007mark Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 (bewerkt) Op dit moment is de eerste aflevering aan de gang op RTL. Mensen die dit gaan volgen? 12 januari 2022 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Ik zou niet weten waarom. Bij deze dus ook de vraag: waarom @007mark? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Mijn vrouw wil dit gaan volgen, fijn... #MeerFMtijd Las in de krant ergens dat als pak 'm beet die gast rechtsonder die persoon rechtsboven vol wil blaffen, ze allebei eerst even een duimpje moeten opsteken naar de camera? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2021 11 minuten geleden zei Zeus: Ik zou niet weten waarom. Bij deze dus ook de vraag: waarom @007mark? Lekkere simpele TV. Vond ik eigenlijk wel bij jouw karakter passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 32 minuten geleden zei 007mark: Lekkere simpele TV. Vond ik eigenlijk wel bij jouw karakter passen. Aha. Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2021 2 minuten geleden zei Zeus: Aha. Want? Humor, om te lachen. On a more serious note: Geen enkele serieuze reden om te kijken, behalve tijdverdrijf. Was toch een enorm populair programma en verwacht dat de kijkcijfers nu ook goed gaan zijn. Dan zitten er hier op het forum zeker en vast ook mensen die gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Heb wel even gekeken ja, meer uit nostalgische gevoelens. Geen idee of ik het dagelijks ga volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Zeus: Aha. Want? Ga je jezelf beter voelen [1] [1] Wills T. A. (1981). "Downward comparison principles in social psychology". Psychological Bulletin. 90 (2): 245–271. 4 januari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Ik heb het proberen kijken, maar heb het geen volledige aflevering volgehouden. Werkelijk niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 (bewerkt) ik heb een fragment gezien in de talkshow van Jinek, Dat vond ik ruim voldoende en had gelijk genoeg gezien om te weten dat het mij niet interesseert, 6 januari 2021 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Op 4-1-2021 om 21:53 zei 007mark: Humor, om te lachen. On a more serious note: Geen enkele serieuze reden om te kijken, behalve tijdverdrijf. Was toch een enorm populair programma en verwacht dat de kijkcijfers nu ook goed gaan zijn. Dan zitten er hier op het forum zeker en vast ook mensen die gaan kijken. Na een paar weken zal het vast kelderen. Het Utopia-effect. En inderdaad, een stel oninteressante leeghoofden in een infantiel spel zonder enig logica. Hoorde ze ook steeds over 'experimenten', maar als ze dan een competitief spel moeten doen, maken ze een fucking kinderpuzzel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Ik ga dit niet helemaal uitpluizen want ik vind Big Brother volledig oninteressant, maar zijn er speciale coronaregels waardoor dit is goedgekeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2021 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik ga dit niet helemaal uitpluizen want ik vind Big Brother volledig oninteressant, maar zijn er speciale coronaregels waardoor dit is goedgekeurd? Kandidaten hebben een verplichte quarantaine moeten doen van 10 dagen voordat ze het huis in gingen. In het huis geen coronaregels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Gisteren eens een aflevering gekeken. Wat een mega irritante mensen, al zal dat ongetwijfeld de bedoeling van de kiescommissie zijn geweest: veel aandacht genereren op de sociale media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Heb het ook ff gekeken, wat een aanfluiting zeg. Enige wat ik je ziet is domme discussies en gezeik over boodschappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Nog lieden dit het volhouden om dit te volgen? Zo nu en dan pik ik een aflevering mee en ik heb het gevoel dat ik continu hetzelfde hoor of zie. De productie / regie lijkt ook door stagiairs geleid te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Ja ik kijk toch wel regelmatig. Het is niet super leuk, maar zo nu en dan toch wel vermakelijk. Zoals gezegd, volg ik het vooral uit een soort van nostalgie. Vind vooral het concept als experiment leuk om te zien, al zitten een paar types tussen die behoorlijk in mijn allergie zitten merk ik. De live-shows vallen ook een beetje tegen, enerzijds natuurlijk omdat alles zonder publiek gaat, waardoor het leeg en stil aanvoelt en er niet echt interactie is. De