Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

6031018abeb28-feyenoord.png

Seizoen 2025 - 2026

We mogen als Feyenoord aantreden voor het WK voor Clubs. Dit toernooi valt voor ons erg ongunstig. Het valt precies tussen twee seizoenen in en ik mis veel spelers door transfers of interlands. Daarom neem ik dit toernooi niet serieus en zie ik wel waar we stranden. Hoe eerder hoe beter eigenlijk. Dan kunnen mijn spelers nog een beetje vakantie vieren.

Loting WK voor Clubs

603a229eec5e7-lotingwkclubs.png

Poulewedstrijd 1

603a22cadbeed-wk1.1.png

603a22df2f1fc-wk1.2.png

Poulewedstrijd 2

603a22ee67286-wk2.png

Stand WK poule

603a22fc2b1fa-wkpoule.png

Kwartfinale WK

603a230bebedf-wkkwartfinale.png

Antwoorden op posts van users

@RicoV1989 Dit was genieten. Eindelijk de Cup met de grote oren naar Rotterdam.

@Nummerke10 Musaba is een geweldige speler. Echt een topspeler.

@FMNOOB Dankje. Eindelijk de CL naar Rotterdam.

@MNie Ik ben zeker nu een legende geworden in Rotterdam.

@RubenS2 Eindelijk is de CL er. Nu eens zien wat ik komend seizoen ga doen.

@Rossini' Dit is genieten voor de club.

@Kyrill Dankje. Dit is echt genieten gewoon.

@Titan Het was nog even billen knijpen, maar we hebben hem.

@Marius De kroon op mijn werk is nu gezet.

@Mordurette In het echt kan het nog lang duren ben ik bang voor.

@Abe Dankje. Het is gewoon genieten.

@JordiW. Dit is echt genieten om zo de CL te winnen.

@ElMarcos @mattihamstra @Scoiattolo @komodo25 @EmileSteele @xPeejay @Daniell @V-Traxx  @FR-Ralph @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @chrisje1993 @nasje92 @Going up

1 minuut geleden zei mattihamstra:

Het wk voor clubs hoewel de opzet natuurlijk mooier is in een toernooivorm met heel veel grote teams is het natuurlijk verschrikkelijk dat het precies in de zomer valt en spelers nog minder rust hebben. Gefeliciteerd nog met de CL

Ik vind het juist wel fijn. Dan heb je tenminste voorbereiding op ''niveau'' ipv vriendschappelijke wedstrijden tegen allemaal niets zeggende teams en amateur teams.

Het gaat gewoon uitstekend met dit Feyenoord. Je kan niet alles winnen, niks aan de hand.

Seizoen 2025 - 2026

Het seizoen zit erop. Het was een onvergetelijk seizoen. We pakten de Johan Cruijff Schaal, de KNVB Beker, de titel en de Champions League. Ik hink op twee gedachten. Stoppen met deze game of nog één seizoen spelen en kijken of wij weer de Champions League kunnen pakken. Als dat lukt dan is de koek echt op. Ik heb namelijk al een idee over een volgende novelle. Deze kan namelijk lang duren. Maar daar later ooit meer over. Nu eerst deze update afmaken en dan even bedenken wat ik ga doen. Ik ben namelijk al in oktober met deze game en ik heb een aantal leuke transfers gedaan. Dus ik twijfel enorm.

Ranglijst competities en clubs

603b62f07c006-ranglijstcompetitie.png

603b630ba7817-ranglijstclubs.png

Terugblik

603b632996087-terugblik.png

Commercieel overzicht

603b647417021-commercieeloverzicht.png

Statistieken spelers

603b648481a39-statistieken.png

Individuele prijzen

603b6499296fb-spelersprijzen1.png

603b64af56e02-spelersprijzen2.png

603b64bd5fda6-CLprijzen.png

603b64d5cf3a6-topscorer.png

603b64e4e2fdd-talentvanhetjaar.png

603b64f2559db-managervanhetjaar.png

@Kyrill Dankje en het gaat inderdaad goed met Feyenoord.

@Nummerke10 Dit toernooi kwam ons totaal niet goed uit.

@FMNOOB Ik had mijn best willen doen als mijn selectie compleet was dan had ik echt een kans gehad. Nu had ik dat gewoon niet en dan laat ik hem gewoon lopen.

@Marius Ik wil hem wel winnen, maar dan moet ik gewoon op volle oorlogssterkte zijn en dat was nu niet het geval. Dan pakken wij drie wedstrijden mee en dan even vakantie vieren.

@MNie Ik wilde wel die groepsfase voorbij komen. Zo goed zijn we ook wel weer.

@RubenS2 Ik vond het totaal niet jammer. De timing was gewoon niet goed voor ons als club.

@Titan Ik zag het al aankomen en toen heb ik de conclusie getrokken om niet te lang op dit toernooi aanwezig te zijn. Laat andere clubs maar langer spelen. Ik hoop dat ik de vruchten kan plukken aan het einde van een eventueel volgend seizoen.

@mattihamstra Het WK ziet er wel leuk uit, maar er zijn helaas te veel Europese clubs en dat is gewoon zonde.

