Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

5fe0db054175a-feyenoord.png

Seizoen 2022 - 2023

We gaan beginnen aan een nieuw seizoen. En mijn derde seizoen in De Kuip. Wat een carrière tot op heden heb ik. Ik won tot nu toe twee keer de titel en één keer de KNVB Beker en dat in twee seizoenen. Europees doen wij het ook goed. Tot twee keer toe de kwartfinale van de Europa League. En juist in Europa kan Feyenoord nog veel stappen maken. We staan in de top 40, maar ik wil voor nu eerst richting de top 20. Want in de Champions League komen wij nu al weer in pot 4. En ik wil proberen in pot 2 te komen. En om dat zien te bereiken wil ik toch ook goede buitenlandse spelers halen. Anders gaan wij dit redden vermoed ik. En met alleen maar talentvolle Nederlandse spelers gaan we het gewoon weg niet redden. 

We gaan nu eerst de uitgaande transfers bespreken. De eerste die gaat is Jens Toornstra. Hij wordt bedankt voor bewezen diensten. Hij vertrekt naar Crvena zvezda voor 1,4 miljoen. Francesco Antonucci gaat naar Sparta voor 1 miljoen. George Johnston gaat naar PEC Zwolle voor 375k. Bryan Linssen gaat naar PAOK voor 3,4 miljoen. Noah Naujoks gaat naar FC Groningen voor 70k. Luis Sinisterra gaat naar Crystal Palace voor 12,75 miljoen. Sergio Padt vertrekt alweer na 1 seizoen bij ons. Hij gaat naar Sheffield United voor 11,75 miljoen. Daar maken gewoon vier miljoen winst op. Toshio Lake gaat naar Willem II voor 210k. Lutsharel Geertruida vertrekt voor 5,75 miljoen naar Hertha BSC. André van der Ven gaat naar Sparta voor 275k. Omar Mohamedhoessein gaat naar RKC voor 53k. Miguel Araujo gaat naar Cagliari voor 11,5 miljoen. Bart Nieuwkoop vertrekt naar FC Utrecht voor 3,6 miljoen. Alle verhuurde spelers mogen ervaring op doen en wedstrijdritme om zo beter te worden. Want dit zijn wel talentvolle spelers. Bij mij zouden ze niet aan spelen komen. Ik heb helaas twee screens van de uitgaande spelers omdat een deel in het vorige seizoen nog werd meegeteld en een deel in dit seizoen.

En dan de inkomende transfers. Ook dit is in twee keer gegaan. Een deel in het vorige seizoen en een deel dit seizoen. Ik moet zeggen wat een fijne transfers gedaan.  De eerste transfer was al aangekondigd. Dit is Carlos Alena hij komt gratis over van FC Barcelona. Petr Sevcik is een talentvolle aanvallende middenvelder en hij komt over van Sparta Praha voor maar 55k. Wesley Hoedt moet de verdediging komen versterken. Hij komt over van Southampton voor 15 miljoen. Xavi Simons is een jonge centrale verdediger en komt over van PSG. Hij kost ons 15 miljoen. Dennis Man kon ik dankzij een clausule halen voor maar 4,8 miljoen van Leganes. Tot mijn grootste verbazing kon ik bijna gratis Adam Hlozek halen voor maar 70k van Sparta Praha. We troefden hiermee onder andere Newcastle United en Sampdoria mee af. Predrag Rajkovic wordt mijn nieuwe keeper. Hij komt over van Stade Rennes. Hij kost ons 5,5 miljoen. De grootste stunt was denk ik wel Rick Karsdorp. Hij komt terug naar Feyenoord voor maar 6,5 miljoen. Hij verlaat AS Roma definitief. De laatste transfer is Thilo Kehrer. Hij komt over van Borussia Dortmund en kost ons 12,5 miljoen.

De Champions League loting is ook geweest en ik hoopte op een mooie, maar toch makkelijke loting. Helaas treffen wij PSG, Manchester United en Club Brugge. Ik denk dat wij voor plek drie moeten gaan strijden. En wie weet nog een klein stuntje voor plek twee.

Doelstellingen

6002b75542844-doelstellingen.png

Uitgaande transfers

6002b7662a9c7-transfersuit1.png

6002b7749c4ae-transfersuit2.png

Inkomende transfers

6002b785a6682-transfersin1.png

6002b79bc0997-transfersin2.png

Spoiler

6002b7d6edd5e-alena1.png

6002b7eadb772-sevcik2.png

6002b7f8c14f0-hoedt3.png

6002b805650cf-simons4.png

6002b81b9fe2a-man5.png

6002b8274cb37-hlozek6.png

6002b8351e57e-rajkovic7.png

6002b841ebaf7-karsdorp8.png

6002b8530cf7b-kehrer9.png

Selectie Feyenoord

6002b7ad76134-selectie1.png

6002b7c84b451-selectie2.png

Taktiek

6002b8603de45-taktiek.png

Loting Champions League

6002b875667d5-lotingcl.png

Antwoorden op posts users

@MNie Ik hoop Arezo langer te behouden voor de club. Er waren speler met 11 assists hoor dus dat is wel goed.

@ElMarcos Ik ben wel trots, maar het had beter gekund.

@Titan Dat City stadion gaat ook niet komen hoor. En ik wilde ook nog niet weg.

@Mordurette Arezo startte sterk, maar viel even weer terug. Ik blijf vertrouwen houden in hem.

@Marius Ik ben nog lang niet klaar met Feyenoord. En daarom ga ik niet weg.

@JordiW. De club moet uiteraard wel groeien en we zijn goed bezig al zeg ik het zelf.

@komodo25 Dankje. Ik wil nog lang niet weg bij Feyenoord.

@V-Traxx Dankje. Ik ben nog lang niet klaar met Feyenoord.

@mattihamstra Hier neemt het bestuur betere beslissingen zo lijkt het.

@Going up Dat zou heel mooi zijn als wij drie prijzen kunnen pakken.

@TeamWesil Dankje. Dit seizoen wil ik de titel weer zien te pakken.

@Levi7829 Dankje.

@DGremlin Ik ben nog lang niet klaar met Feyenoord. 

@chrisje1993 @Kyrill @RubenS2 @Abe @RicoV1989 @Scoiattolo @FMNOOB @Rossini' @Niejo101 @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @Nummerke10 @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano

Mooie transfers! En ook tof om te lezen dat je Hlozek hebt gehaald. Deze kwam in mijn scouting binnen als wonderkind en dus heb ik m gekocht met Birmingham in de championship. Ben benieuwd hoe hij t bij jou doet en of je hem af en toe als spits gaat gebruiken.

Flink versterkt, wat ook nodig is om de volgende stappen met de club te kunnen maken. Een lekkere selectie heb je al opgebouwd in de afgelopen drie jaar. De loting van de Champions League is dan wel weer een domper, maar de derde plek moet zeker mogelijk zijn. 

5fe0db054175a-feyenoord.png

Seizoen 2022 - 2023

Nu gaan we echt beginnen aan het seizoen. We spelen eerst een voorbereiding in eigen land. We spelen tegen de lokale clubs in de buurt van Rotterdam. Smitshoek, DCV en VVA zijn de tegenstanders. Na deze wedstrijden gaan we naar Amerika voor een toer. We spelen daar tegen Baltimore Armour, Columbus, NY Red Bulls en Inter Miami. Daarna gaan we thuis spelen tegen Anderlecht en KV Mechelen. Om de De Kuip Cup spelen wij tegen Charleroi en La Louvière. De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal is AZ onze tegenstander. In de Eredivisie spelen wij tegen SC Heerenveen, AZ, NAC Breda, PSV en Vitesse. Deze maand dus al meteen twee top wedstrijden. We kunnen onze borst nat maken. We krijgen ook nog een domper te verwerken. We raken Maroni kwijt voor een aantal maanden en dat is nou net wat ik niet wilde.

Blessure Maroni

600440c8362b4-blessuremaroni.png

Voorbereiding

60043ffb2aeb8-voorbereiding1.png

60044003d3c30-voorbereiding2.png

Johan Cruijff Schaal

60044013f06af-jcs.png

6004402b797af-winst1JCS.png

AZ - Feyenoord Eredivisie

6004403aaf5f1-azfeyenoord.png

6004404d722b1-azfeyenoord2.png

PSV - Feyenoord Eredivisie

60044062ad6e5-psvfeyenoord.png

Augustus

60044081d3b69-augustus.png

Stand Eredivisie

60044091820cd-stand.png

Overzicht manager

600440a1aefbe-overzicht.png

Financiën

600440b77d44f-financien.png

Antwoorden op posts users

@Abe We hebben goede transfers gedaan en ik hoop dat wij mee kunnen strijden in het Europese geweld.

@FMNOOB Ik ben zeer tevreden over onze selectie. We hebben twee grote ploegen getroffen die normaal gesproken boven ons zullen eindigen.

@Nummerke10 We hebben heel lekker ingekocht en daar ben ik zeer tevreden over.

@ElMarcos We hadden geld over dus dan kan je wat goede spelers halen. Ik hoop dat wij eens succes krijgen in Europa.

@MNie Ik ben blij met deze selectie. Ik ga voor alle prijzen, maar niet ten kostte van alles. Als het blijkt dat de beker qua wedstrijden niet goed uitkomt met de Europese wedstrijden dan laat ik altijd de beker schieten. Maar het liefst ga ik voor alle wedstrijden.

@Kyrill Dankje. Ik ben er ook tevreden over.

@Mordurette Ik heb bewust spelers gehaald die ons nu sterker konden maken en een groot talent.

@V-Traxx Het zou heel mooi zijn als wij zouden kunnen stunten.

@EmileSteele Hlozek is bij mij echt als winger gehaald en samen met Musaba is de linker kant heel goed bezet. Mijn rechterkant ook met Man en Berghuis.

@Titan Sommigen kwamen echt via de scouting op mijn pad en dat is wel lekker. Want ik hoefde niet echt de transfermarkt op om te zoeken. 

@Marius Dat lijkt misschien zo, maar dit Feyenoord moet toch het echt hebben van spelers redelijk goedkoop halen en met veel winst verkopen. Nederlandse spelers zijn gewoon weg duurder dan menig speler die ik nu haalde. Hoedt is gewoon de vervanger van Araujo en de rest is echt gehaald als talent.

@Niejo101 Ik denk het wel, want er zitten harde werkers bij en talenten en dat is iets wat ik ook graag zie. Ik hoop sommigen ooit met een dikke winst weer te verkopen.

@mattihamstra En nu eens dat Europese succes zien te behalen, want daar snakt Rotterdam naar.

@komodo25 Klopt. Ik weet niet waar ik zat met mijn hoofd.

@JordiW. De selectie is heel sterk en nu moet ik er een eenheid van maken. Met de CL loting hebben wij het niet getroffenen daarom moeten wij zo snel mogelijk naar pot 2 toe.

@Going up @TeamWesil @Levi7829 @DGremlin @chrisje1993 @Kyrill @RubenS2  @RicoV1989 @Scoiattolo @Rossini'  @Red_Devil @Vlonkie @ElPrincipito @spaansetukker @FlyD @Lupus. @Elano