vragen die het presentatie-duo ook stellen aan de bewoners in het huis vind ik ook niet al te best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2021 Kijk hier ook nog best veel. Heeft wel eens door mijn hoofd gespookt zelfs om mezelf op te geven voor zo'n programma, maar volgens mij zou ik mezelf echt de pleuris vervelen. Ze doen daar echt helemaal niets de hele dag, behalve een beetje lullen over nominaties en afwachten tot ze naar de gameroom worden geroepen. @KarloNathalie is irritant man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 (bewerkt) 35 minuten geleden zei 007mark: Kijk hier ook nog best veel. Heeft wel eens door mijn hoofd gespookt zelfs om mezelf op te geven voor zo'n programma, maar volgens mij zou ik mezelf echt de pleuris vervelen. Ze doen daar echt helemaal niets de hele dag, behalve een beetje lullen over nominaties en afwachten tot ze naar de gameroom worden geroepen. @KarloNathalie is irritant man. Grappig, ik heb ook wel eens met die gedachte gespeeld. Nathalie... poeh, inderdaad ja. Vind zelf ook Daniëlle irritant, zielig en dramatisch te doen.. en steeds benadrukken dat er geen groepjes moeten ontstaan aan en dat het groepsgevoel zo belangrijk is, terwijl het tegenovergestelde gebeurt en inmiddels ook duidelijk een België- en NL-kamp zichtbaar is. En dat eeuwige gepraat onderling over de nominaties en dat ze willen overblijven met degene die het "spel" net zo spelen als hun, hou op zeg. Tuurlijk verveel je je daar de tyfus en draait het uiteindelijk ook om bondjes en populariteit, maar dan nog zou ik er wat van proberen te maken. 29 januari 2021 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2021 3 minuten geleden zei Karlo: Grappig, ik heb ook wel eens met die gedachte gespeeld. Nathalie... poeh, inderdaad ja. Vind zelf ook Daniëlle irritant, zielig en dramatisch te doen.. en steeds benadrukken dat er geen groepjes moeten ontstaan aan en dat het groepsgevoel zo belangrijk is, terwijl het tegenovergestelde gebeurt en inmiddels ook duidelijk een België- en NL-kamp zichtbaar is. En dat eeuwige gepraat onderling over de nominaties en dat ze willen overblijven met degene die het "spel" net zo spelen als hun, hou op zeg. Tuurlijk verveel je je daar de tyfus en draait het uiteindelijk ook om bondjes en populariteit, maar dan nog zou ik er wat van proberen te maken. Zelfs voor Utopia even met de gedachten gespeeld, maar bij het zien van het slapen in hooibalen in die grafkou was ik blij dat ik daar geen stappen voor heb genomen Daniëlle: Jajaja helemaal gelijk heb je. Ook hele tijd aangeven dat ze niet goed is om zo het spel te spelen en dan emo worden. Rot op joh, je staat zelf in de douches net zo hard te bespreken met de Nederlanders dat het belangrijk is dat Els erin blijft, omdat 'anders de Nederlanders één voor één de lul zijn'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Die eerste paar Big brothers met ruudje knuffelen enzo dat keek ik toen wel dagelijks. Goudenkooi toen met terror Jaap heb ik ook nog wel gezien. Maar deze editie laat ik aan me voorbij gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2021 @Karlo Lekker hoor, Daniëlle en Nathalie eruit Van Jowi dan nog wel jammer, was nog wel redelijk okee als deelnemer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 9 uur geleden zei 007mark: @Karlo Lekker hoor, Daniëlle en Nathalie eruit Van Jowi dan nog wel jammer, was nog wel redelijk okee als deelnemer. Ja, what the fuck is er gebeurd dit weekend? Jowi had gewoon makkelijk de finale kunnen halen, van hem vind ik het echt dom. Je weet dat er altijd moeilijke momenten gaan zijn, maar wat denken ze? Dat het 3 maanden lang hosanna zou zijn? Dat Daniëlle en Nathalie in zijn kielzog meegaan vind ik ook een teken van zwakte. Die zagen hun maatje gaan en wisten dat ze de komende weken genomineerd zouden zijn, dan zou ik juist heel strijdbaar worden en zoiets hebben van "kom maar op". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 De bestelde tissues kunnen weer retour nu Danielle en Nathalie eruit zijn, leek af en toe All You Need is Love met al dat gejank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Komen dus nieuwe bewoners bij, wat ook wel te begrijpen is. Aan de kleuren te zien bij de silhouetten van de nieuwe bewoners, blauw voor een man, roze voor een vrouw en er zit eentje bij die paars is. Mijn gevoel zegt dat het een transgender is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten