Jump to content

[FM21] MU Steam prestaties topic

JordiW.
 Share

Recommended Posts

33 minuten geleden zei neva:

Start net weer een game in de gewone FM. Dus komt t.z.t. wel even ;c 

Ook al zit je pas op 19, gewoon posten! Kun je mooi zien welke progressie je maakt! :D

13 minuten geleden zei Karlo:

@JordiW. Lief dat je aan me denkt hoor, maar ik zit met FM21 nog maar op 43% ;c

Met FM20 uiteindelijk 59% gehaald. Ook even gekeken met welke FM ik het hoogste percentage had, dit was FM2017 (68%). 

Dan ben je al verder dan ik ben! ;) 

Op 29-1-2021 om 20:45 zei JordiW.:

Nu wel weer up to date! ;c

Als we dan toch bezig zijn, even een paar mentions naar - hopelijk - potenti√ęle deelnemers:

@Fantasy @Titan @Mordurette @FlyD @bingo11 @van der Water @Badmuts @Kyrill @Bingbangboem @Stefan. @neva@Thierryvane@Tim'@Cicchio@La Pulga@MarcFR@lennard95@Keko@Joery@007mark@Michiel RAFC@Karlo

En dan vergeet ik er vast nog wel genoeg. :D

Bij mij neemt ie alle prestaties die met COTT teams behaald zijn ook mee ;c Dus is niet helemaal eerlijk dunkt me haha.

image.png.27c5c2dbf40381e78a902055d0bd364c.png

• 3 weeks later...

@Nom de Guerre @Nummerke10 @van der Water @La Pulga @Fantasy @FMNOOB @delichris @FlyD @Kyrill @Urbeto @lennard95 @roeliho @misterhille @Titan @Mordurette @jelmerrr @Badmuts @Tim' @neva het is alweer bijna maart, dus even een mention naar iedereen zodat die kan kijken of de score nog up to date is. Is je score niet meer up to date, plaats dan je huidige prestatiescore en dan zal ik zorgen dat de lijst zo snel mogelijk weer up to date is.

@Bessel87 @MNie @Satyr @Copywriter die van jullie maak ik ook zo snel mogelijk up to date!