Jump to content

[IDS] [FM21] El Flaco

Lupus.
 Share

Recommended Posts

Eén van de leukste clubs uit het lijstje om bij aan de slag te gaan! De uitdaging ligt er blijkbaar nu na een degradatie maar deze club hoort natuurlijk thuis op het hoogste niveau en Valerón heeft ondertussen al ervaring met promotie!

Mooi dat je voor een ploeg kiest op het tweede niveau. Hopelijk kun je hier wederom promoveren en daarna bewijzen dat jij de man bent om zo'n ploeg erin te houden. Een kans die je niet kreeg op Gran Canaria. 

Gepost (edited)

2081348272_02.InterviewValeronA.jpg.c6bcdee8bfc0a77e0b55731dddaf8309.jpg

805258690_02.InterviewValeron.thumb.jpg.5831b3f12a5958d4a991439c0a2c6a53.jpg

Bedankt voor de reacties. Goed te lezen dat jullie Werder ook een goede keuze vinden. Vond de club het best bij Valerón passen qua filosofie, sfeer, et cetera. Daarbij is het een mooie uitdaging om ze weer naar hun oude niveau te krijgen, bovenin de Duitse competities!

Edited by Lupus.

Valerón blijft ook hier de stabiele, rust uitstralende coach die hij bij Las Palmas was. Meestal gedijen Duitse clubs daar goed op. Je tactische ideeën bij je vorige club lijken eigenlijk ook wel wat op de tactiek in de 'gouden' tijd van Werder (de tijd met Diego op het middenveld).

1616247749_03.Clubaffiche.thumb.jpg.3ca5bb9bd661c164c66bff1ae1fb9552.jpg

Bedankt voor de reacties! In deze update even wat informatie over hoe de club er momenteel bijstaat. Qua faciliteiten ben ik erg tevreden, en ook financieel is er voldoende ruimte om een goede selectie samen te stellen. Het transferbudget kan wat opgerekt worden door spelers te verkopen en qua lonen is er voldoende ruimte. Enige minpuntje is de grote schuld die we hebben staan, maar dat mag het bestuur oplossen ;)

De faciliteiten zijn goed, maar bij de jeugd kan er zeker nog wat verbeterd worden. De schuld is een hele vervelende, Zeker met het oog op groei. De selectie uitdunnen lijkt in dit overzicht nog noodzakelijker. Hoeveel van het salarisbudget wordt (ongeveer) gebruikt nu?

1115322809_04.AusverkaufA.thumb.jpg.de3121d0bbfbaf39a50fc81a56c86ada.jpg

584598639_04.AusverkaufB.thumb.jpg.ac0c3e819cc833890b5e4f65be7e7acf.jpg

Bedankt voor de reacties. In de jeugd liggen inderdaad nog wel wat verbeterpunten, dus daar zullen we ook wel wat aan gaan doen. De schuld is inderdaad een zware last die we meedragen, maar daar kan ik momenteel nog niet te veel aan doen. Behalve ervoor zorgen dat deze niet groter wordt door alle budgetten te buiten te gaan natuurlijk. Ik verwacht dat we bij promotie weer wat meer zullen gaan omzetten, en de schuld dus ook snel kleiner zal worden. 

Betreft het salarisbudget, @ElMarcos, hoe we er precies voorstonden kan ik niet direct terughalen. De laatste back-up die ik heb is na enkele transfers en ik heb het nergens in mijn notities staan. Als ik vanuit mijn laatste back up ga kijken, schat ik dat we nog ongeveer 3 miljoen uit mogen geven, wat neerkomt op ongeveer 250K per maand. Gemiddeld zitten we op een salaris van 55K per maand per speler, dus er is nog wel wat ruimte.

De focus lijkt op verjonging te gaan liggen. Logisch dat die ouderen er dan tussenuit moeten. Voor sommige spelers met een heuse staat van dienst bij de club is dat natuurlijk een domper, maar er is niet altijd plaats voor sentiment.

Impopulaire maatregelen kun je maar gelijk gehad hebben. Sowieso zijn het noodzakelijke maatregelen, want met te veel 'oudjes' kan Werder op den duur ook geen stappen meer zetten.

Net even bijgelezen. Je updates blijven van hoor niveau. Jammer dat je ontslagen bent bij Las Palmas, samen in een project stappen om er dan als het bestuur zijnde zo snel de stekker uit te trekken.

Veel succes bij Bremen!

• Marius unpinned this topic