Hwb Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 2 uur geleden zei Zeus: Van der Poel werd er in Dwars finaal afgereden door oa Barguil We hebben het vandaag gezien Zeus. Van Aert heeft dit seizoen nog nergens geïmponeerd tegen de mannen die er echt toe doen. Dat werd in de E3 heel duidelijk geïllustreerd. Dan kun je terugkomen met een bijdehante opmerking over Van der Poel, maar ik blijf het opmerkelijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Verkeerde kopman en Van Avermaet gewisseld voor de verplichte U25-renner. Die uiteraard slechts 39e werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 2 minuten geleden zei Hwb: We hebben het vandaag gezien Zeus. Van Aert heeft dit seizoen nog nergens geïmponeerd tegen de mannen die er echt toe doen. Dat werd in de E3 heel duidelijk geïllustreerd. Dan kun je terugkomen met een bijdehante opmerking over Van der Poel, maar ik blijf het opmerkelijk vinden. Wat doe je nou raar? In de allerlaatste koers ter aanvang van vandaag zakte Van der Poel al heel vroeg door het peloton heen. Dat heb je gewoon kunnen zien. Eindigde uiteindelijk ergens rond de 60e plek: gewoon op niet beter kunnen. Van Aert nergens kunnen imponeren ook, ja hoor. Tirreno niet gezien? MSR? Zijn laatste koers voor vandaag (Gent - Wevelgem) gewonnen en zeer sterk. Het is echt geen wereldvreemde keuze, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Zeus: Wat doe je nou raar? In de allerlaatste koers ter aanvang van vandaag zakte Van der Poel al heel vroeg door het peloton heen. Dat heb je gewoon kunnen zien. Eindigde uiteindelijk ergens rond de 60e plek: gewoon op niet beter kunnen. Van Aert nergens kunnen imponeren ook, ja hoor. Tirreno niet gezien? MSR? Zijn laatste koers voor vandaag (Gent - Wevelgem) gewonnen en zeer sterk. Het is echt geen wereldvreemde keuze, hoor. In Gent-Wevelgem stonden geen toppers aan de start. In de Tirreno was hij in de etappes de mindere van Vd Poel, al stonden ze met andere ambities aan de start. Maar, fair enough, dat was imponerend. MSR was hij goed, maar niet imponerend. Ik zeg ook niet dat het een wereldvreemde keuze is, wel dat ik het opmerkelijk vind dat bijna iedereen voor hem heeft gekozen. Mbt Dwars door Vlaanderen, dat is de midweekse koers voor de Ronde. Daar ga je niet forceren. Daarnaast zijn er renners die last kunnen hebben van de plotse weersomslag, zoals Vd Poel aangaf. Dat zie je vaker en hoeft niet per se iets te zeggen over de conditie. Ik ken het iig van mijzelf. De eerste wedstrijd bij hogere temperaturen liep ik altijd tegen een muur aan als ik wilde versnellen. Volhouden ging prima, versnellen was niet meer mogelijk. Kijkend naar dit seizoen is Vd Poel nooit de mindere geweest van Van Aert als ze er allebei voor gingen. Andersom wel meerdere keren. Dan verbaast het mij dat de overgrote meerderheid voor Van Aert gaat. Ik had het meer in balans verwacht. 4 april 2021 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Verkeerd gegokt met Alaphilippe als captain. 1, 2, 6, 10, meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 3 minuten geleden zei Satyr: Verkeerd gegokt met Alaphilippe als captain. 1, 2, 6, 10, meer niet. Een van de weinigen met Asgreen, dus ik denk dat je nog redelijk scoort. Heb zelf 2(c), 4, 6 en 10. Greg als reserve; uiteindelijk voor Naesen gekozen. Ouch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) Tirreno was Van Aert zodra het serieus omhoog liep veel beter, is hij sowieso in het algemeen. RVV is qua heuvels de zwaarste voorjaarsklassieker, ook iets om mee te nemen. Je doet het nogal voorkomen alsof Van Aert nergens imponeerde, dat is toch echt niet zo. En ja, dat de warmte een rol speelde bij Dwars hoorde je vaker, maar lang niet iedereen zakte zo vroeg en hard weg als Van der Poel. Voor mij was het gewoon een te groot risico. Stel dat het meer was dan een slechte dag, een koers te veel en te warm, dan had hij er vandaag ook door kunnen zakken. En dan is het nul (dubbele punten). Met Van Aert was ik 'zekerder' dat het niet een plekje 33 ging worden. Op iemand van Quickstep inzetten is logisch, maar ook al snel gokken, want daar kunnen in theorie 4 mensen wel winnen. Dus tja, zo opmerkelijk is het helemaal niet, ook achteraf niet. Jammer overigens, mijn reserves (Turgis, Stuyven) worden 4e en 8e. Toch weer net niet die keuzes van mij. 4 april 2021 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Ronde van Vlaanderen; @Elano 1045@delichris 1000@FlyD 995@Hans. 995@Erwin. 885@Zeus 845@Hwb 835@007mark 835@Abe 815 Richarð. 