Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

6031018abeb28-feyenoord.png

Seizoen 2023 - 2024

Wat een wedstrijd speelden wij tegen Bayern en nu moeten wij het zien af te gaan maken in de thuiswedstrijd. Maar het gaat zwaar worden. Ik ga met mijn eigen taktiek spelen, want wie weet kan ik ze weer verrassen. In de Eredivisie spelen wij tegen RKC, FC Den Bosch, AZ en Fortuna Sittard. Om de KNVB Beker spelen wij tegen Vitesse. Ook krijgen wij een nieuwe lichting talenten en daar zit wel geteld, maar één talent bij. 

Talenten

6033eb1467b67-talenten.png

Vitesse - Feyenoord KNVB Beker

6033eb274982f-vitessefeyenoordbeker1.png

6033eb43d363c-vitessefeyenoordbeker2.png

AZ - Feyenoord Eredivisie

6033eb5623028-azfeyenoord.png

Feyenoord - Bayern München Champions League

6033eb6d86049-feyenoordbayern.png

Maart

6033eb849cba2-maart.png

Stand Eredivisie

6033eb9d669db-stand.png

Loting Champions League

6033ebb754d3e-lotingcl.png

Affiche KNVB Beker finale

6033ebc774eac-afficheknvbbekerfinale.png

Overzicht manager

6033ebd715c27-overzicht.png

Financiën

6033ebee2ee7d-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Going up Het was een mooie maand voor ons.

@Kyrill Het blijft lekker op lopen bij ons, maar we zijn er nog lang niet.

@Titan Ajax is totaal de weg kwijt zo lijkt het.

@Marius Dat we gelijk konden spelen was al een verrassing en ik zal veel moeten rouleren met de selectie.

@xPeejay Ik heb niets te klagen op dit moment.

@Mordurette We doen het heel goed op dit moment.

@Abe Het was een verrassende gelijkspel tegen Bayern.

@mattihamstra We speelde heel knap gelijk tegen Bayern. Dat we iets aan punten kwijt raken is geen schande. We spelen veel wedstrijden.

@V-Traxx Het waren mooie wedstrijden van ons.

@MNie PSV is altijd een leuke tegenstander om tegen te spelen. Verder heb ik geen schik voor Vitesse.

@komodo25 We doen het heel goed en nu moeten wij door gaan pakken.

@RubenS2 Dat gelijke spel is heel gunstig voor ons.

@ElMarcos 0-0 of 1-1 is al genoeg of gewoon winnen van ze.

@Niejo101 Ik wist toen ik Yari haalde dat wij Bayern troffen. Ik ben zeer content met deze speler.

@RicoV1989 We zijn heel goed bezig op dit moment.

@Rossini' @chrisje1993 @nasje92  @Nummerke10 @Scoiattolo @EmileSteele @Daniell @FMNOOB  @FR-Ralph @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky 

Wat heerlijk om de strijd om het kampioenschap zo te beslissen tegen je enige concurrent! Ook weer een prima overwinning in de CL. We kunnen het nu wel hebben over een lastige loting in de volgende ronde. Maar na vorig jaar de finale behaald te hebben en nu weer bayern toch overtuigend weet uit te schakelen hoor je misschien al wel tussen die namen

Seizoen 2023 - 2024

En zo staan we weer in de KNVB Beker finale. We hebben er wel patent op om ieder jaar in de finale te komen. Maar nu is het een speciale finale. We spelen namelijk de Klassieker. Ajax is onze tegenstander en nu ben ik helemaal gebrand om hun te verslaan. Want als dat lukt moeten ze nog harder vechten om Europees voetbal te gaan behalen via de competitie. Laat de finale maar beginnen.

Aankondiging KNVB Beker finale

60352a14a468c-aankondigingfinale.png

Road to the final Feyenoord

60352aeae9fe8-roadtothefinalfeyenoord.pn

Road to the final Ajax

60352af7828d8-roadtothefinalajax.png

Teamnieuws

60352b07dd47f-teamnieuws.png

KNVB Beker finale

60352b1fc14b3-finale.png

60352b3353691-winst1.png

60352b41a0011-winst2.png

@EmileSteele Het was een hele mooie maand en Gini speelt heel goed eigenlijk.

