Jump to content

[FM21 Estafette] Capetown City

Recommended Posts

• Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Boys gisteren even wat doorgedaan, en ondertussen zit mijn beurt er al op. Wat een heerlijke ploeg is dit zeg. Wat een talentenfabriek, wat een heerlijke tactieken. Ik ga elke competitie even apart be

Het heeft even geduurd, maar hier zijn we weer. Vooralsnog zijn er geen interessante clubs voorbij gekomen. In Europa een paar subtoppers, maar ik wil eigenlijk richting Noord-Amerika of Azië. Afrika

Shout out naar @xPeejay voor de banner!   Um Novo Começo De tijd in Kroatië zit erop. Sterker nog, de tijd in Europa zit erop. We pakken het vliegtuig en reizen af naar de andere kant v

Posted Images

38 minuten geleden zei Nom de Guerre:

BIEM!!!

Ik wist dat het met deze groep mogelijk was :D Klasse gepresteerd!

Toen ik de save overnam had ik ook het vermoeden dat we mits een gunstige loting op z'n minst de halve finale zouden halen. Wat een heerlijke spelers heeft iedereen gehaald!

@Nom de Guerre @Abe @Glenn08 @Christiano @Boyzone

Ik ben begonnen. IEDEREEN wil nieuw contract. Guido, dat 50K per week is niet te doen. Ze willen allemaal zoveel meer. Ik had bijvoorbeeld dit net onderhandeld:

Nieuw Contract Gajevic

Hij wou nog echt veel meer dan dat. Ik heb het nu ingetrokken dit nieuw contract, dan is ie maar unhappy. Ik ben van PLAN vrijwel niemand te kopen, maar contract onderhandelingen op  50K per week houden, gaat bijna schier onmogelijk worden maar ik ga proberen!

Financieel kunnen we niet meer betalen, anders zijn we binnen drie seizoenen hartstikke failliet. De meeste spelers hebben doorlopende contracten, is het geen optie dat we ze dit soort fratsen uit hun hoofd praten? De hele selectie verkopen en vernieuwen lijkt me niet haalbaar...

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Financieel kunnen we niet meer betalen, anders zijn we binnen drie seizoenen hartstikke failliet. De meeste spelers hebben doorlopende contracten, is het geen optie dat we ze dit soort fratsen uit hun hoofd praten? De hele selectie verkopen en vernieuwen lijkt me niet haalbaar...

Het is nu wat uitgestorven. Niemand vraagt meer. Ik ben bezig met Bijlow en Jorge te verkopen en dan zit iedereen op ''normaal'' salaris van onder de 50K idd. Er is veel interesse voor Renato Augusto en die Williams maar ik ga ze niet verkopen. Ik deed op Augusto tegenbod van PSG van 383 miljoen , hopelijk komen ze niet nog keer terug.

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Augusto zou op zich nog kunnen, daar heeft Glenn al een vervanger voor gehaald in de persoon van Guilherme. Alors, ik vertrouw op je kunde qua transfers, Karel :) 

Thnx! Ja ik ga vooral lezen wat speler zelf over zegt. Als ie er niet heen wilt, gaat per definitie prullenbak in. Als ik hem zelf te goed vind, gaat sowieso niet weg tenzij voor heel veel geld is. En als ik het zelf niks vind de speler, en denk jullie ook niet, mag voor het juiste bedrag weg, mits winst wordt gemaakt :) Bijlow wordt misschien geen winst en deel salaris door betalen maar beter iets dan niets. 

Stefan Antic is en wordt onder mij ook 1e keeper en pas 16 jarige  Nicolae Ignat die nu al op 2 CA zit, met 16 jaar, wordt 2e keeper van het 1e team.

24 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Zolang we dadelijk niet twintig man op 50k hebben zitten, moet dat wel helpen bij het verlichten van de financiële druk. Bovendien zitten we al bijna aan de 60 miljoen die we ongeveer per jaar moeten pakken. 

Nee iedereen zit nu onder! Puskas wou nieuw salaris en contract voor 110k per week, meteen stekker uit getrokken. Als verder gaat zeuren wordt ie maar verkocht!!

Salarissen/contracten van onze spelers. Iedereen zit op 29,5k per week of minder!

Edited by Kyrill

Verkoop van Marc. Kwam voor 0 euro naar de club gaat voor 35 miljoen als basis bedrag naar Juve, kan en gaat oplopen tot 56 miljoen

Alle transfers tot nu toe

@Nom de Guerre@Abe@Kyrill@Christiano@Boyzone@spaansetukker

Competitie gaat elk moment beginnen tegen Dinamo thuis! Ik heb zelf niemand gekocht ik probeerde alleen vervanger voor Marc geprobeerd te halen maar die koos voor Schalke 04. Marc had ik eerder bod van 47 miljoen van PSG toch ingetrokken en hij gaat nu voor 35 miljoen oplopend tot 56 miljoen naar Juventus. Hij kwam jaren geleden voor 0 euro, al met al mooie transfer. Ja ik snap Renato Augusto weg mag maar hij is 30 miljoen waard dus als clubs zijn waarde blijven bieden, gaat ie nergens heen. Ik wil minstens 66 miljoen voor hem. Nou transferzomer komt hopelijk bijna tot een einde. Wat een leger/regen aan boden weer zoals altijd!

1 uur geleden zei Kyrill:

Verkoop van Marc. Kwam voor 0 euro naar de club gaat voor 35 miljoen als basis bedrag naar Juve, kan en gaat oplopen tot 56 miljoen

Alle transfers tot nu toe

Competitie gaat elk moment beginnen tegen Dinamo thuis! Ik heb zelf niemand gekocht ik probeerde alleen vervanger voor Marc geprobeerd te halen maar die koos voor Schalke 04. Marc had ik eerder bod van 47 miljoen van PSG toch ingetrokken en hij gaat nu voor 35 miljoen oplopend tot 56 miljoen naar Juventus. Hij kwam jaren geleden voor 0 euro, al met al mooie transfer. Ja ik snap Renato Augusto weg mag maar hij is 30 miljoen waard dus als clubs zijn waarde blijven bieden, gaat ie nergens heen. Ik wil minstens 66 miljoen voor hem. Nou transferzomer komt hopelijk bijna tot een einde. Wat een leger/regen aan boden weer zoals altijd!

Marc is jammer, maar een flinke zak geld in ieder geval.

Investeren jullie ook in het trainingscomplex en jeugdcomplex?

Helemaal mee eens met je Abe. Het is echt verschrikkelijk en NIET leuk transfer periodes met Hajduk, nu nog meer dan ooit. Ruby Beckers , Hernan Rubio al die Servischers iedeeen wil weg. Maar bij deze club heb ik gewoon nog nooit zoveel boden afgewezen op spelers als bij welke club dan ook! Christiano zie de eerste twee screens hieronder. Nom de Guerre, ja we hebben idd genoeg keuze achterin. Glenn ik snap je heel goed ja maar willen zoveel spelers weg het is niet te doen, een paar niet te laten gaan, het is werkelijk krankzinnig.

Upgrade Training Facilities

Upgrade Youth Facilities

Duurste verkoop van de club ooit. Renato Augusto voor 79(84) miljoen naar Chelsea

De details van de transfer hierboven genoemd

Bestuurs Vertrouwen en filosofie

Wedstrijd tegen Dinamo

Wedstrijdschema tot nu toe en resultaten

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Jammer van die pot tegen PSG, maar vooralsnog gaan we lekker en houd je de ploeg mooi intact! Het verlies van Renato Augusto lijkt me ook prima opgevangen zo.

Thnx ja vind ik ook jammer, binnen halfuur al 0-3 achter helaas. Is idd goed op te vangen. Ik weet niet of iemand heeft geen gedaan, is ook geen verwijt. Maar ik raad mijn opvolgers aan filosofie meeting met bestuur te beginnen en de filosofie punt ''Sign Highprofile Players'' verzoeken eruit te laten halen. Niet echt een goed idee als we mikken op max 50k per week.,,,

• Marius changed the title to [FM21 Estafette] Capetown City