765@NicoHaak 765@neva 745@Satyr 720@Viktor 695 Iedereen scoorde goed, maar Elano was één van de vier met winnaar Asgreen, dus pakt hij de Ronde van Vlaanderen dit jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Ik ben niets verbaasd. Asgreen eruit voor Pedersen, Greg eruit voor Madouas en kopman 6e ipv de nummer 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 En dat is monument nummer 2 (ondanks ‘verkeerde’ kopman) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Wow onverwacht 2e geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Spoiler Hwb 1. Roglic 2. Pogacar -25 3. Schachmann 4. I. Izagirre 5. Buchmann 6. A. Yates 7. Valverde 8. Woods 9. Aranburu -25 10. O'Connor -25 Abe Tadej Pogacar -25 © Marc Hirschi -25 Sergio Higuita - 25 Primoz Roglic Jakob Fuglsang Esteban Chaves Richard Carapaz Adam Yates Bauke Mollema Maximilian Schachmann NicoHaak 1. Roglic - JUMBO - KOPMAN 2. Izagirre Ion - ASTANA 3. Yates Adam - INEOS 4. Kelderman - BORA 5. Mollema - TREK 6. Valverde - MOVISTAR 7. Schachmann - BORA 8. Pogacar - UAE - TM 25 9. Gaudu - FDJ - TM 25 10. Vingegaard - JUMBO - TM 25 Elano Roglic Adam Yates Ion Izagirre Schachmann Valverde Fuglsang Woods Pogacar -25 *K* McNulty -25 Vingegaard -25 delichris 01. De Gendt Thomas 02. Aranburu -25 03. Mollema 04. Roglic 05. Higuita -25 06. Pogacar -25 (C) 07. Carapaz 08. Schachmann 09. Landa 10. Mas neva ROGLIC Primoz (C) SCHACHMANN Maximilian CHAVES Esteban MOLLEMA Bauke CARTHY Hugh YATES Adam WOODS Michael POGACAR Tadej -25 GAUDU David -25 ARUNBURU Alex -25 FlyD Primož Roglič (kopman) Tadej Pogačar (-25) Adam Yates Esteban Chaves Hugh Carthy Alejandro Valverde Bauke Mollema Sergio Higuita (-25) Benoit Cosnefroy (25) Michael Woods Richarð POGAČAR Tadej (C) -25 IZAGIRRE Ion CHAVES Esteban ROGLIČ Primož YATES Adam LANDA Mikel SCHACHMANN Maximilian VALVERDE Alejandro HIGUITA Sergio -25 VINGEGAARD Jonas -25 Satyr P. Roglic © I. Izagirre R. Carapaz W. Kelderman M. Landa H. Carthy A. Yates T. Foss -25 S. Higuita -25 T. Pogacar -25 Hans. 1. Pogacar - UAE (C) -25 2. A. Yates - Ineos 3. Roglic - Jumbo 4. Chaves - BikeExchange 5. Carthy - EF 6. Landa - Bahrain 7. I. Izagirre - Astana 8. Mollema - Trek 9. Gaudu - FDJ -25 10. O. Rodriguez - Astana Viktor 1 Tadej Pogacar © -25 2 Primoz Roglic 3 Adam Yates 4 Alejandro Valverde 5 Maximilian Schachmann 6 Ion Izagirre 7 Esteban Chaves 8 Mikel Landa 9 Sergio Higuita -25 10 Mauri Vansevenant -25 Zeus -25 K. Tadej Pogacar -25 Alex Aranburu -25 Sergio Higuita Maximilian Schachmann Esteban Chaves Alejandro Valverde Bauke Mollema Adam Yates Primoz Roglic Mikel Landa 007Mark Primoz Roglic (C) Tadej Pogacar -25 Sergio Higuita -25 Mauri Vansevenant -25 Adam Yates Maximilian Schachmann Esteban Chaves Mikel Landa Bauke Mollema Alejandro Valverde Lijstjes Baskenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 @Elano@NicoHaak@Richarð.@Hwb@neva@007mark@FlyD@Viktor@Abe@Hans.@Zeus@delichris Etappe 1, Baskenland 1 Elano 450 2 NicoHaak 400 3 Satyr 380 4 Richarð 360 5 Hwb 340 6 neva 340 7 007Mark 320 8 FlyD 310 9 Viktor 280 10 Abe 280 11 Hans. 270 12 Zeus 260 13 delichris 250 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 @Elano is in bloedvorm... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Zojuist zei neva: @Elano is in bloedvorm... Eibar is nog ver.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Elano heeft dan ook 10 tijdrijders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Vergeet niet dat het morgen Scheldeprijs is mensen. Aan het schema te zien kan de lijst naar Komodo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 @komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 16 uur geleden zei Satyr: Elano heeft dan ook 10 tijdrijders Het zijn allemaal tijdrijders! /Herbert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Uitslag etappe 2: @neva 450 (1, 3, 4, 5(c), 6, 7) @Zeus 410 (1, 3(c), 6, 7, 8, 9, 10) @delichris 400 (1, 3(c), 6, 7, 8, 9) @Hwb 390 (1, 3, 5, 6(c), 7, 10) @Elano 320 @Richarð. @Hans. @Viktor 310 @NicoHaak 300 @007mark 280 @FlyD @Abe 270 @Satyr 230 Baskenland, na etappe 2 1 neva 790 2 Elano 770 3 Hwb 730 4 NicoHaak 700 5 Zeus 670 6 delichris 650 7 Richarð 670 8 Satyr 610 9 007Mark 600 10 Viktor 590 11 FlyD 580 12 Hans. 580 13 Abe 550 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Er zijn weer goede lijstjes ingeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Een mooie etappe voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 5 uur geleden zei NicoHaak: Vergeet niet dat het morgen Scheldeprijs is mensen. Aan het schema te zien kan de lijst naar Komodo. Anders mogen de lijstjes ook wel naar mij gestuurd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Scheldeprijs staat online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Demare niet van start in de Scheldeprijs ivm coronageval in de ploeg. @komodo25 zou ik Demare mogen vervangen door Danny v Poppel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten