Jump to content

[IDS] The Music City Miracle

ElMarcos
 Share

Recommended Posts

772069323_SundayFootballLive.png.334b7ba6b6bf144000b35d95a9b973da.png

-45-

‘Ik zou de Houston Texans absoluut te kort doen wanneer ik zeg dat het een eenvoudige zege was’ antwoorde Leif op de vraag of dit duel gemakkelijk was. ‘Geen enkel duel tegen een rivaal in je divisie is gemakkelijk. Ook vandaag niet. Houston heeft gestreden en wij hebben moeten werken voor elke yard.’

Soms vroeg Leif zich af wat journalisten nu eigenlijk dachten. Nooit zou hij een tegenstander in de media afschilderen als slecht of eenvoudig te verslaan. Misschien vonden de fans dat nog wel leuk, maar Leif vond het een enorm gebrek aan respect. Voor de tegenstander, voor zijn teamgenoten en ook voor zijn eigen prestatie.

‘Voor het eerst in een paar weken geen turnover. Hoe voelt dat?’

‘Als quarterback is het altijd fijn als je geen turnover hebt in een wedstrijd. Wat dat betreft voelt het goed. Al vind ik het vooral belangrijk dat het team wint en dat ik zorg dat wij in de posities komen om dat te doen.’

‘Was dit je best wedstrijd tot nu toe?’

‘Ik weet niet of dit mijn beste wedstrijd was, dat laat ik over aan de kenners’ antwoorde Leif met een knipoog. ‘Zonder gekheid, dit was zeker een goede wedstrijd. Maar de beste? Dat denk ik niet.’

Na het interview liep Leif door de tunnels van het Nissan Stadium richting de kleedkamer. Nagenietend van de wedstrijd. De defensie van Houston had het de aanval en Leif absoluut lastig weten te maken. Moeilijker dan de score deed vermoeden. Des te beter het gevoel dat zij toch zoveel punten op het scorebord hadden weten te zetten. Helemaal voor Leif, die met drie passing touchdowns een belangrijk aandeel had in de overwinning vandaag. Het was misschien niet direct te zien in het aantal passing yards, maar het waren wel belangrijke. Zijn passes hadden het goede werk van Henry afgemaakt.

Sinds de tweede helft tegen Pittsburgh kwam de aanval sowieso meer in een ritme. Leken Henry, Leif, de tight-ends en de wide-receivers meer op een lijn te zitten. Leif merkte het ook. De ploeg zette gemakkelijker punten op het bord, had meer variatie in het spel en dat bracht tegenstanders in de problemen. Zowel Pittsburgh, de Bills en de Texans kregen grote delen geen vat op de aanval van de Titans. In de komende week wilde zij daarom een volgende stap maken. Nu er een bye week kwam volgden er eerst een paar dagen rust. Daarna zou de ploeg tien dagen achter elkaar trainen. Een mooi moment om de laatste onzuiverheden uit het spel te halen. Hoewel de ploeg op dit moment weinig te klagen leek te hebben was het wel belangrijk voor de volgende stap. Zeker nu fans al begonnen te praten over een eventuele Super Bowl winst.

‘Je speelde weer goud makker van me’ hoorde Leif achter zich in het spelershome. Een bekende stem. Verbaasd keek Leif achterom, want hij herkende de stem van Jacob uit duizenden.

‘Wat doe jij hier’ vroeg Leif met verrast, maar zichtbaar stralend.

‘Gisterne hebben wij met USC tegen een team uit New Orleans gespeeld. Toen heeft de coach mij toestemming om vandaag hier aanwezig te zijn en de wedstrijd te kijken.’

Blij verrast neemt Leif zijn maat mee naar de bar en besteld voor hun beide een biertje. Om hem vervolgens de hemd van het lijf te vragen over zijn seizoen. Natuurlijk volgt hij zijn oude team via de media, maar in een team leven soms andere dingen. Al lijkt dat in deze mee te vallen. Met vijf overwinningen lijkt alles goed te lopen. Ook al heeft Jacob nog geen echte connectie met de opvolger van Leif. Niet dat zijn statistieken er echt onder lijden, maar het is moeizamer. Een leerzame ervaring na twee relatief gemakkelijke jaren.