@Kyrill We doen het heel goed op dit moment.

@RubenS2 Dat wij Bayern konden verslaan was al prachtig. Nu moeten wij kijken wat wij tegen PSG kunnen.

@Mordurette Bayern verslaan was heel erg mooi en nu kijken wat wij tegen die Fransen kunnen. We zijn zeker geen underdog meer.

@MNie Sorry. Voor ons was het een geweldige maand.

@ElMarcos We zijn heel goed bezig. We zijn nu wat Ajax en PSV vroeger waren. En ik hoop Europees nog meer stappen te kunnen zetten.

@Marius Weer de CL finale bereiken. Dat is wat ik heel graag wil.

@Titan Dat wij zo van Vitesse wonnen had ik ook niet verwacht. We mogen onze borst wederom nat maken tegen een topteam.

@mattihamstra Het lijkt er op dat wij een goede stap hebben gezet richting de titel. In de CL blijven wij geweldig presteren.

@xPeejay Ja dat was het zeker.

@RicoV1989 Het was genieten hoe wij er door kwamen.

@Going up @Abe @V-Traxx @komodo25 @Daniell @FMNOOB  @FR-Ralph @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @Rossini' @chrisje1993 @nasje92  @Nummerke10 @Scoiattolo

Seizoen 2023 - 2024

De beker winnen is altijd lekker en deze is ook nog eens in een maand gewonnen waar wij heel veel zware wedstrijden moesten spelen. Dit is met recht de zwaarste maand van het seizoen. We spelen twee keer de confrontatie tegen PSG en een eventuele halve finale wedstrijd in de Champions League. In de Eredivisie spelen wij tegen Ajax, Vitesse en PEC Zwolle. Ook zat dus de KNVB Beker finale in deze maand en die heb ik al behandeld. Hopelijk kunnen wij alle wedstrijden tot een goed einde brengen. Ik ben ook aan het rond kijken of ik bondscoach kan worden van een land. Ik zoek wel een land waar ik wat uitdaging in heb of het moet Nederland gaan worden. Ik kies niet voor het eerste de beste land wat mij gaat vragen.

Feyenoord - Ajax Eredivisie

60367fb486dbb-feyenoordajax.png

Vitesse - Feyenoord Eredivisie

60367fbd49060-vitessefeyenoordkampioensw

60367fd19ad3e-winst1.png

60367fe47feee-winst2.png

60368007e281d-winst3.png

PSG - Feyenoord Champions League

603680263b835-psgfeyenoord.png

Feyenorod - PSG Champions League

603680416feb0-feyenoordpsg.png

Loting Champions League

60368051a342d-lotingcl.png

Chelsea - Feyenoord Champions League

60368064a568f-chelseafeyenoord.png

April

6036807d42919-april.png

Stand Eredivisie

60368095adcbf-stand.png

@Kyrill Dankje. Het is altijd lekker om zo'n prijs te pakken.

@RicoV1989 Deze prijs was ook meer dan verdiend voor ons.

@Titan Ik ben blij dat wij het redelijk makkelijk hadden tegen Ajax. Voor als je ons programma ziet.

@RubenS2 Het was snel klaar inderdaad.

@ElMarcos Het is altijd lekker om zo te winnen van Ajax.

@MNie Dat zeker en ook nog eens zonder kleerscheuren er van te komen is ook fijn.

@komodo25 Het is altijd lekker om een mooie prijs te pakken en die jeugdlichting was erg jammer.

@Marius Ik word nu zeker op handen gedragen door de supporters. Maar we moeten nog iets proberen te winnen.

@EmileSteele @Mordurette @mattihamstra @xPeejay @Daniell @FMNOOB  @FR-Ralph @True_Legend @jorik7 @Fantasy @van der Water @John Terry  @Badmuts @Levi7829 @TeamWesil @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano @Coekeluky @Rossini' @chrisje1993 @nasje92  @Nummerke10 @Scoiattolo @Going up @Abe @V-Traxx