@RicoV1989 @Rossini' @Mordurette @Abe @JordiW. @ElMarcos  @Scoiattolo @komodo25 @EmileSteele @xPeejay @Daniell @V-Traxx  @FR-Ralph @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @chrisje1993 @nasje92 @Going up

Seizoen 2025 - 2026

Ik heb besloten nog één seizoen door te gaan. Nog één seizoen alles geven met Feyenoord. Doelstelling voor mijzelf is uiteraard de Champions League. Voor die prijs moet alles gaan wijken. In Nederland zijn wij toch heer en meester en ik verwacht dan ook dat wij alle prijzen in Nederland gaan pakken. Niemand kan ons echt bijhouden. De tegenstand die ik moet hebben komt dus uit Europa. Het is niet anders. AZ, Ajax en PSV proberen het wel, maar ze komt gewoon tekort op ons. 

We gaan spelers halen, maar verwacht geen tientallen. Er komt een pikante transfer aan. We beginnen eerst met de inkomende transfers. De eerste die komt is Andric. Dit is een keeper en komt over van Vojvodina en was gratis. De tweede speler die komt is Biasoli een Argentijnse middenvelder en is bestempeld als wonderkind. Hij komt over van Newell's en kost ons 6 miljoen. De derde speler is een spits en komt over van PEC Zwolle. Hij heet Ndongo en kost ons 9 miljoen en is meteen weer terug verhuurd. De laatste speler die komt is niemand minder dan Donny van de Beek. Hij kost ons 27 miljoen en komt over van Manchester United. We hebben mooie transfers gedaan en dan nu de uitgaande transfers.

Clasie heb ik transfervrij laten gaan. En ik heb weer veel spelers verhuurd. Wesley Hoedt wilde weg bij ons en ik verkocht hem aan Spartak Moskou voor 17,5 miljoen. Rajkovic heeft een mooie transfer te pakken naar Fulham. We krijgen 24,5 miljoen voor hem. Sepulveda wilde weg bij ons en hij gaat naar Norwich voor 17,25 miljoen. Xavi Simons wilde ook weg en hij gaat naar Bologna voor 21,5 miljoen. Lincoln heeft nooit een kans gekregen bij ons en hij gaat naar Napoli voor 4,3 miljoen. Oetoehganal gaat naar de zandbak in Saudi Arabië. Hij gaat spelen bij Al Ittihad en levert ons 11,75 miljoen op. Diemers vertrekt definitief uit De Kuip en gaat naar Bologna voor 3,6 miljoen. Bannis gaat naar Köln voor 8,25 miljoen. Maroni gaat ook echt weg bij ons en hij vertrekt naar Sevilla voor 10,75 miljoen. Paulista kon het ook niet waarmaken bij ons en hij vertrekt naar Roma voor 1,8 miljoen. Candelaria vertrekt naar Villarreal voor 11 miljoen en de laatste waar wij geld voor krijgen is Kristic. Hij gaat naar Sparta voor 84k.

Ook is er geloot voor de Champions League en eindelijk zaten wij in pot 1. Als tegenstanders hebben wij Arsenal, Napoli en Club Brugge gekregen. Ik verwacht een strijd tussen ons en Arsenal om plek één.

Samenwerkingsverband Brescia

603baf819cb75-samenwerkingsverbandbresci

Doelstellingen

603bafa4f2d41-doelstellingen.png

Transfers in

603baf94ee391-transfersin1.png

603bafb13ae8d-transfersin2.png

Spoiler

603bafbf73fdc-andric1.png

603bafcf05d75-biasoli2.png

603bafdfcfa07-ndongo3.png

603bafec29b4b-vandebeek4.png

Transfers uit

603baff923999-transfersuit1.png

603bb00d22bdc-transfersuit2.png

603bb01c4fe73-transfersuit3.png

Selectie Feyenoord

Een blauw cirkeltje is eigen opgeleide speler. En het rode cirkeltje is een regen.

603bb02817c5e-selectie.png

Loting Champions League

603bb06686624-lotingCL.png

@Titan We speelden ook als één team het hele seizoen en dat was gewoon prachtig om te zien.

@Marius Ik ga nog één seizoen spelen en alles moet nu wijken voor de CL.

@MNie Nog één seizoen knallen en dan ga ik kijken voor een nieuwe uitdaging. Ik heb wel iets in mijn hoofd zitten, maar ik zoek even naar de juiste club om mee te beginnen.

@Kyrill Er is weinig uitdaging, maar ik ga nog één keer knallen.

@xPeejay Op het WK na heb ik alles gewonnen, maar ik ga nog één keer proberen de CL te winnen.

@RicoV1989 Nog één seizoen genieten en dan is het klaar. Dat WK kan me gestolen worden.

@Nummerke10 @FMNOOB @RubenS2 @mattihamstra @Rossini' @Mordurette @Abe @JordiW. @ElMarcos  @Scoiattolo @komodo25 @EmileSteele @Daniell @V-Traxx  @FR-Ralph @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @chrisje1993 @nasje92 @Going up