Op zijn beurt wil Jacob weten hoe het spelen in de NFL is. Iets waar Leif zijn vriend maar al te graag over vertelt. Vooral hoe geweldig het is om er eenmaal te spelen. Al kan Leif niet ontkennen dat hij enorm heeft moeten wennen aan het hoge tempo. Vooral het passen van de bal moest aanmerkelijk sneller, terwijl ook de hits behoorlijk harder waren. Iets waarvoor hij enorm veel spiermassa extra kweekte. Niet dat Leif dit laatste echt moest benoemen, want voor Jacob was de verandering meer dan duidelijk.

723633349_Scoreweek6.png.e8cbf71a7c2b31227d22aaf02d4d8128.png

577773457_Statsweek6.png.ab115e2935b376da0640b62e4b5feac8.png

Spoiler

Iedereen weer bedankt voor het reageren en volgen! 

@MariusHet is zeker een mooie bevestiging na een paar roerige weken voor Leif. 

@komodo25Ja, even positief in het nieuws is wel even lekker voor Leif na de afgelopen weken. 

@delichrisSpeler van de week worden geeft altijd een fijn gevoel ja!

@TitanHet is mooi voor Leif dat hij voor de afgelopen week beloond wordt. Hij was ook beslissend tegen de Bills natuurlijk.

@JordiW.Zeker een mooie afsluiter. Nu hopen dat Leif vooruit kan gaan kijken.

@RubenS2Ja, deze prijs is zeker een mooie opsteker voor Leif! 

@Vis @V-Traxx @FM_Lesly @Koenbres @Rossi @FlyD @spaansetukker @Scoiattolo 

Wil je niet meer getagd worden, laat het mij dan even weten via PM.

Na de nederlaag tegen de Steelers hebben Leif en co zich uitstekend herpakt, met mooie zeges tegen Buffalo en Houston. Dat hij de award AFC aanvallende speler van de week heeft gekregen, is het bewijs dat Leif bezig is aan puik seizoen. Hopelijk volgen er nog enkele van die awards in het vervolg van het seizoen.

Header-4.png.c8e8dd4a5468ca5cca446659055c4b1b.png

-46-

Na de wedstrijd konden Jacob en Leif samen twee biertjes drinken. Daarna moesten de oude vrienden afscheid nemen, omdat Jacob het vliegtuig moest halen naar Los Angeles. Morgen werd hij weer verwacht op de universiteit voor colleges en de training. Hoewel de nieuwe ontmoeting kort was vonden beide het leuk om elkaar weer eens te zien. Leif was zijn oude coach ontzettend dankbaar dat hij Jacob deze kans gaf. Het tekende Coach Jones. Hij was vaak hard voor zijn spelers, maar maakte dat ruimschoots goed door op de juiste momenten zijn hart te tonen.

Leif stond erop zijn vriend naar het vliegveld te brengen. Iets waar Jacob hem absoluut dankbaar voor was. Al verwachtte hij van een speler in de NFL een luxere auto dan een oude Ford F150. Het toverde een lach op het gezicht van Leif, die moest bekennen dat afscheid nemen van zijn oude auto lastig was. Hij had hem al sinds hij zestien was en was emotioneel gehecht aan het voertuig. Daarbij bood het een vorm anonimiteit die hij lekker vond. Niemand keek of een NFL quarterback in zo’n oude truck zat. Helemaal niet wanneer hij zijn pet en zonnebril op had.

De rit naar het vliegveld nam op zondagmiddag niet al te lang in beslag, want het verkeer was rustig. Ruim op tijd voor het vliegtuig van Jacob namen de mannen afscheid van elkaar. Waarna Leif koers zette richting zijn appartement.

Morgen zou Leif Gabrielle meenemen naar een huisje in de bergen, een kleine twee uur rijden van Nashville. Gewoon om even samen weg te zijn. Weg van de hectiek van de NFL, de media en de drukte van de stad. Hoewel zij beide genoten van de stad kon geen van beide ontkennen dat even weggaan wat ontspanning bood. Gabrielle zat namelijk midden in het schrijven en opnemen van haar eerste album. Leif was sinds een kleine twee maanden de startende quarterback voor de Tennessee Titans. Voor beide hele mooie momenten in hun leven, maar het zette hun leven ook op zijn kop. Voor Leif was daar ineens de continue aandacht van de media en fans, terwijl hij ook druk voelde om de presteren. Voor Gabrielle hing veel van haar toekomst af van dit album. Zou het een succes worden, dan lachte de toekomst haar toe. Flopte het album, dan werd doorbreken voor haar nog veel lastiger.

Voor het zover was had Leif vanavond eerst nog een interview met Mina Kimes. Een interview wat uitgezonden wordt in de aanloop naar Monday Night Football. Voor Leif een spannend moment, want het is zijn eerste grote interview. Ook nog een interview wat op televisie komt tijdens een prime time uitzending. Daarnaast wordt het interview ook gepubliceerd op de website van ESPN zelf. Al ziet Leif het ook als een kans om zich echt te presenteren bij het grote publiek. Helemaal na een paar sterke wedstrijden nadat hij in een klein dipje leek te zitten.

‘Tijdens een interview is het belangrijk om eerlijk te zijn’ zegt Blake tegen Leif. Zijn zaakwaarnemer is met hem meegekomen om Leif te begeleiden en te coachen voor zijn eerste interview. Natuurlijk zijn experts van de Tennessee Titans al uren met Leif aan de gang geweest. Om hem te leren wat wel en wat vooral niet te zeggen. Iets wat positief is. Ook in de ogen van Blake. Al vind hij als zaakwaarnemer ook dat Leif iets van zijn eigen mening en persoonlijkheid mag laten zien. Ook als dat betekend dat hij soms iets zegt waar niet iedereen even blij van wordt. Belangrijk is vooral om controversiële uitspraken te voorkomen.

‘vergeet niet dat Mina Kimes een liefhebster is. Een groot fan van de Seattle Seahawks, maar ook iemand die het spel snapt’ fluistert Blake hem in. ‘Haar voor je winnen kan voor de beeldvorming op televisie dan ook geen kwaad. Maar wees eerlijk en oprecht. Probeer haar niks wijs te maken.’

Leif lacht wanneer Blake hem dit vertelt. Hij kent de dame in kwestie goed van NFL Live. Een show die hij tegen beterweten in vaak kijkt. Niet zo zeer om te horen wat zij van hem vinden, maar om op de hoogte te blijven van de league.

‘Doe ik, Blake’ stelt Leif zijn zaakwaarnemer gerust. ‘Ik beloof dat ik mijzelf ben, eerlijk ben en controversiële antwoorden en onderwerpen vermijd. Zoals ik de franchise en ook jou al eerder heb beloofd.’

Spoiler

@RubenS2Zeker een lekkere wedstrijd voor Leif. Daar mag hij absoluut dik tevreden over zijn! 

@TitanMet een biertje nagenieten na een goede wedstrijd is altijd lekker inderdaad. 

@komodo25Zeker. De vorm van Leif groeit. 

@MariusHet gaat inderdaad steeds beter! Leif lijkt zijn draai te vinden. Een biertje doen met een oude bekende is ook zeker een mooie afsluiter van zo'n middag.

@ScoiattoloJa, vanaf de tweede helft tegen de Steelers is er swung in gekomen. Dat heeft Leif geholpen beter te presteren en daarmee halen ze ook direct betere resultaten.

@delichrisEen heerlijke wedstrijd en de score pakte zeker goed uit!

@Vis @V-Traxx @FM_Lesly @Koenbres @Rossi @FlyD @spaansetukker @JordiW. @Fantasy

Met de eerste succesjes, de persoonlijke prijzen en de beginnende media-aandacht kon zo'n uitnodiging natuurlijk niet uitblijven. Ik ben benieuwd wat Leif aan Amerika te vertellen heeft! Ik neem aan dat je hiervoor de afgelopen week vragen verzameld hebt? ;) 

Interview-1.png.439f1f9680dd9d55d33febb50797623f.png

-47-

Zes maanden geleden was Leif Howard nog de 208ste keuze in de NFL Draft. Sinds week 1 van dit seizoen is hij de startende quarterback voor de Tennessee Titans. Een team met play-off en mogelijk zelfs Super Bowl aspiraties. Aan Leif Howard de taak die dromen te helpen verwezenlijken. Vandaag krijg ik de kans om de quarterback, wiens carrière in een stroomversnelling raakte na de blessure van Ryan Tannehill, beter te leren kennen.

Leif, Welkom in de show!

Dankjewel Mina. Bedankt voor de uitnodiging en de geweldige introductie!  

Een welverdiende introductie hoor. Leif, hoe gaat het met je?

‘Ik voel mij geweldig. Hoe kan het ook anders? Ik leef toch mijn droom.’

Had je na de draft verwacht zo snel de startende quarterback van de Tennessee Titans te zijn?

Om eerlijk te zijn niet. Na de college football play-off hoopte ik nog wel ergens meteen starter te worden, maar ik achtte de kans klein. Helemaal nadat een blessure mij dwars zat tijdens de scouting combine en de pro days. Ik was daar niet optimaal. Toch heb ik nooit opgegeven en ben ik elke dag het beste van mijzelf blijven geven. Dus toen Ryan die vreselijke blessure opliep was ik wel klaar om het stokje van hem over te nemen.

Was je zenuwachtig voor je eerste start in het reguliere seizoen?

Ik zou liegen als ik zei dat ik helemaal geen zenuwen had. Het is toch het moment waar je al heel erg lang van droomt. Op een podium waar iedereen naar je kijkt en een mening over je heeft. Daarbij heeft de franchise ambities en waren de schoenen van Ryan aardig grote om te vullen. Al moet ik zeggen dat de zenuwen naarmate de wedstrijd dichterbij kwam steeds meer zakten.

Dus je hebt ook van je debuut kunnen genieten?

Absoluut. Elke seconde. Je maakt als speler maar een keer je debuut in de NFL. Het is zo’n enorm bijzonder en speciaal moment, daar moet je wel van genieten. Anders doe je jezelf te kort.

Hoe zou je de eerste zes weken als startende quarterback in de NFL?

Zwaar, maar ook ontzettend leuk. Het niveau ligt hoog, de hits zijn veel harder dan in college en de aandacht is ook gigantisch. Daar moest ik aan wennen, maar dat gaat iedere week beter. Verder is het gewoon een hele gave ervaring om in de NFL te spelen. Welke jongen droomt daar niet van?

Had je verwacht dat het zo snel goed zou gaan?

Ja, ergens wel. Vanaf het moment dat ik hoorde dat ik moest starten steunde iedereen mij. Ook merkte ik dat de chemie met de rest van de ploeg langzaam groeide. Dat geeft allemaal vertrouwen. De afgelopen weken hebben dat ook wel bewezen denk ik. Ik voel dat mijn prestaties beter en consistenter worden.

Ben je over alle wedstrijden tevreden?

Ja, met uitzondering van de wedstrijd in en tegen Minnesota. Daarin speelde ik verschrikkelijk slecht. Al heb ik in die wedstrijd wel een paar hele belangrijke lessen geleerd.

Wat was de belangrijkste les?

Dat ik de bal vaker weg mag gooien wanneer ik geen open receiver zie.

Mensen om je heen schetsen een ander beeld. Van een kritische spelers die nooit tevreden is.

Haha, oh echt heb je hun gevraagd hoe ik erop terug kijk?

Ja!

Het is geen geheim dat ik altijd kritisch ben op mijzelf. Nooit tevreden met mijn laatste prestatie, maar altijd vind dat de volgende beter moet. Zo zit ik in elkaar. Al van jongs af aan. Toch besef ik mij ter degen dat ik op de goede weg ben en het niet onverdienstelijk doe tot nu toe.

Je mentaliteit herken ik ook terug in die van een aantal andere grote quarterbacks. Wie was je favoriete quarterback toen je opgroeide?

Terwijl ik opgroeide waren er veel goede quarterbacks actief. Aaron Rodgers, Drew Brees, Peyton Manning, Andrew Luck en Ben Roethlisberger. Toch kies ik voor Tom Brady. Hij is het levende bewijs dat je ver kunt komt als je later in de draft wordt gekozen. Als 199e pick in de draft is hij uitgegroeid tot de beste ooit, met zes Super Bowl ringen, 9 AFC titels en talloze records.

Tijdens de voorbereiding heb je hem ook ontmoet. Hoe was dat?

Als een droom die uitkwam Mina. Ryan was die middag de starter, maar Tom kwam na afloop ook naar mij toe. Om het advies te geven altijd in mijzelf te blijven geloven. Dat ook ik de zou krijgen als ik geduld had en hard werkte. Ik moest simpelweg zorgen dat ik er klaar voor was wanneer die kans kwam. Dan maakte de draft keuze niets meer uit. Dat zijn woorden die ik nooit meer vergeet en elke dag bij mij draag.

Over kans gesproken. Je bent nu starter, maar waar zie jij jezelf over vijf jaar?

Ik hoop natuurlijk nog altijd als startende quarterback in de NFL. Dat is denk het belangrijkste doel op dit moment. Daarnaast hoop ik natuurlijk de nodige ervaring op te doen in de play-off en daarin ook te winnen. Daarnaast zou het natuurlijk geweldig zijn om binnen vijf jaar die eerste Vince Lombardi trofee te veroveren.

Dat klinkt behoorlijk ambitieus.

Is het ook, maar elke speler die de NFL haalt heeft ambities denk ik. Iedereen wil het hoogste nastreven en zoveel mogelijk uit zijn carrière halen. Uiteindelijk is het die motivatie die ons scherp houdt, zorgt dat iedereen elke dag het beste van zichzelf geeft. Het moment dat je drie drive verliest als speler, dan moet je stoppen.

Ben je over vijf jaar ook nog steeds met de Tennessee Titans?

'Als het aan mij ligt wel. Ik ben geboren en getogen in Nashville. Om hier te spelen is absoluut een droom die uitkomt. Wat mij betreft speel ik hier de rest van mijn carrière. Om de fans hier alles te geven wat deze stad en franchise toekomt.'

Dus geen Seattle Seahwaks?

Helaas voor jou niet Mina. Al weet je het natuurlijk nooit in de NFL. Wie weet over 20 jaar…

Leif, dan hebben wij ook nog wat vragen van trouwe kijkers die ook het een ander over jou te weten willen komen. De eerste vraag komt van een lezer uit Nederland genaamd @Komodo25. Hij vraagt zich af wat je favoriete voetbalclub is?

Om eerlijk te zijn heb ik niet heel veel verstand de Europese variant van het voetbal. Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan kies ik voor Nashville SC. Het is ontzettend leuk dat wij lokaal nu ook een ploeg in de MLS hebben. Die probeer ik dus ook een beetje te volgen.

Chris van de @Delichris op broadway vroeg zich af van welke franchise je fan was toen je op groeide.

‘Het klinkt misschien cliché, maar dat waren de Tennessee Titans. Ik ben born and raised in Nashville. Dat betekende in mijn jeugd twee dingen. Ik hield van country muziek en de Titans.’

Ook @RubenS2 had nog een vraag. Als je zou moeten kiezen tussen het winnen van de Super Bowl en trouwen met Gabrielle, welke kleur zou het pak dat je draagt op de kampioenenviering hebben?

Haha. Tijdens de kampioensviering zou ik een donkerblauw pak dragen, maar Ruben weet dat ik nooit zou kunnen kiezen tussen trouwen met de liefde van mijn leven of het winnen van de Super Bowl.

Leif, ik wil je bedanken voor je tijd. Ik wens je alle succes de rest van dit seizoen en in het vervolg van je carrière. 

Dankjewel Mina. Het was een eer om hier te gast te zijn.

Spoiler voor reacties

Spoiler

@RubenS2 Hopelijk is bovenstaand interview het wachten waard!

@delichrisBovenstaand vind je het resultaat van Leif zijn eerste interview.

@TitanNiet verder vertellen, maar inderdaad ;) sommige zijn vrij duidelijk verwerkt. Anderen wellicht iets subtieler.

@Marius mediatraining is nooit verkeerd, maar een speler moet ook wel zijn eigen identiteit behouden. 

@Vis @V-Traxx @FM_Lesly @Koenbres @Rossi @FlyD @spaansetukker @JordiW. @Fantasy @komodo25 @Scoiattolo

Edited by ElMarcos

Header-4.png.7735d4dc43f79b80dc083fac89b2488e.png

-48-

Wanneer Leif op woensdagmorgen uit zijn bed stapt voelt hij zich fris en opgeladen. Twee dagen weg heeft hem goed gedaan. De frisse berglucht, wandelingen in het bos, geen telefoon en even quality time met Gabrielle gaven hem een enorme boost. Net als de Jacuzzi die uitkeek over de vallei, die alleen werd opgelicht door de sterren en de maan. Rustgevender werd het niet voor Leif. Een welkome afwisseling van de hectische weken en maanden die hij achter de rug had. Hij overwoog zelfs een huisje in de bergen te kopen. Om zich buiten het seizoen even te kunnen terugtrekken. Waar hij even tot zichzelf kon komen. Iets wat ook Gabrielle geen slecht idee leek.

