Titan Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 2 uur geleden zei Karlo: Mijn gevoel zegt dat het een transgender is. Heeft de selectiecommissie zich niet sowieso blindgestaard op inclusiviteit als je kijkt naar de groep waarmee gestart is? Die Jowi was best een toffe gast volgens mij, maar ik vraag me af of die er in was gekomen als hij een heteroseksuele, witte man was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 13 minuten geleden zei Titan: Heeft de selectiecommissie zich niet sowieso blindgestaard op inclusiviteit als je kijkt naar de groep waarmee gestart is? Die Jowi was best een toffe gast volgens mij, maar ik vraag me af of die er in was gekomen als hij een heteroseksuele, witte man was. Volgens mij zullen ze bij dit soort programma's altijd een selectie maken op basis van zoveel mogelijk diversiteit qua etniciteit, geslacht en seksuele voorkeur dus wat dat betreft tikte Jowi wel veel boxen aan inderdaad. Van de rest weet ik het niet zo goed, alleen dat Naomi ook wel met vrouwen heeft gedate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 Zoey die als huismeester Jerrel gaat redden van de nominaties. Hoe op hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 26 minuten geleden zei 007mark: Zoey die als huismeester Jerrel gaat redden van de nominaties. Hoe op hoor Echt hè. Die Jerrel mag er wat mij betreft z.s.m. uit. Team Michel in die discussie, sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 13 minuten geleden zei Karlo: Echt hè. Die Jerrel mag er wat mij betreft z.s.m. uit. Team Michel in die discussie, sowieso. Helemaal mee eens. Vond het ook razend knap dat Michel verder zo rustig bleef in die discussies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 19 minuten geleden zei 007mark: Helemaal mee eens. Vond het ook razend knap dat Michel verder zo rustig bleef in die discussies. Vond ik ook. Heb je trouwens de aflevering net wel helemaal uitgekeken? Zoey is teruggekomen op haar keuze en heeft alsnog Jill gered in plaats van Jerrel. Jerrel, Nick en Michel staan nu genomineerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 28 minuten geleden zei Karlo: Vond ik ook. Heb je trouwens de aflevering net wel helemaal uitgekeken? Zoey is teruggekomen op haar keuze en heeft alsnog Jill gered in plaats van Jerrel. Jerrel, Nick en Michel staan nu genomineerd. Oh, chill. Was inderdaad al weggezappt. Dacht eerlijk gezegd ook dat Michel gewoon veilig was. Snap sowieso njet zo goed wat een de tegen hem heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 3 minuten geleden zei 007mark: Oh, chill. Was inderdaad al weggezappt. Dacht eerlijk gezegd ook dat Michel gewoon veilig was. Snap sowieso njet zo goed wat een de tegen hem heeft. Nee, ik ook niet. Denk dat ze het groepje waar o.a. Nick en Michel in zitten uit elkaar proberen te spelen, maar ik mag toch hopen dat ze beide deze nominatie overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 16 uur geleden zei Karlo: Nee, ik ook niet. Denk dat ze het groepje waar o.a. Nick en Michel in zitten uit elkaar proberen te spelen, maar ik mag toch hopen dat ze beide deze nominatie overleven. Vrees er helaas voor, denk dat veel mensen die Jerrel erin willen houden omdat het wel ruzie en spektakel oplevert. Het liefst zie ik hem ook zo snel mogelijk vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Ik ben sinds twee weken afgehaakt. Er was alleen maar ruzie en pesten en dat is iets wat ik niet leuk meer vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 @007mark Iemand anders die dit ook nog volgt? Snap wel dat Matt die 15k pakte, hij wist natuurlijk dat-ie kansloos was voor de overwinning. Anders had hij er deze week of volgende week uitgelegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2021 Nee, al een weekje niet gekeken. Vertel @Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Nee, al een weekje niet gekeken. Vertel @Karlo Ze hebben allemaal een voorstel gekregen om voor 15.000 euro het huis te verlaten en Matt is de enige die daarvoor koos. Was