Jump to content

[FM21] Boro terug naar de Premier League

RicardoKaka8
 Share

Recommended Posts

The Boro.png

[1] Introductie

Voor FM21 heb ik ervoor gekozen om met Middlesbrough een carrière te starten. Echter heb ik er niet zelf voor gekozen. Ik heb via internet een willekeurig voetbalshirt besteld, waarbij dit eruit kwam. Vond zoiets leuk voor een FM carrière, en vorige week kreeg ik dan het rode thuistenue van Middlesbrough op de mat. Een ploeg in m'n favoriete FM land, een ploeg met historie, dus mogelijkheden zat. Bij Middlesbrough denk ik aan een ploeg die nog niet zo super lang geleden een Europese finale behaald heeft, maar de laatste keer dat ze een vast onderdeel in de Premier League waren is al even geleden. Tijd om ze dus terug te brengen naar de Premier League, want een club die al zo oud is, met een flink stadion, hoort daar gewoon.

De updates die volgen zullen zonder verhaal zijn. Ik zal de resultaten posten aan de hand van screens, met wat uitleg, toelichting of mijn eigen kijk erop. Ik ben van plan om per 2 á 3 maanden te posten. In de volgende update zal ik nog beginnen met de selectie, de transfers & de voorbereiding. Als jullie tips of opmerkingen hebben, hoor ik het graag! :classic_biggrin:

Edited by RicardoKaka8