Jump to content

[FM21] Niets is sterker dan dat ene woord

delichris
 Share

Recommended Posts

5fdf5bdc92dd9-feyenoord.png

Seizoen 2020 - 2021

Ik ga eens spelen met Feyenoord. Ik heb in Nederland al vaak met PSV gespeeld of met FC Groningen. En nu wil ik met Feyenoord gaan spelen. Deze club is eigenlijk een slapende reus. Ze moeten gewoon ieder jaar meedoen om de titel en niet eens in de 18 jaar een titel pakken. Ik wil dus dat Feyenoord structueel meedoet om de titel en dat ze ook Europees succes gaan krijgen. En dat moet gewoon stap voor stap gaan. Ik vermoed dat Ajax dit seizoen te sterk zal zijn en daarom wil ik voor plek twee gaan. In de beker wil ik zover mogelijk zien te komen en in Europa wil ik graag overwinteren. Het zijn mooie doelstellingen denk ik.

Qua transfers kunnen wij geen gekke dingen doen.  Ik heb geprobeerd om Janmaat terug te halen naar Feyenoord, maar zijn salaris is te absurd en na een stage van vier weken mag hij onderdak elders zien te vinden. Matias Arezo heb ik gehaald als groot talent, maar hij komt in januari 2021 naar de Kuip. Bij Emmen heb ik een centrale verdediger gehaald genaamd Araujo. We betalen 3,6 miljoen voor hem. Het is een sterke verdediger die zeker beter gaat worden dan Botteghin. De derde en laatste speler is Sydney van Hooijdonk. Hij zal nu de derde spits worden, maar hij krijgt zeker kansen om te gaan spelen. We betalen 3,1 miljoen voor hem en daar is NAC blij mee. Tyrell Tearr is trouwens bij deze transfer betrokken. 

Als uitgaande transfers heb ik Narsingh laten vertrekken. Hij gaat naar ADO Den Haag voor 1 miljoen. Vente vertrekt voor 400k naar VVV. Voor de rest heb ik nog wat spelers verhuurd. We zijn ook een samenwerking aan gegaan met Zürich. Als ik het toelaat gaan daar spelers heen om verhuurd te gaan worden. En wie weet kan ik daar ook nog eens leuke talenten oppikken.

Ik heb ook wat mutaties doorgevoerd in de staf. Petrovic heb ik ontslagen. Ik heb namelijk een betere assistent gehaald. Hij is bekend bij Twente en United. Good old Steve McClaren wordt mijn rechterhand en daar ben ik zeer content mee. Verder heb ik Roy Keane aangetrokken als trainer. Roy kan heel goed spelers motiveren en wie weet kan hij ooit mijn assistent worden. Ik heb ook nog met Dennis Bergkamp gesproken, maar daar is het bijgebleven. En ik heb een topscout bij Vitesse weggehaald. Janus van Gelder gaat ons versterken. 

Ik verwacht in de toekomst wel dat ik nog betere stafleden ga halen. Ik wil namelijk kijken of ik de beste mensen kan krijgen en niet mensen met een Feyenoord verleden alleen. Zijn ze de beste en hebben ze een Feyenoord verleden dan gaan zij voorkeur krijgen, maar anders worden het gewoon de beste mensen. Want alleen zo kan Feyenoord beter worden. 

Ik ga met dezelfde taktiek spelen die ik ook bij United gebruikte. Die taktiek gaf mij veel goals en wie weet kan dat hier ook gebeuren. 

Aanstelling Feyenoord

5fdf5bef1874e-aanstelling1.png

5fdf65adccc50-aanstelling2.png

Introductie

5fdf65d1cb13b-introductie.png

Doelstellingen

5fdf65f0acd82-doelstellingen.png

Samenwerkingsverband Zürich

5fdf66024f61c-samenwerkingzurich.png

Staf in

5fdf661004936-stafin.png

Transfers uit

5fdf66269c5a1-transfersuit.png

Transfers in

5fdf663805fab-transfersin.png

Spoiler

5fdf6647f32bc-araujo1.png

5fdf665ada8e3-hooijdonk2.png

Selectie Feyenoord

5fdf6668a0503-selectie.png

Taktiek

5fdf6678ba8ce-taktiek.png

Loting Europa League

5fdf668bc5fec-lotingEL.png

Antwoorden op posts user

@komodo25 @mattihamstra @Marius @ElMarcos @Mordurette @Fantasy @Titan @JordiW. @TeamWesil @RubenS2 @DGremlin @V-Traxx @Nummerke10 @Fantasy @Michaelinho* @Elano @True_Legend @KayDeManaager @FlyD @Koenbres @Mo @ElPrincipito @FMNOOB @Niejo101 @spaansetukker

5fe0db054175a-feyenoord.png

[b[Seizoen 2020 - 2021[/b]

We mogen eindelijk beginnen. De voorbereiding is nog gedaan door Dick en Zejlko. Ik heb twee extra wedstrijden toegevoegd. Volgend seizoen zal ik zelf mijn voorbereiding in elkaar zetten. Ik had er nu geen zin om alles aan te gaan passen. Ik was druk bezig met spelers en nieuwe stafleden. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Twente, Groningen en Utrecht. Op papier drie ploegen die het ons moeilijk kunnen gaan maken. Een goed start is dus wel wenselijk.

Voorbereiding

5fe0db3526a94-voorbereiding.png

Debuut

5fe0dfb3d3bbd-debuut.png

FC Twente - Feyenoord

5fe0dfbec5d93-twentefeyenoord.png

September

5fe0dfd339b16-september.png

Stand Eredivisie

5fe0dfdfd476d-stand.png

Overzicht manager

5fe0e00f261af-overzicht.png

Financiën

5fe0e0273821b-financien.png

Antwoorden op posts users

@Kyrill Dankje. Succes kan ik wel gebruiken.

@Elano Met de juiste spelers gaan wij zeker mee doen om de titel op den duur. Er zitten nog wel wat spelers bij die wel mogen.

@Rossini' Het is mijn eerste keer dat ik met Feyenoord speel.

@RubenS2 Dankje.

@chrisje1993 Bedankt.

@Vlonkie Bedankt.

@Marius Ik ook niet, maar het is weer eens iets anders. Ajax zal in het eerste seizoen wel sterker zijn dan ons vermoed ik.

@Titan Ik ook niet. Maar dan ben ik wel benieuwd welke club je dan bij mij zou verwachten.

@JordiW. Araujo is een goede speler en ik zat ook nog achter Pena aan, maar die is nu nog te duur.

@ElMarcos Mijne ook niet, maar United is even op pauze en nu een andere uitdaging in FM.

@TeamWesil Bedankt.

@komodo25 Dankje.

@mattihamstra Ik ga het beleven.

@V-Traxx De groep is erg spannend vermoed ik.

@spaansetukker Dankje.

@DGremlin Bedankt.

@Lupus. Je bent zeker voor Ajax?