Satyr Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Ik hoop dat ik die inzending ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Ik heb eens inzending gekozen die wat verder weg is van mijn normale muzieksmaak. Benieuwd hoe dat valt. Ik was er zelf in elk geval positief verrast door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Ook ingezonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Hmm, paar keer geluisterd, maar nog steeds moeilijk een top 10 te maken. We moeten toch maar ff wat inzenden hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Op 23-1-2021 om 23:34 zei Zeus: Ingezonden, eigenlijk de verwachte namen die dan uiteindelijk boven kwamen drijven. Wel een duidelijke nummer één, daarna een grote grijze middenmoot met allerlei niemendalletjes die niet slecht waren maar ook geen indruk wisten te maken. Er was wel één inzending die ik heel erg cringe vond. En ook héél, tja, potsierlijk is denk ik het juiste woord. We zouden wel eens bij datzelfde nummer dat gevoel kunnen hebben. Ik vond het dan wel weer zo potsierlijk dat ik het best kon waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Voila ook ingezonden. Het was echt een lastige dit keer, vele knopen moeten doorhakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2021 Goed nieuws: we zitten op de helft van de inzendingen en sinds vandaag zijn alle landen van de 'nul' af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Wow ik krijg punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 18 uur geleden zei komodo25: Wow ik krijg punten +1 Waarschijnlijk geef ik jou en jij mij punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Zojuist alles geluisterd. Het zal lastig gaan worden, want er sprongen eigenlijk maar drie nummers voor mij uit (waarvan ik er 1 een aantal jaar geleden op replay had staan, dus mijn 12 is al lang bekend). De rest gaat nog een keer geluisterd worden denk ik. Matige ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 In de breedte nog niet eens een slechte editie. Best aardig vermaakt bij het luisteren. Maar één nummer hoef ik ook echt geen tweede keer meer te horen (en zien)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2021 Een reminder voor een aantal inzendingen, daar de deadline op morgen staat. Wil evt. wel verlengen voor het weekend. @Fabian. @Platina32 @Rogier. @Erwin. @Roprop @Grote Ree @Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 2 minuten geleden zei Titan: Een reminder voor een aantal inzendingen, daar de deadline op morgen staat. Wil evt. wel verlengen voor het weekend. @Fabian. @Platina32 @Rogier. @Erwin. @Roprop @Grote Ree @Chimpa Ik kan het morgen inleveren, dus in ieder geval de zaterdag erbij zou mij goed uitkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Ik heb ong de helft geluisterd nu, je kan ze zo verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Dit weekend ergens gaat mij lukken (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Zojuist ingestuurd. Ik vond het ditmaal een verdraaid lastige opgave een top tien te maken. Eerlijk wezende is er maar weinig wat mij persoonlijk kan bekoren. Gelukkig hier en daar een uitzondering daargelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Zelden een editie meegemaakt die in de breedte zo sterk was! Heb met pijn in het hart twee landen geen punten kunnen geven die in eigenlijk iedere andere editie zeker vijf of zes punten hadden gescoord. Ik heb me uiterst goed vermaakt en er waren vrijwel geen nummers die ik na één keer luisteren al zat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 (bewerkt) Die van mij komt morgen, is dat oké? Ik dacht dat morgen de deadline was en ik checkte net en zag dat het vandaag was, oeps. 30 januari 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Mijn lijstje komt er nu zo aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2021 De spanning, de spanning! Lange Frans rapt zich naar de opnamestudio! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Ingestuurd! Ik vond het een redelijke editie, maar ik heb er zelden één meegemaakt waar het verschil tussen bagger en top zo groot was. Ongeveer de helft van de inzendingen vond ik niet om aan te horen en de helft vond ik verrassend positief, met een paar leuke uitschieters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Dit was een zware bevalling zeg, ben het totaal niet eens met vrijwel iedereen boven mij. Na de vorige, opnieuw de slechtste editie waar ik aan meegedaan heb. Uiteindelijk net aan 2 voldoendes op kunnen schrijven Benieuwd naar de punten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Op 29-1-2021 om 18:31 zei Chimpa: Zojuist ingestuurd. Ik vond het ditmaal een verdraaid lastige opgave een top tien te maken. Eerlijk wezende is er maar weinig wat mij persoonlijk kan bekoren. Gelukkig hier en daar een uitzondering daargelaten. Dit vond ik ook. Niet heel erg slecht maar ook zeker niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2021 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #32 Lang genoeg gewacht Kom uit het land van MSM en Hugo de Jonge, hey Het land van Markie Rutte en die minister G Kom uit het land van 5G-masten en vaccinaties We lijken hier soms net de nazi’s Kom uit het land waar graancirkels nooit uit de mode raken Ze je muilkorven net als je ze boos wilt maken Kom uit het land van rood, wit, blauw en het songfestival Ik ga liedjes draaien tot we eruit gaat met een knal. Ah. Stemronde 1/19: Australië We starten de 32e editie van de liedjesparade met Australië. Deze meervoudige winnaar pakt het dit keer sportief op door een ware hockeyvader te sturen. Volgens Lange Frans schuilt hier een groot gevaar in: ‘Het is toch overduidelijk dat deze man met een schuilnaam rondloopt om ongegeneerd op de hockeyvelden rond te lopen terwijl hij niet eens kinderen heeft. Een meer dan sluitend bewijs dat hij gesteund wordt door de nieuwe wereldorde die zich te pas en te onpas vergrijpt aan jonge kinderen, uh.’ Zelf claimt frontman Zach Stephenson dat de bandnaam is afgeleid van een aflevering van The Simpsons, waar de naam kort voorbij komt en niet meer uit de gedachten van enkele personages verdwijnt. In 2013 bracht Hockey Dad met Boronia het eerst album uit, wat een bescheiden succes werd in Australië. Blend Inn, de tweede plaat, werd een groter succes en met het uitbrengen van Brain Candy in 2019 vestigden de artiesten zich definitief in het muzieklandschap Down Under. Het album haalde de tweede plaats in de charts en het nummer I Missed Out was hiervan de eerste single. Tijd voor de surf rock! De punten van Australië MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs 2 februari 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Direct al 4 punten, I'll take it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten