Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

6031018abeb28-feyenoord.png

Seizoen 2025 - 2026

Ik ga mijn laatste KNVB Beker finale spelen. En wat een tegenstander is het geworden. We spelen tegen de aartsrivaal Ajax. En ik wil deze beker heel graag winnen. Dan geven wij ook meteen een statement af voor de rest van het seizoen.

Aankondiging KNVB Beker finale

60464ae898d2c-aankondigingfinale.png

Road to the final Feyenoord

60464af6a8469-roadtothefinalfeyenoord.pn

Road to the final Ajax

60464b0545d15-roadtothefinalajax.png

Teamnieuws

60464b193dc2b-teamnieuws.png

KNVB Beker finale

60464b29c00fe-finale.png

60464b3d78f5d-winst1.png

60464b5a93d0a-winst2.png

Antwoorden op posts van users

@Rossini' Ik heb niets te klagen op dit moment. We gaan erg goed en zetten de lijn tot op heden goed door.

@Nummerke10 Nu moeten wij laten zien wat we waard zijn aangezien de prijzen nu verdeeld gaan worden.

@Kyrill Het was een heerlijke overwinning en ik heb een heerlijke taktiek te pakken.

@MNie Er werd een duidelijk signaal afgegeven door ons.

@Marius We gaan goed in Nederland en tegen Juventus hebben wij een goed signaal afgegeven.

@komodo25 We zijn heel goed bezig inderdaad.

@Titan Dat zou heel mooi zijn, maar we krijgen nog zware wedstrijden.

@ElMarcos Het was een heerlijke maand voor ons. We laten wel zien wie de beste club op dit moment is.

@Abe Ik ben ook erg tevreden over hoe het nu loopt.

@Niejo101 Het gaat voortreffelijk en we gaan een leuke finale spelen om de KNVB Beker.

@mattihamstra Dit was een mooie maand voor ons en nu kijken wat we verder kunnen.

@EmileSteele Ik ga helemaal opnieuw beginnen. Ik ga proberen alle CL prijzen te pakken. Ik ga beginnen in Zuid-Afrika. Mijn nieuwe novelle heet:" Verover de wereld". 

@Scoiattolo @RicoV1989 @xPeejay @chrisje1993 @FMNOOB  @TeamWesil @FR-Ralph @Mordurette @JordiW. @EmileSteele @Daniell @V-Traxx @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky  @nasje92 @Going up

6031018abeb28-feyenoord.png

Seizoen 2025 - 2026

We gaan langzaam aan richting de beslissende fase van het seizoen en deze maand is de dubbele confrontatie met PSG. Als we die door komen dan wacht of Lille of AC Milan op ons. In de Eredivisie spelen wij tegen ADO Den Haag, Vitesse en De Graafschap. Ik zal in de Eredivisie spelen met onze reserves. De wedstrijd tegen Vitesse kan onze kampioenswedstrijd worden.

Vitesse - Feyenoord Eredivisie

6047af324211b-vitessefeyenoordkampioensw

6047af3dbd239-winst1.png

6047af4d356cd-winst2.png

6047af5864fdf-winst3.png

PSG - Feyenoord Champions League

6047af6d7b80f-psgfeyenoord.png

Feyenoord - PSG  Champions League

6047afa0d9236-feyenoordpsg.png

Loting Champions League

6047afbdb1ba2-lotingcl.png

Feyenoord - AC Milan Champions League

6047afd0c7a53-feyenoordmilan.png

April

6047afec2b584-april.png

Stand Eredivisie

6047affbb4afe-stand.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Ik ben blij dat ik de beker kon pakken en zo toch een mooie prijs erbij heb.

@MNie FM overtreft soms toch weer van alles.

@Titan Ik ben blij dat wij wonnen van Ajax en zo weer een mooie prijs hebben gepakt.

@RubenS2 Bijzonder dat je eruit was. Maar je staat er weer bij.

@komodo25 Winst is winst en niemand weet meer hoe ooit wij wonnen.

@ElMarcos Gelukkig pakken wij hem en zijn we op koers voor de alle prijzen.

@RicoV1989 Het ziet er goed uit voor ons en alles kan op de CL worden gezet.

@Rossini' @Nummerke10 @Kyrill @Abe @Niejo101 @mattihamstra @EmileSteele @Scoiattolo @xPeejay @chrisje1993 @FMNOOB  @TeamWesil @FR-Ralph @Mordurette @JordiW. @EmileSteele @Daniell @V-Traxx @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky  @nasje92 @Going up