Geplaatst 15 december 20204 jr. Leuke twist hoor! Het is inderdaad zo dat je van Europa naar Azië of Amerika kan reizen zonder dat de portemonnee dit voelt in FM.
Geplaatst 16 december 20204 jr. Hele leuke insteek van je journeyman! Hopelijk kun je ergens een goede indruk maken!
Geplaatst 16 december 20204 jr. Veel succes bij de drie clubs. Ik ben benieuwd of het één van deze wordt. Ierland lijkt financieel op korte termijn het interessantste.
Geplaatst 16 december 20204 jr. Ik heb met FM'18 ook meerdere seizoenen met Waterford gespeeld. Leuke club, destijds was daar een spits Akinade dacht ik, veel te goed voor dat niveau. Alleen financieel een drama, prijzengeld stelt niks voor. Tenzij je Europees voetbal haalt.
Geplaatst 16 december 20204 jr. Ierland is veruit het meest aantrekkelijk natuurlijk aangezien je daar zonder zorgen én op het hoogste niveau kan starten. Maar de vraag is natuurlijk of ze ook écht met je in zee zouden gaan.
Geplaatst 16 december 20204 jr. Dat zou voor mij een makkelijke keuze zijn geweest: aan de slag in Bulgarije. Bijna al die teams in de B-league zijn gelijkwaardig aan elkaar, met een paar uitschieters. Zal ook wel redelijk betalen nog.
Geplaatst 16 december 20204 jr. Ik wil je verhaal graag volgen maar het eerste lettertype is voor mij slecht te lezen @Thomassje123 16 december 20204 jr. bewerkt door Copywriter
Geplaatst 16 december 20204 jr. Dat wordt een pittige uitdaging, welke club het ook gaat worden. Wel tof om te zien dat je in ieder geval meerdere opties hebt, al is het natuurlijk nog maar afwachten of zij ook allemaal daadwerkelijk een contractvoorstel gaan doen.
Geplaatst 16 december 20204 jr. Drie leuke clubs. Ik zou voor Ierland gaan qua uitdaging op het hoogste niveau.
Geplaatst 17 december 20204 jr. Geen Bulgarije dus. Ik ben wel benieuwd hoe je het financieel gaat doen/ bijhouden als je een club hebt gevonden.