Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

2024/2025: Gefeliciteerd met de eindwinst in de Champions League! Een prijs die je dubbel en dik hebt verdiend voor wederom een zeer mooie Europese campagne.

2025/2026: Met Van de Beek heb je een mooie versterking weten te strikken voor het nieuwe seizoen.

Ik zie nog een uitdaging (nummer één op de Europese ranglijst worden), maar ik weet niet of dat haalbaar is met nog één seizoen te gaan.

6031018abeb28-feyenoord.png

Seizoen 2025 - 2026

Door het WK voor clubs heb ik maar een vrij korte voorbereiding kunnen spelen. We spelen eerst tegen HOV/DJSCR. Daarna spelen wij nog thuis tegen AA Gent, CLub Brugge, Lokomotiv Moskou en Austria Wien. Een vrij korte voorbereiding, maar het is het niet anders. Om de Johan Cruijff Schaal spelen wij tegen AZ en AC Milan is onze tegenstander om de Europese Super Cup. In de Eredivisie spelen wij tegen NAC, RKC, PSV en FC Groningen. Kortom het seizoen gaat beginnen.

Voorbereiding

603d1532154d6-voorbereiding1.png

603d153e011e5-voorbereiding2.png

Johan Cruijff Schaal

603d1551eb5ca-jcs.png

603d1568bac7c-winstjcs.png

Europese Super Cup

603d157e10cd1-esc.png

603d1590babee-escwinst.png

Feyenoord - PSV Eredivisie

603d15a8a4845-feyenoordpsv.png

Augustus

603d15c2e922d-augustus.png

Stand Eredivisie

Vergeten een screen te maken.

Overzicht

603d15d400ee3-overzicht.png

Financiën

603d15ec3ed53-financien.png

Antwoorden op posts van users

@MNie We hebben ons goed versterkt en Zuid-Afrika is een optie.

@RicoV1989 Ik ben er erg blij mee.

@Kyrill We lijken er sterker op geworden te zijn en de basis is intact gebleven.

@FMNOOB Daarom wil ik ook nog één keer de CL zien te winnen.

@Titan Ik heb nu alleen spelers gehaald op posities die ik nodig achtte en hoefde niet door te selecteren.

@Marius Het is zeker een pittige loting, maar wij zijn de titelverdedigers.

@FR-Ralph Diep van binnen is hij een Feyenoorder.

@komodo25 De bezem is niet echt door de selectie gegaan eigenlijk. 

@Scoiattolo De nummer één worden zal nog lang duren en daar heb ik geen zin in.

@ElMarcos Daarom tagde ik je wel. We gaan nog één keer proberen de CL te winnen.

@mattihamstra Ik vind ook dat wij sterker zijn geworden vergeleken met vorig jaar.

@xPeejay @Nummerke10 @RubenS2  @Rossini' @Mordurette @Abe @JordiW. @EmileSteele @Daniell @V-Traxx @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @chrisje1993 @nasje92 @Going up

6031018abeb28-feyenoord.png

Seizoen 2025 - 2026

Eindelijk gaat ook de Champions League los. We spelen eerst tegen Napoli en dan tegen Club Brugge. In de Eredivisie spelen wij tegen AZ, Vitesse en NEC. Zo als ik al eerder zei we gaan ons volledig richten op de Champions League. Ik vermoed dat wij met twee vingers in de neus kampioen gaan worden. En daarom zal ik mijn basisspelers zoveel mogelijk rust geven rondom de Champions League wedstrijden.

AZ - Feyenoord Eredivisie

603e651172d52-azfeyenoord1.png

603e651a2c2f5-azfeyenoord2.png

Feyenoord - Napoli Champions League

603e652c91dfc-feyenoordnapoli.png

Club Brugge - Feyenoord Champions League

603e654edb7c3-clubfeyenoord.png

September

603e65601803d-september.png

Stand Eredivisie

603e657cacedf-standere.png

Stand Champions League

603e659285f84-standcl.png

Overzicht

Helaas geen screen.

Financiën

603e65a0f2012-financien.png

Antwoorden op posts van users

@FMNOOB We zijn heel sterk begonnen en hopelijk kunnen wij dit ook lang volhouden.

@MNie Ik ga mijn best doen om alles te winnen.

@Kyrill Het zijn inderdaad niet de belangrijkste prijzen, maar wel prijzen die ik nog graag wilde winnen.

@RubenS2 Gelijkspelen tegen PSV is geen schande voor ons.

@Titan We spelen heel goed en dat gelijke spel is geen schande vind ik.

@komodo25 Goed beginnen aan het seizoen is altijd lekker voor ons en ook lekker dat wij met twee prijzen beginnen.

@Marius We zijn er klaar voor om de aanval te openen voor dit seizoen.

@ElMarcos Ik zou het heel gaaf vinden om alles te winnen dit seizoen.

@Niejo101 Alles winnen in onze laatste seizoen zou heel mooi zijn en een hele mooie afsluiter.

@RicoV1989 Dat gelijke spel kwam niet heel slecht uit. We kunnen niet alle wedstrijden winnen.

@TeamWesil Alle wedstrijden winnen is echt onmogelijk daar zijn wij wel sterk voor, maar niet breed genoeg voor. Ik rouleer veel en dan zal ik genoegen moeten nemen met af en toe een gelijk spel.

@FR-Ralph @Scoiattolo @mattihamstra @xPeejay @Nummerke10  @Rossini' @Mordurette @Abe @JordiW. @EmileSteele @Daniell @V-Traxx @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @chrisje1993 @nasje92 @Going up