Jump to content

[FM21 Estafette] Capetown City

Christiano
 Share

Recommended Posts

21b18i.jpg

Deze update zal de eerste 3 maanden van ons avontuur bij HNK Hajduk Split uit de doeken doen.

Bij het starten van de game viel mij een aantal dingen op. De eerste selectie is vrij krap, maar daarachter zitten veel leuke talenten. Dit in combinatie met een slechte financiële situatie heeft er voor gezorgd dat er maar 1 speler is gehaald. Lucas Powell is gehaald als back-up voor de links back positie, aangezien er net op die positie geen talenten waren.

mwmphsbsls.png

Met de verkoop van een aantal overbodige spelers uit het 2e en bankzitters van het eerste heb ik in ieder geval financieel weer een klein beetje ruimte voor mijn opvolger weten te creëren. De transfers die ik gedaan heb zijn na de 13e van juli geweest, degene van daarvoor stonden al vast.

l2szefejc.png

Mijn persoonlijke doelstelling voor dit seizoen is best of the rest worden, aangezien Dinamo Zagreb echt een aanzienlijk betere selectie heeft. Helaas wil het nog niet echt vlotten. We zijn in Europa uitgeschakeld door Galatasaray en ook in de nationale competitie loopt het nog niet super. Momenteel bezetten we de 4e plaats.

e5is5xk.png

Ik wil jullie nog even onze sterspeler laten zien, namelijk Mijo Caktas. 

bbmnxep.png

Mochten er nog mensen deel willen nemen horen we dat graag!

@Kyrill @Fantasy

g242hp0a3xuz.jpg

Gelukkig was de 2e helft van mijn helft aanzienlijk beter. Met 24 punten uit 10 wedstrijden weten we op de 2e plaats te komen en weten we een gaatje te slaan met de nummer 3.

In de beker lukt het om beide wedstrijden te winnen, al hebben we beide keren een verlenging nodig. 

ai63lh7t1gg.png

ai63lh7t1gg.png

We hebben ons heel rustig gehouden op de transfermarkt, dus op dat gebied is er niks te vermelden.

Ik wil graag even 2 grote talenten en tevens basisspelers in de schijnwerpers zetten!

Mario Cuic, middenvelder van beroep en niet weg te denken uit de basis.

uagc644g3rtj.png

Mario Vuskovic, centrale verdediger en tevens de beste verdediger binnen onze ploeg

vtljew2towpo.png

@Kyrill Nu is het jouw beurt. Heel veel succes!

@Fantasy@V-TraxxBedankt voor jullie reacties!

De resultaten laten nog wat te wensen over. Zie je eigenlijk de tactiek die eerder gebruikt werd als je een game overgeeft of moet je zelf weer een tactiek bouwen?

Jammer dat je Dolcek hebt laten gaan, was een groot talent voor de gehele linkerkant. Echter heb je er een hele mooie transfersom voor gekregen, dat geeft financieel weer wat vrijheid 

Op 5-12-2020 om 13:19 zei Fantasy:

Wisselvallig, dat is wel het beste woord om het te omschrijven tot dusver. Ik wil wel meedoen ook om Hajduk terug naar de top te krijgen, dus geef maar een seintje als ik aan de beurt mag :D 

1117495271_countmein.gif.205737165a65b4d5b3b0be73012fb6fa.gif

Sorry Erik, zie dit nu pas. Wat fijn _O_

Even een updatje;

Ik ga tot nu toe 7 winst 2 gelijk en 2 verlies in de competitie. Helaas in de beker verloren in kwartfinale van een 2e klasser. We hadden een reeks van iets van 8-10 uitduels op rij niet verloren. Maar NK Osijek de nummer  3 is mijn angstgegner. Dat is de enige ploeg in de competitie waar ik tot nu toe van verloren heb en helaas zowel uit als thuis. Maar met nog 7 duels te gaan en 9 punten voorsprong op hun lijkt de 2e plek zeer haalbaar de hoogste notering tevens 2e plek van de club sinds 2012. Hier screenshot ook nog van de prestaties van de spelers. Diamantakos doet zijn naam met DIamant erin eer aan met 18 goals en  assists in 28 duels. Jairo en Caktas doen ook erg goed. Caktas dat ik zelf uitspreek als Kak tas haha

20201207174304_1.jpg

20201207174944_1.jpg

23 uur geleden zei komodo25:

Aardige resultaten zeg. Stuk beter al Bjorn Eriksson zal het wel zijn 

Thnx maat, thnx!

13 uur geleden zei Christiano:

Aardige resultaten. Romero is ook nieuw toch? Heb je een screenshot van hem?

Welkom Bjorn!

Thnx maat, thnx. Zeker, zie zo hieronder:

12 uur geleden zei V-Traxx:

Goede resultaten hoor!

Thnx!!

Ik heb @Fantasy  link gestuurd met save game. Veel plezier en succes maat. Caktas is ziek goed maar hij is al 28 en gaat richting 29 en hij wil weg. Probeer te verdienen aan hem nu het nog kan. Diamantakos is ook super goed. En ben zn naam vergeten we hebben 19 jarige CV er met potentie van 4 sterrren die nu al regelamatig is en tevens Kroaat, probeer die binnenboord te houden mits het mogelijk is. Verder she's all yours.

20201208203004_1.jpg

20201208203011_1.jpg

20201208203019_1.jpg

20201208203036_1.jpg

20201208203042_1.jpg

20201208204129_1.jpg

• Marius changed the title to [FM21 Estafette] Capetown City