Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 72
  • Weergaven 883
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Jack Russel, Golden Retriever, Deense Dog, Chihuahua, Weimaraner... noem mij een Honduras dat ik niet ken... Maar van Real España had ik nog nooit gehoord. Veel succes!!!   Sorry voor deze i

• Loting Concacaf League   Reacties; @Fantasy @DGremlin @V-Traxx @spaansetukker @Mordurette @ElMarcos @Marius @Titan Bedankt voor de reacties! Het is inderdaad niet geheel om de

• Loting eerste ronde Concacaf League   Reacties; @Fantasy @DGremlin @V-Traxx @spaansetukker @Mordurette @ElMarcos @Marius @Titan Bedankt voor de reacties! De voorbereiding was

Geplaatst

Bijzondere keuze in ieder geval! Succes alvast! Zoals we van jou gewend zijn mogen we waarschijnlijk weer een topverhaal verwachten.

Geplaatst
  • Auteur

banner

2

Loting Concacaf League

Reacties;

@Fantasy @DGremlin @V-Traxx @spaansetukker @Mordurette @ElMarcos @Marius @Titan

Bedankt voor de reacties!

Het is inderdaad niet geheel om de hoek en zelfs voor mij een onbekende competitie. Maar des te leuker lijkt het mij om daar juist weer een verhaal over te schrijven. Ik ben zeer benieuwd hoe alles zal gaan hier!

Geplaatst

Ik sluit me aan bij de woorden hier boven. Ziet er allemaal prima uit maar ik kan echt niks zinnig zeggen over het niveau van je tegenstander tijdens de voorbereiding of de continentale loting.

Geplaatst

Prima voorbereiding van de spelers die je hebt gehaald komt enkel German Meza mij bekend voor.

Geplaatst

Die tegentreffers zou ik me niet zo druk om maken als je er zelf zoveel in het netje kunt leggen. Ergens ook wel realistisch dat in oefenwedstrijden de scherpte op den duur verdwijnt. Een aardige loting voor de CONCACAF League, het zusje van de Europa League toch? 

Geplaatst
  • Auteur

banner

3

Loting eerste ronde Concacaf League

Reacties;

@Fantasy @DGremlin @V-Traxx @spaansetukker @Mordurette @ElMarcos @Marius @Titan

Bedankt voor de reacties!

De voorbereiding was inderdaad prima, alleen wist ik op dat moment ook nog altijd niet waar mijn ploeg nou echt stond. Op dit moment heb ik wel een beter beeld erbij en denk ik dat we wel een aardige ploeg hebben. Enige waar ik me een beetje op heb verkeken is dat je maar 4 buitenlanders mag gebruiken in de competitie. Dus ik zal veelal moeten rouleren in mijn basisopstelling.

@Titan; De Concacaf League is een soort van Europa League inderdaad, alleen wordt deze voorafgaand aan de Champions League gespeeld. Volgens mij gaat de top 8 van de Concacaf League naar de Champions League in het daaropvolgende jaar.

Geplaatst

De efficiëntie voor doel nog wat bijschaven en het komt helemaal goed. Het belangrijkste is en blijft natuurlijk de kwalificatie.

Geplaatst

Soms is het balen dat een wedstrijd niet vroeg in het slot wordt gegooid, maar er kan gerust gesteld worden dat ze beste ploeg door is naar de volgende ronde. Van de Panamanezen mag je niet te veel last krijgen, lijkt me.

Geplaatst

Jack Russel, Golden Retriever, Deense Dog, Chihuahua, Weimaraner... noem mij een Honduras dat ik niet ken... Maar van Real España had ik nog nooit gehoord. Veel succes!!!

Sorry voor deze intens slechte woordgrap.

Geplaatst

Al bij al goede resultaten voor een club die misschien nog moet gewoon worden aan je manier van werken en tactiek.