiende plaats gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 12 punten.. Die had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar leuk dat dit genre iemand trekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 42 minuten geleden zei Roprop: 12 punten.. Die had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar leuk dat dit genre iemand trekt Super originele inzending, wat goed in elkaar steekt en het klinkt lekker. Goed geluid, ook. Is de 12 punten meer dan waard, wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Het land waar we elke dagen lopen om het IJsselmeer Die Janet Ossebaard vertrouw ik elke meter meer Het land dat bezet is sinds ‘21 Het land waar ik snuif, vind het er heerlijk Eerlijk Kom uit het land waar je wordt opgepakt in drie uurtjes Door etnische profilering elke tien minuutjes Kom uit het land waar het vaccin voor iedereen in En AstraZeneca probleem nummer 1 is Ah. Stemronde 4/19: Ierland We steken de oceaan over en zijn terug in Europa. Grote Wijsheid, zeg het maar! ‘Jawel, jawel. Vandaag een onvervalste verwijzing naar elke wereldleider die we kennen. Grote varkens zijn ze, allemaal. Ik hoorde dat deze meid ook nog een stukje kan rappen; eindelijk iemand die het hier begrijpt. Als iemand haar nummer heeft, dan hoor ik dat graag, maar liever niet. Je weet nooit waar haar telefoon mee verbonden is zonder dat ze het zelf weet. Nee, weet je wat, stuur haar na afloop maar naar de graanschuur. Uh.’ Biig Piig werd in 1998 geboren, maar gelukkig gaf haar vader haar niet onder die naam aan bij de burgerlijke stand. Jessica Smyth, dat werd het. Toen zij in 2016 voor het eerst haar muziek ging verspreiden via Soundcloud, had ze aan artiestennaam nodig. Die ontleende ze uiteindelijk aan een pizzamenu: 'the name puts no pressure on me to be a certain way – I can be a mess, and I can also be cute and put together.' Nadat ze haar jeugd beleefde in Ierland en Spanje, settelde ze zich op 17-jarige leeftijd in Londen, boven de Irish pub die haar ouders uitbaten. Vandaag brengt ze haar nummer Oh No ten gehore. De punten van Ierland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Zonde, had van Chiemel wel puntjes verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Thanks Chiemel! Weer 5 puntjes en prima in de subtop zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten