Titan 1,941 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Een prijzige periode geweest, maar nu lijkt het zich uit te gaan betalen! Sportief gezien is Finland op dit moment net iets interessanter, maar financieel gezien zou Noorwegen een logische keuze zijn. Quote Link to post Share on other sites
spaansetukker 237 Gepost January 4 Share Gepost January 4 eindelijk! na alleen geld uitgegeven te hebben, ga je nu geld verdienen Quote Link to post Share on other sites
Lupus. 89 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Meteen naar Noorwegen zou ik zeggen. Stel het wil niet vlotten, kun je in korte tijd toch even wat centen pakken Quote Link to post Share on other sites
Marius 701 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Noorwegen is zowel qua financiën als qua mogelijkheden het meest interessant, ondanks dat ze een niveau lager aantreden. Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 140 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Benieuwd welk team het wordt! Quote Link to post Share on other sites
Going up 46 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Ik zou ook voor het financiele van Noorwegen kiezen. En niet laatste worden moet toch echt wel kunnen lukken. Quote Link to post Share on other sites
Kowet 176 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Ik heb even alles doorgelezen, wat een leuk concept!! Neem mij maag meer in de tags! Ik zou trouwens ook voor Noorwegen gaan... Quote Link to post Share on other sites
RicardoKaka8 17 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Tof concept zeg. Neem mij maar mee in de tags. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,350 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Zou voor Noorwegen gaan. Even de bankrekening spekken Quote Link to post Share on other sites
Niejo101 220 Gepost January 4 Share Gepost January 4 oeh, eindelijk aan de gang. Qua kosten/baten verhouding zou Noorwegen aantrekkelijker zijn, en ook de doelstellingen lijken me daar beter te doen. In Finland is er echter, gezien de verwachtingen, ook meteen een goede kans om aan je reputatie te werken als je iets weet te winnen... moeilijke keuze. Ik zou voor Finland gaan; nog even een magere periode, om daarna flink door te kunnen pakken. Quote Link to post Share on other sites
h.b.t.t.w. 20 Gepost January 5 Share Gepost January 5 Mooi dat je aan de slag kunt! Ik zou eerst even je bankrekening gaan spekken in Noorwegen. Dan kun je aan het eind van het seizoen altijd nog zien wat de mogelijkheden zijn. Quote Link to post Share on other sites
TeamWesil 116 Gepost January 6 Share Gepost January 6 Noorwegen lijkt e een toffe keuze. Quote Link to post Share on other sites
Thomassje123 239 Gepost January 7 Author Share Gepost January 7 Welkom bij....... Levanger FK De keuze is gemaakt. Ik heb besloten om naar Noorwegen te gaan. Het voornaamste is het salaris dat nou eenmaal hoger is. Daarnaast lijkt het mij dat er in Noorwegen meer te halen valt. Wat mij ook aansprak is dat de druk erg laag ligt. Ik moet niet degraderen aankomend seizoen en het seizoen is dan al geslaagd. Zo kan ik op een rustige manier wat ervaring op doen en hopelijk een diploma halen. Laten we eens een kijkje nemen bij de club De club heeft een kleine geschiedenis en is niet zo heel lang geleden opgericht. Levanger is opgericht in 1996. In 2002 speelden ze voor het eerst op het 4e niveau van Noorwegen. In 2015 promoveerden ze voor het eerst naar het 3e niveau om in 2018 weer te degraderen. Nu zijn ze weer actief op het derde niveau en ik moet ze daar dus houden. Stand bij de start Levanger kent een slecht seizoen in een seizoen dat door Covid eerder moest stoppen. Iedereen speelt 1x tegen elkaar dus dat zijn maar 13 wedstrijden totaal. Op het moment van instappen wist ik het nog niet maar na 13 wedstrijden zou het seizoen al voorbij zijn. Financiën Financieel is het helemaal niet slecht. Ruim een ton in de plus, daar liggen dus zeker mogelijkheden. Sfeer De sfeer is niet al te best. Dat is niet gek als je bijna laatste staat. Hier staat voor mij een flinke uitdaging. Ten eerste moet de sfeer op de club goed worden maar het allerbelangrijkste is dat ik de steun ga verdienen van de spelers. Dit zal lastig worden want mijn reputatie zal niet meewerken. Eerste 2 wedstrijden In de volgende update zie je hoe de eerste 2 wedstrijden zijn verlopen. Is het gelukt om dit seizoen niet laatste te worden? 1 ding scheelt wel, er kan niet gedegradeerd worden @TeamWesil @h.b.t.t.w. @Niejo101 @komodo25 @RicardoKaka8 @Kowet @Going up @DGremlin @Marius @Lupus. @spaansetukker @Titan @V-Traxx @Mordurette @delichris @xPeejay De keuze is op Levanger gevallen. Financieel aantrekkelijker en eigenlijk kan ik van het salaris FC KTP niet rond kopen als ik daar ook nog moet gaan wonen. Daarnaast is Noorwegen ook een groter voetbal land dan Finland Quote Link to post Share on other sites
Marius 701 Gepost January 7 Share Gepost January 7 In principe kan je nog een aantal plaatsen stijgen maar gezien de vorm van de ploeg zal het niet eenvoudig zijn om pakweg 6 op 6 te pakken tijdens de laatste twee wedstrijden. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 992 Gepost January 7 Share Gepost January 7 Mooi dat je naar Noorwegen verhuisd bent. Wel fijn dat er niemand kan degraderen, dat scheelt een slok op een borrel. Kan je komend seizoen mooi bouwen aan een nieuw team. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,350 Gepost January 7 Share Gepost January 7 Met een gelukje nog de top 10 binnen komen en dan bouwen aan komend seizoen Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,276 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Succes in Noorwegen. Hopelijk kan je stunten. Quote Link to post Share on other sites
xPeejay 111 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Veel succes in Noorwegen! Benieuwd wat je kan doen daar! Quote Link to post Share on other sites
Going up 46 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Veel succes in Noorwegen Quote Link to post Share on other sites
V-Traxx 144 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Het zal een hele kluif worden om dit nog recht te zetten op twee wedstrijden. Quote Link to post Share on other sites
spaansetukker 237 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Succs met deze pittige uitdaging Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,941 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Werk aan de winkel. De situatie is gelukkig niet uitzichtloos en als kersverse trainer ga je ook eindelijk iets verdienen. Quote Link to post Share on other sites
Niejo101 220 Gepost January 9 Share Gepost January 9 Erg prettig voor jou dat je niet meteen het gevaar van degradatie hebt. Je kunt met een paar gerichte versterkingen op dit niveau vaak wel een verschil maken. Quote Link to post Share on other sites
h.b.t.t.w. 20 Gepost January 11 Share Gepost January 11 Fijn dat je niet kunt degraderen. Kun je rustig alles op een rijtje zetten en een team neerzetten waarmee je volgend seizoen tegen degradatie kunt vechten. Succes! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts