Geplaatst 1 januari 20214 jr. GOALEORE! De titel zegt het al; het belangrijkste is goals maken! "Als je meer scoort dan de tegenstander, dan win je." We begonnen dit experiment met Barcelona. Natuurlijk al een van de beste ploegen van Spanje en Barça behoort natuurlijk ook tot de top binnen Europa. Daardoor kunnen we de insteek lekker aanvallend maken met eigenlijk maar twee echte verdedigers die zich achterin positioneren en de backs fungeren als halve middenvelders/aanvallers. Resultaten Spoiler DOWNLOAD 2-3-3-2 GOALEORE BARÇA 2332 GOALEORE BARCA.fmf - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Daarna gingen we ook met FC Utrecht aan de slag in Nederland. Hier koos ik voor een iets stabielere basis en de VVL en VVR werden een 'gewone' aanvallende VL en VR. Resultaten Spoiler DOWNLOAD 2-3-3-2 GOALEORE UTRECHT 2332 GOALEORE UUUU.fmf 1 januari 20214 jr. bewerkt door Fantasy
Geplaatst 2 februari 20214 jr. Interessante tactiek, lijkt iets op waar ik nu ook mee speel. Ben wel benieuwd waarom jij het spel over de flanken focust? Is daar een specifieke reden voor of werkt het 'toevallig' goed zo?
Geplaatst 2 februari 20214 jr. Auteur 5 uur geleden zei Visca: Interessante tactiek, lijkt iets op waar ik nu ook mee speel. Ben wel benieuwd waarom jij het spel over de flanken focust? Is daar een specifieke reden voor of werkt het 'toevallig' goed zo? Dat laatste. Wilde graag de focus op de flanken leggen en de centrale middenvelder in een vrije rol zelf de ruimte laten zoeken, maar verder dan dat zit er geen logica achter