Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

Een voor jouw doen klassieke transferperiode! Veel wisselingen, en vooral weer veel spelers waar het elftal sterker van wordt. Opvallend veel Nederlanders naar de club gehaald; is dat toeval of ook een doelstelling van je?

5fe0db054175a-feyenoord.png

Seizoen 2021 - 2022

En dan gaat het voor ons echt beginnen. Steve doet de voorbereidingen zodat ik met de transfers en andere zaken bezig kon houden. De voorbereiding begint zoals ik het altijd doe eerst lokaal. Daarna spelen wij thuis tegen Bambrugge, Chambly, Antwerp, Oostende, St. Pölten, Real Madrid, Rapid Wien en Rennes. Een mooi programma voor mijn jongens. Om de Johan Cruijff Schaal spelen wij tegen Ajax. In de Eredivisie spelen wij tegen FC Utrecht, PEC Zwolle, FC Groningen en AZ.

Voorbereiding

5ff07c34284ba-voorbereiding1.png

5ff07c4124f06-voorbereiding2.png

Johan Cruijjf Schaal

5ff07c4f9cd09-jcs.png

Feyenoord - AZ Eredivisie

5ff07c5ec1167-feyenoordaz.png

Augustus

5ff07cc67325e-augustus.png

Stand Eredivisie

5ff07c791eca1-stnad.png

Overzicht manager

5ff07c9ef1b4d-overzicht.png

Financiën

5ff07d0358d8a-financien.png

Antwoorden op posts users

@chrisje1993 Ik ben heel tevreden over de transfers. We zijn in mijn ogen sterker geworden. Ik ben blij dat Berghuis is gebleven. 

@RubenS2 We hebben een mooie transferperiode achter de rug en die loting is echt ruk.

@Elano Ik wilde ook echt Nederlanders halen. Omdat ik vond dat Feyenoord best wel veel buitenlanders had in mijn ogen.

@Nummerke10 Heerlijk toch zoveel Nederlanders. En dat Kökcu weg ging was ook echt jammer, maar ik kon het niet weigeren. 

@Abe Ik baalde van de transfer van Bijlow, maar zo'n bod kon ik niet weigeren.

@Mordurette Ik wilde eerst niet zoveel transfers doen, maar door de mooie verkopen van die goede spelers kon ik veel talent terug halen. 

@DGremlin We zijn sterker geworden in mijn ogen. 

@Marius Die 7,5 miljoen is misschien veel, maar hij stond op de transferlijst en hij is gewoon een sterke keeper die soms het spoor bijster is.

@JordiW. We hebben hele goede transfers gedaan en ik ben blij dat er veel Nederlanders zijn gekomen.

@Titan Ik ben heel blij met al die transfers. Het was geen doelstelling, maar na een paar dacht ik laat ik gewoon zoveel mogelijk Nederlanders halen en dat is toch aardig gelukt.

@mattihamstra Het inpassen is aardig gelukt. We rouleren veel, maar de basis staat er wel en die zal ik in de volgende update plaatsen.

@ElMarcos Het was mij nog niet opgevallen. Helaas heb ik de andere screen niet meer. Padt was misschien te duur, maar met dit bedrag stond hij op de transferlijst.

@Red_Devil Dat gaat helemaal goed komen.

@Kyrill @Rossini' @spaansetukker @Fantasy @Elano @Vlonkie @ElPrincipito @Niejo101 @FlyD @TeamWesil @V-Traxx @Lupus. @FMNOOB

5fe0db054175a-feyenoord.png

Seizoen 2021 - 2022

We gaan ook eindelijk los in de Champions League en wij zitten in de zwaarste poule die je kon bedenken. En als dat al niet erg is, dan is deze maand meteen de zwaarste van het seizoen. We spelen in de Champions League tegen RB Leipzig en Juventus. In de Eredivisie spelen wij tegen Heerenveen, PSV en Ajax. En wat mij meteen op viel is dat de KNVB voor en na de Champions League wedstrijden ons een programma gaf tegen PSV en Ajax. Het lijkt er haast wel op als het bewust is gedaan. De KNVB staat er ook om bekend dat het pro Ajax is en dit bewijst het maar eens weer. Hopelijk kunnen wij stunten deze maand, maar gezien het programma gaat het zwaar worden. Helaas raakte ik Diemers ook kwijt vanwege een blessure.

Blessure Diemers

5ff1993b815a7-blessurediemers.png

RB Leipzig - Feyenoord Champions League

5ff197cff000f-leipzigfeyenoord.png

Feyenoord - Juventus Champions League

5ff198c3e4d1d-feyenoordjuventus.png

Feyenoord - PSV Eredivisie

5ff198db5ea9b-feyenoordpsv.png

Ajax - Feyenoord Eredivisie

5ff1990c0ac92-feyenoordajax.png

September

5ff199527482d-september.png

Stand Eredivisie

5ff1996b2a4c5-standere.png

Stand Champions League

5ff19979ea20d-standcl.png

Overzicht manager

5ff199899d1fc-overzicht.png

Financiën

5ff1999aa7f65-financien.png

Antwoorden op posts users

@Rossini' De voorbereiding was een succes. Helaas pakte Ajax die JCS van ons af. Maar de grote titels zijn belangrijker voor ons.

@Mordurette Het was balen, maar ik vind de titel belangrijker.

@JordiW. Inderdaad, maar de titel is belangrijker dan deze prijs.

@mattihamstra We zijn goed gestart en over de voorbereiding ben ik meer dan tevreden en het verliezen van de JCS is jammer, maar niet het einde van de wereld.

@chrisje1993 Ik ben meer dan de tevreden over onze start van het seizoen. De JCS hoop ik volgend seizoen als nog te winnen.

@Marius Ik ben ook tevreden over de start van de competitie en over de voorbereiding. Ik had graag de JCS gewonnen vooral omdat het tegen Ajax is, maar het is niet het belangrijkste doel dit seizoen.

@DGremlin Ik speel altijd graag een lange voorbereiding. Dit werpt in mijn ogen altijd zijn vruchten af. De spelers zijn namelijk erg fit dan.

@V-Traxx We hebben een goede voorbereiding gespeeld en ik had graag de JCS gewonnen, maar niet ten koste van alles.

@Titan Het verliezen van de JCS zie ik niet als een ramp. Tuurlijk had ik hem graag gewonnen. Maar de titel daar draait het om dit seizoen.

@komodo25 We zijn goed begonnen en we hebben goed gehandeld op de transfermarkt.

@RubenS2 @Elano @Nummerke10 @Abe @ElMarcos @Red_Devil  @Lupus. @FMNOOB @Kyrill @spaansetukker @Fantasy @TeamWesil  @Vlonkie @ElPrincipito @Niejo101 @FlyD 

Pittig maandje gehad. Helaas geen resultaat kunnen halen in de Champions League, wat ook geen schande is. Gelukkig zijn de resultaten in de competitie meer dan prima! Fijne overwinningen op Heerenveen, PSV en Ajax!