Michaelinho* Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Heuuu koppositie . Zal vast niet al te lang duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Zoals verwacht aardig aan het kelderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Cullen gaat lekekr zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2020 Auteur Share Geplaatst 30 december 2020 Tussenstand na dag 12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 9 uur geleden zei Michaelinho*: Heuuu koppositie . Zal vast niet al te lang duren Goed ingeschat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Hallo zeg. Ik haal lekkere punten en nog een plek gezakt. Zeg @Satyr en @Michaelinho* stop even met veel punten pakken zo kom ik niet dichterbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 1 uur geleden zei delichris: Hallo zeg. Ik haal lekkere punten en nog een plek gezakt. Zeg @Satyr en @Michaelinho* stop even met veel punten pakken zo kom ik niet dichterbij. Satyr heeft inderdaad wederom veel punten gepakt, ik niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Het moet niet gekker worden . Zo stond ik een tijdje onderaan en nu een 6de plek . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Wow, zo bungel je eerst ergens onderaan en tien dagen later sta je daar nog steeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Hele belangrijke avond voor mij! Als Durrant, Price en vd Bergh winnen, heb ik de volgende 8 over in mijn bracket: v Gerwen - vd Bergh Smith - Durrant Whitlock - Wade Price - Aspinall Ik heb v Gerwen, Smith, Whitlock en Price in de halve finale, met Price en v Gerwen als finalist. v Gerwen wint 'm bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 v. Gerwen - vd Berg Smith - Lewis Ratajski - Wade Price - Aspinal Hopen dat Durrant verliest zo te zien. En dan wat bonussen pakken op de setstanden, want anders gaat het podium flink uit beeld zijn. Halve finales: v. Gerwen - Smith (4-6) Wade - Price (2-6) Finale: Smith - Price (7-5) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Durrant, helaas, maar toch wel blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 (bewerkt) Hier uitslag en winnaar goed EDIT: Ook pas mijn eerste punten vandaag hoor. Had namelijk Peterson op winst tegen Anderson. 30 december 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 (bewerkt) Iemand Chisnall? Ik heb nog een kwartfinalist over. 30 december 2020 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Ja ik heb Chisnall . Mijn kwartfinales zijn: MvG - Chisnall M. Smith - A. Lewis Price - Gurney P. Wright - Wade Mijn halve finale zijn: Wright - Price MvG - A. Lewis Mijn finale is: MvG - Price en MvG als winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Hier nog maar 2 kwartfinalisten over: Michael en Dirk. De rest van mijn gokjes pakken helaas helemaal verkeerd uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 17 uur geleden zei Satyr: Hele belangrijke avond voor mij! Als Durrant, Price en vd Bergh winnen, heb ik de volgende 8 over in mijn bracket: v Gerwen - vd Bergh Smith - Durrant Whitlock - Wade Price - Aspinall Ik heb v Gerwen, Smith, Whitlock en Price in de halve finale, met Price en v Gerwen als finalist. v Gerwen wint 'm bij mij. Kutavond dus, al gun ik het Dirk natuurlijk ook. v Gerwen - vd Bergh Smith - Durrant Whitlock - Wade Price - Aspinall Finale 7-5 voor van Gerwen tegen Price, dus dat kan nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Van Gerwen - van den Bergh Anderson - Durrant Wright - White Price - Aspinal van den Bergh - Durrant Wright - Price van den Bergh - Price (Price wint) In principe als al mijn hoop nu gevestigd op Price Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 december 2020 Auteur Share Geplaatst 31 december 2020 Tussenstand na dag 13. Voor nu wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 nasje knalt even met 5 hoge scores richting de #1 positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Yes gestegen van 9 naar 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 december 2020 Auteur Share Geplaatst 31 december 2020 9 minuten geleden zei delichris: Yes gestegen van 9 naar 5. Ambtenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 3 minuten geleden zei Richarð.: Ambtenaar En vrijdagmiddag vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 (bewerkt) Van Gerwen - Chisnall (5-2) Smith - Van Duijvenbode (5-1) Whitlock - De Zwaan (5-2) Price - Aspinall (4-5) Van Gerwen - Smith (6-4) Whitlock - Aspinall (5-6) Van Gerwen - Aspinall (7-5) Kan nog wel wat puntjes sprokkelen. Kom nu ook de top-10 in zetten. edit: in ieder geval de juiste score bij Dirk. 1 januari 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Ik heb alleen Price nog, dat wordt geen podiumplek voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten