Spring naar bijdragen

[FM 21] Van werkloos naar Miljonair [Journeyman]

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 75
  • Weergaven 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Niet opgeven   Helaas was de maand augustus een teleurstellende maand. Ik mocht op 3 gesprekken komen en niemand heeft mij aangenomen. Ergens wel logisch want ik begin nog maar net maar er m

• Thomassje123
    Thomassje123

Welkom bij.......     Levanger FK     De keuze is gemaakt. Ik heb besloten om naar Noorwegen te gaan. Het voornaamste is het salaris dat nou eenmaal hoger is. D

• Thomassje123
    Thomassje123

-

Geplaatst

Leuke twist hoor! Het is inderdaad zo dat je van Europa naar Azië of Amerika kan reizen zonder dat de portemonnee dit voelt in FM.

Geplaatst

Leuk concept, benieuwd waar dit naar toe gaat. Succes!

Geplaatst

Veel succes bij de drie clubs. Ik ben benieuwd of het één van deze wordt. Ierland lijkt financieel op korte termijn het interessantste.

Geplaatst

Ik heb met FM'18 ook meerdere seizoenen met Waterford gespeeld. Leuke club, destijds was daar een spits Akinade dacht ik, veel te goed voor dat niveau. Alleen financieel een drama, prijzengeld stelt niks voor. Tenzij je Europees voetbal haalt.

Geplaatst

Ierland is veruit het meest aantrekkelijk natuurlijk aangezien je daar zonder zorgen én op het hoogste niveau kan starten. Maar de vraag is natuurlijk of ze ook écht met je in zee zouden gaan.

Geplaatst

Dat zou voor mij een makkelijke keuze zijn geweest: aan de slag in Bulgarije. Bijna al die teams in de B-league zijn gelijkwaardig aan elkaar, met een paar uitschieters. Zal ook wel redelijk betalen nog.

Geplaatst

Dat wordt een pittige uitdaging, welke club het ook gaat worden. Wel tof om te zien dat je in ieder geval meerdere opties hebt, al is het natuurlijk nog maar afwachten of zij ook allemaal daadwerkelijk een contractvoorstel gaan doen.

Geplaatst

Geen Bulgarije dus. Ik ben wel benieuwd hoe je het financieel gaat doen/ bijhouden als je een club hebt gevonden.