Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Big Brother 2022

007mark

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Karlo:

Mijn gevoel zegt dat het een transgender is.

Heeft de selectiecommissie zich niet sowieso blindgestaard op inclusiviteit als je kijkt naar de groep waarmee gestart is? Die Jowi was best een toffe gast volgens mij, maar ik vraag me af of die er in was gekomen als hij een heteroseksuele, witte man was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Titan:

Heeft de selectiecommissie zich niet sowieso blindgestaard op inclusiviteit als je kijkt naar de groep waarmee gestart is? Die Jowi was best een toffe gast volgens mij, maar ik vraag me af of die er in was gekomen als hij een heteroseksuele, witte man was.

Volgens mij zullen ze bij dit soort programma's altijd een selectie maken op basis van zoveel mogelijk diversiteit qua etniciteit, geslacht en seksuele voorkeur dus wat dat betreft tikte Jowi wel veel boxen aan inderdaad. 

Van de rest weet ik het niet zo goed, alleen dat Naomi ook wel met vrouwen heeft gedate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei 007mark:

Helemaal mee eens. Vond het ook razend knap dat Michel verder zo rustig bleef in die discussies. 

Vond ik ook. 

Heb je trouwens de aflevering net wel helemaal uitgekeken? Zoey is teruggekomen op haar keuze en heeft alsnog Jill gered in plaats van Jerrel.

Jerrel, Nick en Michel staan nu genomineerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Karlo:

Vond ik ook. 

Heb je trouwens de aflevering net wel helemaal uitgekeken? Zoey is teruggekomen op haar keuze en heeft alsnog Jill gered in plaats van Jerrel.

Jerrel, Nick en Michel staan nu genomineerd.

Oh, chill. Was inderdaad al weggezappt. 

Dacht eerlijk gezegd ook dat Michel gewoon veilig was. Snap sowieso njet zo goed wat een de tegen hem heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Oh, chill. Was inderdaad al weggezappt. 

Dacht eerlijk gezegd ook dat Michel gewoon veilig was. Snap sowieso njet zo goed wat een de tegen hem heeft.

Nee, ik ook niet. Denk dat ze het groepje waar o.a. Nick en Michel in zitten uit elkaar proberen te spelen, maar ik mag toch hopen dat ze beide deze nominatie overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Karlo:

Nee, ik ook niet. Denk dat ze het groepje waar o.a. Nick en Michel in zitten uit elkaar proberen te spelen, maar ik mag toch hopen dat ze beide deze nominatie overleven.

Vrees er helaas voor, denk dat veel mensen die Jerrel erin willen houden omdat het wel ruzie en spektakel oplevert. Het liefst zie ik hem ook zo snel mogelijk vertrekken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kijken we ook nog wel bijna iedere avond de uitzending; beetje dom vermaak op de achtergrond. Slimme zet van Matt, die jongen was nooit de winnaar geworden en was anders waarschijnlijk door iedereen genomineerd deze week.

Opvallend grappig dat Jill nu in één keer weer stelt een betere band met Michel te krijgen. Eerst Thomas, toen Matt, nu die gast. Patroontje? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Titan:

Opvallend grappig dat Jill nu in één keer weer stelt een betere band met Michel te krijgen. Eerst Thomas, toen Matt, nu die gast. Patroontje? :D 

Haha, inderdaad. Volgens mij stemt Jill ook totaal niet tactisch, komt op mij over alsof die gewoon fluitend naar de dagboekkamer loopt en onderweg nog even bedenkt met wie zij de minste klik heeft op dat moment ;c

Blijkbaar ligt ze wel enorm goed bij de kijkers, want ze is al een paar keer genomineerd geweest en zit er nog in. Heb zelf voor morgen gestemd voor Liese om te blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Karlo:

@007mark

Iemand anders die dit ook nog volgt? 

Snap wel dat Matt die 15k pakte, hij wist natuurlijk dat-ie kansloos was voor de overwinning. Anders had hij er deze week of volgende week uitgelegen.

Ik volg het nog, had zelf ook die 15k gepakt hoor. binnen een maandje 15k verdienen ik teken ervoor hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vrees dat Jill gaat winnen. Als Liese of Nick nog een kans wil maken, dan moet komende dinsdag sowieso Jill of Michel eruit. Anders wordt het de online fangirl-strijd tussen die twee in de finale.

Hoop zo hard dat Jill het niet haalt. Vreselijk irritant, dom mens met het verstandelijk vermogen van een achtjarige. Los van die fietsopdracht (niet nadenken) heeft ze alleen maar geld gekost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-4-2021 om 10:18 zei Titan:

Ik vrees dat Jill gaat winnen. Als Liese of Nick nog een kans wil maken, dan moet komende dinsdag sowieso Jill of Michel eruit. Anders wordt het de online fangirl-strijd tussen die twee in de finale.

Hoop zo hard dat Jill het niet haalt. Vreselijk irritant, dom mens met het verstandelijk vermogen van een achtjarige. Los van die fietsopdracht (niet nadenken) heeft ze alleen maar geld gekost.

Dit dus ja! Hopen op Nick vanavond en anders Liese inderdaad, die gun ik het ook wel, zit er vanaf het begin bij. Wel gestemd op Nick trouwens. Vanavond de Finale om 20.30u en niet om 21.30u voor de mensen die het gaan kijken :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, goed dat je het zegt. Ben benieuwd. Vind die liveshows altijd wat minder. Sowieso wel blij dat het klaar is; de productie is wel erg eentonig. Op het saaie af soms. Maar ja, je wilt toch weten hoe het afloopt :D 

Stemmen heb ik nog nooit gedaan. Hoop wel op Nick. Blijhoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites