Geplaatst 24 december 20204 jr. We zullen beginnen met een groepsfase in de MU Lockdown Cup. Jullie spelen ieder twee wedstrijden tegen elkaar. De bovenste twee deelnemers plaatsen zich uiteindelijk voor de halve finale, waarin de nummer 1 van Poule A het opneemt tegen de nummer 2 uit Poule B, en de nummer 2 van Poule A tegen de nummer 1 van Poule B. Het volledige toernooi wordt gespeeld met de COVID FC. BELANGRIJKE OPMERKINGEN: Om het team ''COVID FC'' te downloaden klik hier. Je vindt op die pagina ook een tutorial over hoe je dit team goed in game krijgt. Speel enkel en alleen met dit team! Voor de starter van de online game: stel bij het maken van de game in dat er twee wedstrijden gespeeld worden. Je speelt dus twee wedstrijden achter elkaar tegen elke tegenstander! Als de wedstrijden gespeeld zijn posten beide spelers de eindstanden van beide wedstrijden in dit topic. Minimaal één van de spelers dient tevens een screenshot van de einduitslagen aan te leveren in dit topic. Spreek tijdig speeldata af met je groepsgenoten. We willen uiteraard graag dat alle wedstrijden afgerond worden. Kun je een groepsgenoot niet bereiken? Neem dan contact op met Fabian. via PM. Lees de Algemene Informatie alsjeblieft nogmaals goed door. Dit om onnodige vragen te voorkomen. Er zal binnen en een uur een PM naar jullie verstuurd worden met de steamnamen. Hierin kunnen eventueel ook speeldata afgesproken worden. De deadline van deze ronde is 12 januari 23.59! Allemaal veel succes en vooral veel plezier gewenst! Standen en uitslagen zullen worden bijgehouden in deze post. @Christiano @Fantasy @FlyD @Michiel RAFC @Urbeto
Geplaatst 27 december 20204 jr. Oké mannen. Vandaag zit ik redelijk beperkt in de tijd, maar morgen zou wellicht kunnen, dinsdag in de middag / avond of woensdag de hele dag overdag. En anders in het nieuwe jaar weer. Laat maar weten wat uit komt
Geplaatst 27 december 20204 jr. Trashtalk FM-stijl @Michael_RAFC: mijn tactiek aan het testen met Club Brugge:
Geplaatst 27 december 20204 jr. Als je nog niet eens de juiste naam kan taggen, word ik niet zo bang Ik heb morgenavond, na 20u, wel wat tijd normaal! Zal vandaag al even FM Touch installeren etc.
Geplaatst 28 december 20204 jr. @Fabian. Kan @Kyrill mijn plaats overnemen? Ik kom er de komende pak ‘m beet anderhalve week niet tot nauwelijks aan toe dit succesvol af te ronden helaas. Een huis kopen en verkopen vergt iets meer tijd en voorbereiding dan ik dacht
Geplaatst 28 december 20204 jr. 5 minuten geleden zei Fantasy: @Fabian. Kan @Kyrill mijn plaats overnemen? Ik kom er de komende pak ‘m beet anderhalve week niet tot nauwelijks aan toe dit succesvol af te ronden helaas. Een huis kopen en verkopen vergt iets meer tijd en voorbereiding dan ik dacht Prima maat, ik vind goed. Succes met huis kopen en verkopen, topper
Geplaatst 28 december 20204 jr. Auteur 17 minuten geleden zei Fantasy: @Fabian. Kan @Kyrill mijn plaats overnemen? Ik kom er de komende pak ‘m beet anderhalve week niet tot nauwelijks aan toe dit succesvol af te ronden helaas. Een huis kopen en verkopen vergt iets meer tijd en voorbereiding dan ik dacht Prima. Ik ga het in orde maken Kyrill, ik voeg je zo toe aan de groep in de PM met de steamnamen.
Geplaatst 28 december 20204 jr. @Kyrill 1-2 @FlyD @FlyD 3-1 @Kyrill Leuk en spannend duel. Op het einde wat geluk dat het mijn kant op viel.
Geplaatst 28 december 20204 jr. 8 minuten geleden zei FlyD: @Kyrill 1-2 @FlyD @FlyD 3-1 @Kyrill Leuk en spannend duel. Op het einde wat geluk dat het mijn kant op viel. Goed gespeeld. Leuke potten! S6 tegen de rest
Geplaatst 28 december 20204 jr. @umberto lekker potjes man, vooral die laatste. De stats zijn vertekend, in de 1e pot had je 3-4 grote kansen op doelpunten. Allebei winst en verlies, kan er mee leven. Veel plezier en succes tegen de rest. Ik heb geluk gehad in 1e pot en 2e pot heb jij terecht een late winnende treffer gemaakt. 28 december 20204 jr. bewerkt door Kyrill
Geplaatst 28 december 20204 jr. @Kyrill vs @Michiel RAFC 2-3 @Michiel RAFC vs @Kyrill 6-2 De 1e pot wat geluk gehad, de 2e was vrij overtuigend voor mij Ik heb enkel nog een screen van de 2e wedstrijd. Misschien heeft Kyrill de 1e nog.
Geplaatst 28 december 20204 jr. Ik heb de screen gelukkig nog @Michiel RAFC veel plezier verder in rest van toernooi tegen anderen groep tegenstanders en erna. Ik hoef je geen succes te wensen vind ik haha. Ik hoef alleen nog tegen Cristiano en dan ben ik uitgespeeld. Gefeliciteerd!! @Fabian. aangezien t twee poulen van 5 man zijn, neem ik aan hierna meteen halve finale hebben met nummers 1 en 2 van iedere poule? 28 december 20204 jr. bewerkt door Kyrill
Geplaatst 28 december 20204 jr. Iemand over een uur/anderhalf uur tijd? Zo te zien niet. Ben morgen tot een uur of 14 ook beschikbaar en anders woensdag overdag nog wel. 28 december 20204 jr. bewerkt door Urbeto
Geplaatst 28 december 20204 jr. Auteur 2 uur geleden zei Kyrill: Ik heb de screen gelukkig nog @Michiel RAFC veel plezier verder in rest van toernooi tegen anderen groep tegenstanders en erna. Ik hoef je geen succes te wensen vind ik haha. Ik hoef alleen nog tegen Cristiano en dan ben ik uitgespeeld. Gefeliciteerd!! @Fabian. aangezien t twee poulen van 5 man zijn, neem ik aan hierna meteen halve finale hebben met nummers 1 en 2 van iedere poule? correct, nummers 1 en 2 gaan door
Geplaatst 30 december 20204 jr. Die eerste wedstrijd, 89e en 97e minuut Tweede wedstrijd had ik wel wat geluk met de comeback, desalniettemin een vermakelijk tweeluik.
Geplaatst 30 december 20204 jr. Kyrill vs Christiano 3-3 Christiano vs Kyrill 6-0 Ik ben uitgespeeld en kan volgende ronde niet meer halen. Veel plezier en succes aan de rest en in de volgende ronde's eventueel. @Christiano
Geplaatst 30 december 20204 jr. @Kyrill VS Christiano 3-3 Ik was veel beter, maar Kyrill schoot 3 van de 4 kansen binnen Christiano vs @Kyrill6-0 Dit potje was juist meer in evenwicht, maar bij mij schoten ze nu alles binnen. Thanks Kyrill!
Geplaatst 31 december 20204 jr. Auteur Stand is bijgewerkt. Jullie zijn al goed op weg mannen, eerder klaar zijn is altijd mooi meegenomen
Geplaatst 31 december 20204 jr. 2x winst voor @Christiano Eerste potje ging redelijk gelijk op met weinig kansen. In de tweede van het team van Christiano duidelijk beter.
Geplaatst 31 december 20204 jr. 2 minuten geleden zei FlyD: 2x winst voor @Christiano Eerste potje ging redelijk gelijk op met weinig kansen. In de tweede van het team van Christiano duidelijk beter. Eerste potje was vrij saai. Had net zo goed de 2e kant op kunnen vallen. 2e potje vrij overtuigend gewonnen.
Geplaatst 3 januari 20214 jr. Auteur De stand is bijgewerkt en de spanning loopt op. Gaat Michiel RAFC zijn sterke positie benutten en door naar de halve finales? Is Christiano al zeker van zijn plek of weet FlyD hem van de troon te stoten? Daarvoor zijn dan wel minimaal 10 doelpunten nodig over twee wedstrijden.