Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Guilty Pleasures

ElPrincipito

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 10-4-2024 om 23:02 zei Urbeto:

Dit is eigenlijk altijd een guilty pleasure geweest door de reclame van WNF vele jaren geleden. Echt goed. 

ELO is allesbehalve een guilty pleasure. Daar mag je gewoon eerlijk voor uitkomen.

@Arezo, voor de Dierenwinkeljongens geldt hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet als je zo populair bent als Billie Eilish of je dan nog kan spreken van een Guilty Pleasure. Maar ga sowieso wel redelijk goed op haar muziek, inclusief een aantal nummers van haar laatste album HIT ME HARD AND SOFT. Met name het nummer BLUE

Spoiler

En ze heeft dikke tieten

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei WillieColón:

Lul wil ik niet zeggen. Neigt wel erg naar het label "knettergek". Misschien wel een van de beste zangers ooit uit NL?

:D 

Naja je eigen vriendin bedriegen terwijl ze zwanger is neigt toch wel harder naar droplol dan naar gekkie.

Lekker nummertje overigens, doet me denken aan de enorme hoeveelheid uren die ik vernaggeld heb aan LoL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-6-2024 om 17:12 zei Chiemel:

Weet niet als je zo populair bent als Billie Eilish of je dan nog kan spreken van een Guilty Pleasure. Maar ga sowieso wel redelijk goed op haar muziek, inclusief een aantal nummers van haar laatste album HIT ME HARD AND SOFT. Met name het nummer BLUE

Toon verborgen inhoud

En ze heeft dikke tieten

Vond haar eerste album toen geweldig. Kennis mee gemaakt toen een nr van der in fifa zat. Muziek tegenwoordig minder in mijn straatje maar ze blijft een uniek artiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites