Jump to content

[IDS] [FM21] El Flaco

Lupus.
 Share

Recommended Posts

Ondanks de mindere resultaten sta je nog altijd boven de degradatiestreep en dat is het belangrijkste. Het probleem is, zoals je zelf zegt, de conditie en het uithoudingsvermogen, want je slikt veel doelpunten in de slotfase. Het worden nog tien spannende speeldagen voor Las Palmas.

Dit zijn niet de wedstrijden waarin je de belangrijke punten moet pakken. Daar er veel zorgen waren over het scorende vermogen is het opvallend dat Las Palmas in totaal drie ballen in het mandje legt tegen de topteams. Een sprankeltje hoopt aan de horizon?

1. Speelronde 29+30

143727384_33Speelronde2930.jpg.39d660c9e227cf759fbcb2ee13c5aa34.jpg

2. Tussenstand eind maart

Spoiler

1233848850_34Tussenstandeindmrt.jpg.347d2bf3b55989ee6cc70b1263112fb8.jpg

Bedankt weer voor jullie mooie reacties. De punt per wedstrijd-filosofie is al lang buiten beeld. Met veel geluk staan we nog boven de degradatiestreep, omdat ook onze concurrenten ver van de "punt per wedstrijd" spelen. Nog acht wedstrijden te gaan....

Laat ons vooral focussen op het positieve, en dat is toch dat je knap een punt wegkaapt tegen Sevilla. Dat is niet alleen een sterke prestatie tegen een subtopper maar ook een teken dat de knop snel kon omgedraaid worden na de afstraffing bij Real. Volgende maand kan wel eens bepalend worden in de strijd tegen de degradatie. Potentieel zijn er tegen elke tegenstander ditmaal punten te rapen.

Dat was een potje voetbal waarin werkelijk alles tegenzat. Soms is het dan een kwestie van laat gaaaann en de focus zo spoedig mogelijk op de volgende wedstrijd zetten. Dat is al met al aardig gelukt!

Oef, zware nederlagen horen er ook bij, maar deze is wel heel pittig. Desondanks zat het er toch al niet in dat je van Real zou winnen in deze vorm, en het tekent inderdaad veerkracht dat je daarna een punt pakt tegen Sevilla. Ik vermoed dat je met een of twee zeges in de laatste acht wedstrijden redelijk zeker zult kunnen zijn van lijfsbehoud, gezien het magere puntentotaal van de ploegen onder je.

Gepost (edited)

804569521_35MundoValronOUT1-2.jpg.f958eb6f320f2b2f495e716bd66691bc.jpg

1627552851_35MundoValronOUT2-2.jpg.755b90628a2c43d1de24ac62e743cf05.jpg

Bedankt voor jullie reacties! Helaas mag het niet meer zo zijn. Na een gesprek met het bestuur kreeg ik nog vier wedstrijden om vier punten te pakken. We zaten na twee van de vier wedstrijden op één punt, met goed spel en echt wel een kans op een overwinning tegen Osasuna of Granada. Helaas dacht het bestuur, enkele uren voor de aftrap tegen Osasuna, dat het genoeg was met me. 

Waar het uiteindelijk precies aan gelegen heeft, ik weet het niet. Doelstelling was niet degraderen en we zijn niet één keer onder de streep gekomen. Misschien heb ik te veel lopen zeuren bij het bestuur voor meer geld en dingen om de inkomsten te vergroten, waardoor mijn krediet op was. Misschien ook niet. We zullen het nooit weten.

Wat ik wel weet, is dat we vol goede moed op zoek gaan naar een andere club waar we een flink kunnen bouwen!

Edited by Lupus.

Wat is dit nou voor opportunistisch beleid? Schandalig om Valerón nu op straat te zetten, net wanneer er wedstrijden komen waar weer punten kunnen worden gepakt. Het lijkt bijna een politiek spel, want de opvolger heeft nu al een mooie uitgangspositie om de club niet te laten degraderen en kan aan het einde van het seizoen een held genoemd worden. Rug rechten en op zoek naar een mooie, nieuwe uitdaging!

Schokkend nieuws toch wel. Natuurlijk werden er (te) weinig punten gepakt, maar de club kwam inderdaad nooit onder de streep en het was aannemelijk om te verwachten dat ze daar ook niet onder zou komen. Een misplaatste ingreep van het bestuur maar daar kan je natuurlijk niet veel mee. Hopelijk vind je snel een nieuwe club en komt er nog een keer een kans om revanche te nemen.

• Marius unpinned this topic