Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Big Brother 2022

007mark

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Karlo:

Wat een lelijke exit van Michel :cab: Heeft-ie niet verdiend, zo twee dagen voor het einde.

Voor de winnaar op Nick gestemd (y)

Dit dus, vond ik zelf ook best wel cru, Karlo

Zou nu dus blijkbaar wel weer om 21.30u zijn @Titan @007mark. Zet maar voor alle zekerheid toch maar RTL5 op om 20.30u, dan weet je zeker precies hoe laat. Gisteren werd na de uitzending aangegeven 20.30u, terwijl net tijdens de reclame weer 21.30u werd gezegd.

bewerkt door KayDeManaager
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een anticlimax gisteren met dat stemmen :-D Zonde dat Jill won, maar begrijp het wel. Hét type dat men bij RTL goed kan gebruiken voor allerlei zinloze programma's waarin wordt 'gepraat over...' Temptation Talk, beetje naïef lopen doen bij Boulevard, dat soort dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Titan:

Wat een anticlimax gisteren met dat stemmen :-D Zonde dat Jill won, maar begrijp het wel. Hét type dat men bij RTL goed kan gebruiken voor allerlei zinloze programma's waarin wordt 'gepraat over...' Temptation Talk, beetje naïef lopen doen bij Boulevard, dat soort dingen.

Nou, inderdaad. Ik denk dat we wel rustig kunnen stellen dat het al met al niet een heel groot succes was. Ik hoorde er ook weinig over in mijn omgeving van mensen die het keken. 

Dat stemmen in de finale trouwens.. ik had gewoon overdag al gestemd, maar blijkbaar gingen de stemmen na de exit van Liese weer op 0 :cab: ik keek niet live, dus nu heb ik indirect niet voor Nick kunnen stemmen toen het nog om Nick en Jill ging. Kansloos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Karlo:

R.I.P. ;c

Even zonder gekheid, stevige tektsen.. waarom precies dan?

De manier hoe zij over andere praatte stond mij totaal niet aan. Zij ging namelijk samen met Naomi en een aantal andere Belgen vol in de aanval tegen de Nederlanders. Bij de eerste keer dat ze genomineerd was zei ze al dat zij vol in de aanval ging en ze vond het maar belachelijk dat ze genomineerd was. Dat was de bedoeling van het spel om mensen te nomineren. Maar om mensen publiekelijk belachelijk te gaan maken gaat mij te ver en dat heeft zij onder andere gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei delichris:

De manier hoe zij over andere praatte stond mij totaal niet aan. Zij ging namelijk samen met Naomi en een aantal andere Belgen vol in de aanval tegen de Nederlanders. Bij de eerste keer dat ze genomineerd was zei ze al dat zij vol in de aanval ging en ze vond het maar belachelijk dat ze genomineerd was. Dat was de bedoeling van het spel om mensen te nomineren. Maar om mensen publiekelijk belachelijk te gaan maken gaat mij te ver en dat heeft zij onder andere gedaan.

Oké, dat kan. Vond zelf Liese één van de meest oprechte kandidaten, die ook meerdere keren aangaf moeite te hebben met bondjes en tactiek. Wat volgens mij ook de grootste reden geweest waarom ze uiteindelijk op Naomi heeft gestemd, die keer dat Nick zo van de kaart was, omdat ze ook gewoon vanuit haar eigen gevoel wilde stemmen.

Zo zie je maar weer hoe verschillend het kan worden opgevat. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog geen uitgesproken favoriet aan mijn kant. Vind Grace wel een prima vrouw en Salar maakt het nog een beetje spannend met zijn spelmentaliteit. Kristof (autoritair balletje) en Kitty (typisch geval 'altruïsme of egoïsme?') mogen van mij wel weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-1-2022 om 20:32 zei KayDeManaager:

Eens ja :D Tobias, Dimi zijn wel favorieten hier! En bij de vrouwen lijkt me die Nawel ook wel sympathiek, maar je weet t nooit, want het is niet voor niks Big Brother.

Liep een paar afleveringen achter, maar wat een verschrikkelijk wijf die Kitty :uhoh: 

Blij dat ze er uit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites