Geplaatst 2 december 20204 jr. Ik heb een probleem, als ik in de editor naar spelers zoek zijn ze wel gevonden maar worden ze niet zichtbaar. Zie dit onderstaande plaatje, heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Per ongeluk iets uit of aangezet? De Editor opnieuw installeren of valideren heeft geen enkel nut gehad helaas. Clubs, steden en de rest komen wél tevoorschijn, het is dus enkel bij het kopje mensen. Mogelijk weet één van jullie het aangezien jullie de editor volgens mij ook wel vaker hanteren: @Fantasy @Pa+rick en als iemand Richard kan taggen met die beroerde tag-naam, graag. 2 december 20204 jr. bewerkt door Markuss
Geplaatst 2 december 20204 jr. Met de editor werken is voor mij wel een paar jaar geleden. Ik zou het antwoord dus helaas niet weten op je vraag sorry.
Geplaatst 4 december 20204 jr. Auteur Om mezelf te beantwoorden: Verwijder de Editor 2021 file in: "AppData\Local\Sports Interactive\Editor 2021" Het is een verbogen map dus mogelijk moet je beginnen met zoeken naar %AppData% 4 december 20204 jr. bewerkt door Markuss
Geplaatst 5 december 20204 jr. Op 4-12-2020 om 11:00 zei Markuss: Om mezelf te beantwoorden: Verwijder de Editor 2021 file in: "AppData\Local\Sports Interactive\Editor 2021" Het is een verbogen map dus mogelijk moet je beginnen met zoeken naar %AppData% Ik had er inderdaad ook last van! Je oplossing werkt