Chiemel Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Nog steeds geen punten, dit valt echt vies tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Tempo zit er lekker in zeg. Helaas geen punkten van Chimpa, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 We blijven lekker harken. Dat maakt het verlies van mijn hertenvrind al iets dragelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Hee, eindelijk punten! Bedankt, Estland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Heee!! Je staat in mijn kuil;) Dank voor de 6 punten! Edit: Totaal het verkeerde filmpje, maar nog steeds Sehr Witzig. 23 december 2020 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Nog niet echt van de grote klappers tot nu toe, maar een stabiele factor richting het linkerrijtje. Laten we dat minstens doorzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Een puntje, voor de eer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) 9 uur geleden zei bas2204: Nadat ik de tranen uit mijn ogen heb gewreven om de ondergrondse bunker zie ik ineens 12 mooie punten bijgeschreven worden. De dank van Ierland is groot! Om in Platina termen te spreken: Één van de beste nummers in alle Worldsongvisiefestivals tot nu toe. 8 uur geleden zei nasje92: Heee!! Je staat in mijn kuil;) Dank voor de 6 punten! Edit: Totaal het verkeerde filmpje, maar nog steeds Sehr Witzig. Blijft ook echt een parel van een programma 23 december 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 december 2020 Auteur Share Geplaatst 23 december 2020 MU Wereldsongfestival #31 De inwendige mens De delegatie uit Estland is weer in de bunker verdwenen en wacht daar in alle kou af op de einduitslag. Dat maakt de weg vrij voor de volgende deelnemer: de Fransen. Voordat de buren het podium mogen innemen, wordt er nog een korte pauze ingelast. Het is namelijk tijd voor een waar songfestivalspektakel! De menigte ziet in de verte twee vliegtuigen aan komen glijden. De glimmende Messerschmitts zweven al akelig lagen en even ontstaat de paniek dat er Japanse piloten zijn ingehuurd voor dit intermezzo. Gelukkig valt het allemaal mee. In plaats van een snel einde, worden er papieren uit de kisten gegooid. Juichend duikt men op het kleinood af. Voedselbonnen! Net te weinig voor iedereen, maar voldoende om de meeste inwendige mensen stil te krijgen. Stemronde 6/18: Frankrijk Gelukkig is er tussen al het volksvermaak door ook nog gewoon muziek. Daar draait het in dit paradijs namelijk om. ‘Riep er iemand paradijs?’ Het zijn Simon Mény en Pierre Rousseau, oprichters en muzikanten van Paradis. Het duo probeert een mix van elektronische muziek en house te creëren en is zeker geen one day fly. Of, zoals ze in Parijs en omstreken zeggen: un jour voler. Hun vierde album (Recto Verso) staat een aantal weken in de charts wanneer het in 2016 uitkomt. Toi et moi is de enige single hiervan en belandt eveneens in de hitlijsten. Heino is helaas nog wat recalcitrant en weigert er een Frans woord uit te gooien: ‘hier ist ich und du!’ De punten van Frankrijk MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #31 :: ScoreWIZ Spoiler Mittwoch ist immer mega! @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 De teksten worden beter en beter De stemrondes helaas niet, met lege handjes blijf ik achter. Dan maar proberen één van de schaarse voedselbonnen te bemachtigen om niet ook met een lege maag achter te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Als Zeus me al geen punten geeft, dan vraag ik me af waar de punten vandaan moeten komen. M'n nummer is toch niet zo bijzonder als die van komodo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 De eerste stemronde zonder punten moet zich nog aan gaan dienen. I like it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 En daar zijn de 5 puntjes! Thanks Zeus, wordt gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Mijn dank is groot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Gelukkig nog niet de enigste zonder punten. Volgende keer toch maar wat beter luisteren voor het insturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Toch weer een paar puntjes erbij, netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Geen punten van Zeus. Had ook niet anders verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Zolang ik punten krijg, ben ik tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 december 2020 Auteur Share Geplaatst 24 december 2020 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #31 Teambuilding Na zes optredens heerst er grote teleurstelling op festivalterrein ‘Am Hirschtal’. Het organiserende land bezet namelijk een teleurstellende dertiende plek met dertien punten, terwijl HH de artiest al de eindoverwinning had toegedicht. Niet omdat ze de muziek waarderen, puur omdat de Heimat altijd op 1 dient te komen. Heintje, die zijn Duitse helm weer keurig heeft opgepoetst – deze keer niet in de spreekwoordelijke zin – ziet dat zijn bezonnebrilde makker het er zwaar mee heeft. ‘Je hoeft het maar te zeggen, dat weet je toch?’ Bloeddorstige ogen spreken uit dat een goed geplaatste represaille tot de mogelijkheden behoort. Een signaal voor de teams uit Nederland en Amerika om zich nog beter schuil te houden in de bunker. Onder begeleiding van venijnige blikken van HH bibbert Ierland het podium op. Stemronde 7/18: Ierland David Keenan mag zijn zangkunsten gaan vertonen. Hij is een Ier in hart en (n)ieren: geboren, getogen en opgegroeid in Dundalk. Het is de folkmuziek die hem trekt en die hij graag met de wereld wil delen. Om die reden vertrok de adolescent Keenan richting Liverpool, om daar als straatartiest zijn verblijf te bekostigen. In de Engelse stad ging hij zelfs even viral, nadat een taxichauffeur hem al zingende had opgenomen in zijn auto. Het legde hem geen wineieren. In de jaren die volgden leverde hij vier EP’s af, waarna hij in 2020 zijn eerste studioalbum mocht presenteren: A Beginner’s Guide to Bravery. Origin of the World is hiervan afkomstig. We horen het in de Black Mountain Version. De punten van Ierland MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #31 :: ScoreWIZ Spoiler @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. Laat ik gelijk van de gelegenheid gebruikmaken om iedereen een prachtige kerstavond en een even zalig Kerstmis te wensen. De 27e gaat het songfestival weer verder. Tot die tijd zorgt HH uiteraard nog voor vermaak. Speciaal voor jullie een kersthit van Heino! Citaat 24 december 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Yes, 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Zeer onverwachte tienpunter van Ierland. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Kijk aan, 12 punten uit de hoek waar ik ze wel verwachtte. Maar je moet ze dan nog maar wel even krijgen... Mijn dank is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Dank voor de punten. Helaas krijgt mijn concurrent er net even wat meer. Fijne feestdagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Happy face 5 punten Sad face Indonesië 6 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 5 minuten geleden zei komodo25: Happy face 5 punten Sad face Indonesië 6 punten Haha, omgekeerde gedachte. Van de hatelijke nul af in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten