Jump to content

[FM 21] Van werkloos naar Miljonair [Journeyman]

Recommended Posts

Een prijzige periode geweest, maar nu lijkt het zich uit te gaan betalen! Sportief gezien is Finland op dit moment net iets interessanter, maar financieel gezien zou Noorwegen een logische keuze zijn.

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo, ik zal mij eens netjes voorstellen: Mijn naam is Thomas en ik ben werkloos. Ik werkte als oproepkracht in de horeca... Toen kwam... Je weet wel. Gaan we het verder ook niet over hebben. Ik

Niet opgeven   Helaas was de maand augustus een teleurstellende maand. Ik mocht op 3 gesprekken komen en niemand heeft mij aangenomen. Ergens wel logisch want ik begin nog maar net maar er m

Welkom bij.......     Levanger FK     De keuze is gemaakt. Ik heb besloten om naar Noorwegen te gaan. Het voornaamste is het salaris dat nou eenmaal hoger is. D

oeh, eindelijk aan de gang. Qua kosten/baten verhouding zou Noorwegen aantrekkelijker zijn, en ook de doelstellingen lijken me daar beter te doen. In Finland is er echter, gezien de verwachtingen, ook meteen een goede kans om aan je reputatie te werken als je iets weet te winnen... moeilijke keuze. Ik zou voor Finland gaan; nog even een magere periode, om daarna flink door te kunnen pakken.

Welkom bij.......

e8d305c52a38f438437d6f6c9c795fcd.png

Levanger FK

dfe431c0bb3975dc8b30dc3477573908.png

De keuze is gemaakt. Ik heb besloten om naar Noorwegen te gaan. Het voornaamste is het salaris dat nou eenmaal hoger is. Daarnaast lijkt het mij dat er in Noorwegen meer te halen valt. Wat mij ook aansprak is dat de druk erg laag ligt. Ik moet niet degraderen aankomend seizoen en het seizoen is dan al geslaagd. Zo kan ik op een rustige manier wat ervaring op doen en hopelijk een diploma halen. Laten we eens een kijkje nemen bij de club

13df7940c880d35032c4304317fcf28d.png

De club heeft een kleine geschiedenis en is niet zo heel lang geleden opgericht. Levanger is opgericht in 1996. In 2002 speelden ze voor het eerst op het 4e niveau van Noorwegen. In 2015 promoveerden ze voor het eerst naar het 3e niveau om in 2018 weer te degraderen. Nu zijn ze weer actief op het derde niveau en ik moet ze daar dus houden.

Stand bij de start

d4ece52a699b3d44f6af1f5b03c34b21.png

Levanger kent een slecht seizoen in een seizoen dat door Covid eerder moest stoppen. Iedereen speelt 1x tegen elkaar dus dat zijn maar 13 wedstrijden totaal. Op het moment van instappen wist ik het nog niet maar na 13 wedstrijden zou het seizoen al voorbij zijn. 

Financiën

1cb5c97426633900fae572db83eef1ec.png

Financieel is het helemaal niet slecht. Ruim een ton in de plus, daar liggen dus zeker mogelijkheden.

Sfeer

c82891a0692d7b0564ec42a6e7dd2d4a.png

De sfeer is niet al te best. Dat is niet gek als je bijna laatste staat. Hier staat voor mij een flinke uitdaging. Ten eerste moet de sfeer op de club goed worden maar het allerbelangrijkste is dat ik de steun ga verdienen van de spelers. Dit zal lastig worden want mijn reputatie zal niet meewerken.

Eerste 2 wedstrijden

In de volgende update zie je hoe de eerste 2 wedstrijden zijn verlopen. Is het gelukt om dit seizoen niet laatste te worden? 1 ding scheelt wel, er kan niet gedegradeerd worden

@TeamWesil @h.b.t.t.w. @Niejo101 @komodo25 @RicardoKaka8 @Kowet @Going up @DGremlin @Marius @Lupus. @spaansetukker @Titan @V-Traxx @Mordurette @delichris @xPeejay

De keuze is op Levanger gevallen. Financieel aantrekkelijker en eigenlijk kan ik van het salaris FC KTP niet rond kopen als ik daar ook nog moet gaan wonen. Daarnaast is Noorwegen ook een groter voetbal land dan Finland

In principe kan je nog een aantal plaatsen stijgen maar gezien de vorm van de ploeg zal het niet eenvoudig zijn om pakweg 6 op 6 te pakken tijdens de laatste twee wedstrijden.