Vandaag zouden zij beide weer terugkeren naar Nasvhille. Waar vanaf morgen voor Leif de eerste training op het programma stond. Tien dagen later wachtte in Cincinnati het uitduel met de Cincinnati Bengals. Een team wat door een blessure van hun startende quarterback, Joe Burrow, niet sterk aan het seizoen begon. Gabrielle zou op haar beurt terugkeren naar de studio om te gaan schrijven en opnemen voor haar album. Toch waren dat voor vandaag echt nog zorgen voor morgen. Vandaag stond in het teken van lekker samen ontbijten, een laatste keer genieten van de jacuzzi en een flinke boswandeling maken. Een nieuw ontdekte hobby van allebei, die hen even een maakte met de natuur. Perfect als ontspanning zo net voor het terugkeren naar de dagelijkse hectiek.

‘Coach Davis wil dat ik na het seizoen mij ga inzetten voor een goed doel’ zei Leif ineens toen hij Gabrielle door het bos liep.

‘Als je straf?’ De stem van Gabrielle klonk verbaasd. Leif kon haar dat niet kwalijk nemen, want hij was ook verrast toen hij het hoorde na zijn interview met Mina Kimes.

‘Ja’

‘Weet je ook welk goed doel?’

Nee, ik moet van de coach zelf een doel uitzoeken en contact opnemen’

‘Heb je al een idee welk goed doel je wilt gaan doen?’

‘Om eerlijk te zijn heb ik nog geen idee. Mijn voorkeur gaat uit naar een lokaal goed doel. Om iets terug te doen voor de gemeenschap.’

‘Dat is een mooi streven’ moest Gabrielle toegeven. ‘Vind je het goed als ik hier ook voor je over nadenk?’

‘Graag zelfs. Ik heb op internet gekeken en daar staan echt veel goede doelen. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik meer kan doen dan alleen een uithangbord zijn. Ik wil echt een bijdrage kunnen leveren aan wat het goede doel doet.’

‘Ik neem het mee in mijn overwegingen, Leif’ beloofde Gabrielle. ‘Al zou het nog mooier zijn wanneer je echt zelf de knoop doorhakt.’

De rest van de dag praatte het tweetal vooral over de toekomst. Gabrielle over haar eerste album, de gesprekken die liepen over een eventuele tour en misschien zelfs naar Europa gaan. Dat laatste leek tot een paar maanden geleden een droom. Nu kon het wellicht werkelijkheid worden. Al zou het mogelijk beperkt blijven tot de vijf shows van Country to Country en een vijftal aanvullende shows in Scandinavië. Het zou voor haar een enorm grote kans zijn om haar naam te vestigen in Europa. Mogelijk kon Leif zelfs met haar mee, omdat de optredens in Europa buiten het seizoen zouden zijn. Voor hem ook een mooie kans om eens in Europa te komen.

Leif  zelf wilde op zijn beurt vooral vooruit kijken naar de komende wedstrijden. De rest van het seizoen. Waarin hij absoluut de kans had om zich definitief te nestelen als starter voor de franchise. Niemand had het zo specifiek naar hem uitgesproken, maar hij voelde het. Hij voelde hoe het vertrouwen van de coaches en spelers groeide. Mogelijk zou hij ook volgend seizoen dus de starter kunnen zijn. Ook al kwam Ryan Tannehill volgend seizoen absoluut terug. Met een doel. Weer de starter worden. Voor nu voelde het ook alsof Leif nog een lange weg te gaan had, maar alles lag op tafel. Hij had nog tien weken en misschien de play-off om zijn stempel nog verder te drukken op het team en het spel. Hij had vertrouwen dat het goed zou komen.

Spoiler voor reacties

Spoiler

@delichris Dankjewel voor de mooie woorden.

@RubenS2 Als Leif dat doet, dan kan hij de komende dagen op de bank slapen natuurlijk ;)

@Marius Dankjewel voor de mooie woorden! Ik denk dat Leif zich inderdaad soepel door het interview heen manoeuvreerde. 

@ScoiattoloHet was inderdaad een foutloos interview. Niet in de laatste plaats, omdat Leif goed voorbereid leek.

@Titan Dankjewel voor de mooie woorden. Mina is me er zeker eentje. Heb geprobeerd het zoveel mogelijk te houden bij hoe ze in het echt ook is.

@JordiW. Dank voor de mooie woorden weer!

@Vis @V-Traxx @FM_Lesly @Koenbres @Rossi @FlyD @spaansetukker @Fantasy @komodo25 

• Marius changed the title to [IDS] The Music City Miracle
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic