Jump to content

[IDS] [FM21] El Flaco

Lupus.
 Share

Recommended Posts

129679633_09.Bremen-ArminiaRonde1.jpg.289a1aed5d715c1bec7fb52935c4df9f.jpg

Bedankt voor jullie reacties weer. Leuk om jullie reacties over de spitsloze tactiek te lezen. Ik heb hier zelf nog nooit mee gespeeld, dus ben wel benieuwd hoe ver we er mee gaan komen. De opstelling is inderdaad best gewaagd, @Titan. Vooral gericht op de aanval en verdedigend zouden we potentieel snel overklast kunnen worden. Met Patrick Erras hebben we een goede HM: een echte werker die sterk is en door zijn lengte ook in de lucht flink bij  te zetten heeft.

Screen Erras:

Spoiler

image.thumb.png.6eb63963785d60309613b92c97a4bf88.png

867327714_10.DFBPokal1.jpg.9d20461fd694747db569aba37ab04400.jpg

Bedankt voor de lovende reacties over het grafische in de update. Doet me deugd! Helaas denk ik dat we dit format niet heel vaak terug zullen zien, omdat er echt gruwelijk veel tijd in gaat zitten om hem te maken haha. Alle grafiekjes e.d. eerst kloppend maken, dan omzetten naar de update en in goede kleurstelling brengen. We shall see ;)

1354760168_11.Speelronde23.thumb.jpg.3a2f08e3da0068944a93e0b3a921a7b3.jpg

Bedankt voor de reacties. De vorige pot was inderdaad een ware bekerthriller. Speelronde twee en drie zijn ondertussen ook gespeeld. Een lullig verlies tegen Paderborn waar we helaas te weinig creëerden en daarna een prachtige uitslag tegen Duisburg!

Een prachtige bekerwedstrijd die direct alle charmes van dat toernooi weergeeft (al was een zakelijke 2-0 zege veel beter geweest voor de gemoedsrust, hehe). Zonde van de pot tegen Paderborn, maar de jongens herstelden zich overtuigend!

• Marius unpinned this topic