ook ineens vertrokken, zonder afscheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Hier kijken we ook nog wel bijna iedere avond de uitzending; beetje dom vermaak op de achtergrond. Slimme zet van Matt, die jongen was nooit de winnaar geworden en was anders waarschijnlijk door iedereen genomineerd deze week. Opvallend grappig dat Jill nu in één keer weer stelt een betere band met Michel te krijgen. Eerst Thomas, toen Matt, nu die gast. Patroontje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 42 minuten geleden zei Titan: Opvallend grappig dat Jill nu in één keer weer stelt een betere band met Michel te krijgen. Eerst Thomas, toen Matt, nu die gast. Patroontje? Haha, inderdaad. Volgens mij stemt Jill ook totaal niet tactisch, komt op mij over alsof die gewoon fluitend naar de dagboekkamer loopt en onderweg nog even bedenkt met wie zij de minste klik heeft op dat moment Blijkbaar ligt ze wel enorm goed bij de kijkers, want ze is al een paar keer genomineerd geweest en zit er nog in. Heb zelf voor morgen gestemd voor Liese om te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 1 uur geleden zei Karlo: @007mark Iemand anders die dit ook nog volgt? Snap wel dat Matt die 15k pakte, hij wist natuurlijk dat-ie kansloos was voor de overwinning. Anders had hij er deze week of volgende week uitgelegen. Ik volg het nog, had zelf ook die 15k gepakt hoor. binnen een maandje 15k verdienen ik teken ervoor hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Ik kijk het ook van dag 1. Wie denken jullie dat er met de titel vandoor gaat?@007mark @Karlo @van der Water @Titan Hier #teamnick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april 2021 Auteur Share Geplaatst 2 april 2021 Ik kijk gemiddeld 2x per week. Ga er niet echt voor zitten ofzo. Ik hoop Nick, maar denk Jill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Ik hoop Michel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 3 uur geleden zei 007mark: Ik kijk gemiddeld 2x per week. Ga er niet echt voor zitten ofzo. Ik hoop Nick, maar denk Jill. Dat zou zeer goed kunnen, Mark, dat vermoeden dat Jill wint. Het zal tussen hun gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Ik vrees dat Jill gaat winnen. Als Liese of Nick nog een kans wil maken, dan moet komende dinsdag sowieso Jill of Michel eruit. Anders wordt het de online fangirl-strijd tussen die twee in de finale. Hoop zo hard dat Jill het niet haalt. Vreselijk irritant, dom mens met het verstandelijk vermogen van een achtjarige. Los van die fietsopdracht (niet nadenken) heeft ze alleen maar geld gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 Op 3-4-2021 om 10:18 zei Titan: Ik vrees dat Jill gaat winnen. Als Liese of Nick nog een kans wil maken, dan moet komende dinsdag sowieso Jill of Michel eruit. Anders wordt het de online fangirl-strijd tussen die twee in de finale. Hoop zo hard dat Jill het niet haalt. Vreselijk irritant, dom mens met het verstandelijk vermogen van een achtjarige. Los van die fietsopdracht (niet nadenken) heeft ze alleen maar geld gekost. Dit dus ja! Hopen op Nick vanavond en anders Liese inderdaad, die gun ik het ook wel, zit er vanaf het begin bij. Wel gestemd op Nick trouwens. Vanavond de Finale om 20.30u en niet om 21.30u voor de mensen die het gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 Ah, goed dat je het zegt. Ben benieuwd. Vind die liveshows altijd wat minder. Sowieso wel blij dat het klaar is; de productie is wel erg eentonig. Op het saaie af soms. Maar ja, je wilt toch weten hoe het afloopt Stemmen heb ik nog nooit gedaan. Hoop wel op Nick. Blijhoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 Wat een lelijke exit van Michel Heeft-ie niet verdiend, zo twee dagen voor het einde. Voor de winnaar op Nick gestemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 april 2021 Auteur Share Geplaatst 8 april 2021 Ook op Nick gestemd. Knap van Liese dat ze de finale heeft gehaald trouwens. Was de allereerste week nog genomineerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten