Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Dit is eigenlijk altijd een guilty pleasure geweest door de reclame van WNF vele jaren geleden. Echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Op 10-4-2024 om 23:02 zei Urbeto: Dit is eigenlijk altijd een guilty pleasure geweest door de reclame van WNF vele jaren geleden. Echt goed. ELO is allesbehalve een guilty pleasure. Daar mag je gewoon eerlijk voor uitkomen. @Arezo, voor de Dierenwinkeljongens geldt hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 april Auteur Share Geplaatst 26 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni (bewerkt) Weet niet als je zo populair bent als Billie Eilish of je dan nog kan spreken van een Guilty Pleasure. Maar ga sowieso wel redelijk goed op haar muziek, inclusief een aantal nummers van haar laatste album HIT ME HARD AND SOFT. Met name het nummer BLUE Spoiler En ze heeft dikke tieten 14 juni bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) Waylon is een enorme lul, en dit nummer mag je eigenlijk niet coveren, maar dit is echt steengoed imo. 22 augustus bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Lul wil ik niet zeggen. Neigt wel erg naar het label "knettergek". Misschien wel een van de beste zangers ooit uit NL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Zojuist zei WillieColón: Lul wil ik niet zeggen. Neigt wel erg naar het label "knettergek". Misschien wel een van de beste zangers ooit uit NL? Naja je eigen vriendin bedriegen terwijl ze zwanger is neigt toch wel harder naar droplol dan naar gekkie. Lekker nummertje overigens, doet me denken aan de enorme hoeveelheid uren die ik vernaggeld heb aan LoL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus (bewerkt) 26 augustus bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Op 14-6-2024 om 17:12 zei Chiemel: Weet niet als je zo populair bent als Billie Eilish of je dan nog kan spreken van een Guilty Pleasure. Maar ga sowieso wel redelijk goed op haar muziek, inclusief een aantal nummers van haar laatste album HIT ME HARD AND SOFT. Met name het nummer BLUE Toon verborgen inhoud En ze heeft dikke tieten Vond haar eerste album toen geweldig. Kennis mee gemaakt toen een nr van der in fifa zat. Muziek tegenwoordig minder in mijn straatje maar ze blijft een uniek artiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Dat nieuwe album van haar is helemaal langs mee heen gegaan. Meteen maar eens beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Auteur Share Geplaatst 4 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 14 uur geleden zei ElPrincipito: Oeh dankjewel. Die kende ik nog niet. Volbeat is nooit een guilty pleasure he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 4 uur geleden zei bas huijsmans: Oeh dankjewel. Die kende ik nog niet. Volbeat is nooit een guilty pleasure he Nee, dat is gewoon objectief kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Hoezo een guilty pleasure, Karel? @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten